TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 27.2.2012.

Zašto je prirodna kozmetika najbolja kozmetika?    Ovo je doba kada i u svijetu kozmetike sve maske padaju. Veća informiranost dovela je do toga da smo sve bolje upoznati sa štetnim sastojcima koje velika kozmetička imena koriste, ne bi li svojim proizvodima produljili vijek trajanja, poboljšali miris i sl. Upravo to dovodi do ponovnog okretanja prirodi, od koje je sve i počelo. Arr

U ponudi Arrela se mogu naći sapuni i kompletna preparativna kozmetika za tijelo i lice, preparativna i zaštitna kozmetika za bebe te kozmetika namjenjena za specifične probleme kao što su akne, psorijaza, dermatitis i dr.
Svi sapuni su rađeni od hladno prešanih ulja koja su hladnim procesom saponificiranja sačuvala svoja ljekovita i njegujuća svojstva, stoga Arrel sapuni ne isušuju nego nježno čiste, njeguju i regeneriraju kožu.
Sapuni su obogaćeni eteričnim uljima te dodacima organskog porijekla, kao što su kakao, karite maslac, mak, cimet, alge, mljevene ljekovite trave i slično. Ne sadrže boje i vještačke arome.

Preparati za njegu tijela i kose rađeni su da hrane kožu i dlaku iznutra a ne da zaglađuju površinski sloj.
Koža ispod ovakve kozmetike diše!
Hidratantni gel za tijelo od aloe-vere i gela crvenih algi, kreme za tijelo, kreme za ispucale vrhove i pakunzi za kosu su samo dio Arrel ponude.
Njega lica zahtijeva individualan pristup, tako da se sva preparativna kozmetika radi prilagođena tipu i potrebama vaše kože. Svi preparati za njegu lica se rade nakon ispunjenog testa, koji možete zatražiti putem maila.
U ponudi njege lica se nalaze krema, losioni, pilinzi, maske, sapuni...
Arrel nudi najprirodniju pomoć kod akni, psorijaze, dermatitisa, bora i sličnih problema s kožom u vidu melema, krema, losiona i sl. Kozmetika za najmlađe važan je segment ponude, jer je njihova koža najosjetljivija i treba je pustiti da diše, a ne začepiti joj pore mineralnim uljima, koji se često koriste u dječjoj kozmetici.
Kompletnu ponudu Arrel kozmetike možete pogledati na facebook stranici Prirodna kozmetika Arrel. Kozmetika se izrađuje po narudžbi i preuzima osobno na području Mostara.
Detaljne informacije potražite na adresi [email protected].



Prirodna kozmetika Arrel i Modamo.info daruju vas fantastičnim poklon paketom koji uključuje peeling za tijelo s mljevenim cvijetom kamilice i bademovim uljem, hidratantni losion za lice s hidrolatom smilja, melem za regeneraciju kože, 2 sapuna (jedan s mljevenim makom i laticama nevena, a drugi sa korom narandže i kakaom), balzam za usne i melem od mente za masažu glave.
Sve što trebate je ostaviti komentar na fotografiju poklon paketa na našoj facebook stranici u kojem ćete nam reći koje su, po vama, prednosti prirodne kozmetike. Igramo se do srijede, 29.12., do ponoći, a pobjednika ćemo proglasiti u četvrtak ujutro. Poklon paket se ovog puta dostavlja na područje Bosne i Hercegovine.


modamo.info/Prirodna kozmetika Arrel


Bonjour

Iz viška u vrijednost: Zavirujemo iza novog bh. brenda koji se već rasprodaje

TEKST: Ada Ćeremida

Iz viška u vrijednost: Zavirujemo iza novog bh. brenda koji se već rasprodaje Iz viška u vrijednost: Zavirujemo iza novog bh. brenda koji se već rasprodaje

Zamislite da hodate sarajevskim ulicama i na sebi nosite jaknu koja je jučer bila otpad u tekstilnim fabrikama, a danas nosi broj 07/10. Šta ovo znači?

U gradu koji rijetko slavi modu na ovaj način, pojavio se projekat koji ne govori o “održivosti” nego je živi.

Eterna, novi bh. brend kreiran iz viška, a napravljen da traje koji je prije dva dana eksplodirao na OREA Art Marketu u Domu mladih i već nestaje s online polica.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_13

Kako iz sarajevskog otpada nastaje moda koja traje vječno?  

Amila Hrustić, kreativna direktorica i dizajnerica Aleksandra Lovrić odlučile su uraditi ono što industrija izbjegava, umjesto novih materijala uzele su viškove tekstila od modnih kuća Inside by Ećo, Bontexa, Empressa, Treehane i dizajnera Marka Fehera i od njih stvorile unikatne komade.

Ručno rađeni, numerisani i limitirani na samo 10 primjeraka. Kada nestanu, gotovo je. Nema reprinta, nema “iduće sezone”.

„Htjeli smo da svaki komad ima broj, kao umjetničko djelo. Kada kupite 04/10, znate da vas samo devet ljudi na svijetu dijeli taj komad“, rekla je Amila.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_6
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_8

Crvena nit koja sve povezuje

Fotografkinja Aida Redžepagić snimila je kolekciju u gdje crvena nit izgleda gotovo živa, kao da pulsira kroz šavove. Armin Karalić iz Métier studija snimio je lifestyle kadrove na krovu Sarajeva pri zalasku sunca sa jaknama koje izgledaju kao da su oduvijek bile vaše.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_11
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b3

Za finalni izgled brinuli su vizažistkinja Renata Ponjević, stilistica Gordana Gasha Miladinović i umjetnik i scenograf Armin Ćosić, sve lokalno, sve Sarajevo.

Prije samog lansiranja brenda, 50 djece iz OŠ Grbavica II učestvovalo je na radionicama o reciklaži kroz modu. Dok mi skrolamo feed, oni već znaju da jakna može imati drugi život.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_3
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_9
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_5
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_2

Dva komada, bez trunke viška  

U kolekciji su samo dva komada i nijedan centimetar viška. Prvi, košulja, oversized kroja u bijeloj ili krem nijansi, nosi crvenu nit koja od ovratnika do manžetne djeluje kao potpis. 

Može se nositi preko haljine, ispod kaputa ili samostalno, izgleda luksuzno, a planeti nije uzela ni metar nove tkanine. 

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_110
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b2
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b4
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_19

Drugi, jakna, sastavljena je od šest različitih viškova, patchwork koji svaku čini jedinstvenom, s asimetričnim džepovima i skrivenim zatvaračem. Kada je obučete, imate osjećaj da na sebi nosite arhivu bh. tekstilne industrije.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_16
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b3
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_14

Bosna i Hercegovina nema industriju koja podržava male brendove, ali možda upravo zato ovakvi projekti nastaju iz tvrdoglave potrebe da se pokaže da je drugačiji sistem moguć.

Ovdje se održivost ne koristi kao marketinška riječ. Ona je doslovna: sve je napravljeno lokalno, od ostataka, ručno, u malim serijama. U tom smislu, ovaj brend ne pokušava “spasiti svijet” ali pokušava popraviti mali dio sistema.

Kao da poručuje, ako se promjena ne može dogoditi globalno, može barem početi ovdje, u jednoj radionici, među krojnim stolovima, u gradu koji još uvijek vjeruje u ruke koje stvaraju.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_15
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b5

Svaki broj nosi priču o deset komada koji su preživjeli sistem, o ljudima koji su odlučili da sporije nije slabije, nego smislenije. Dok fast fashion zatrpava sam sebe, Eterna iz njih izvlači fragmente i pretvara ih u komade koji diše lokalno, ali govori jezikom svijeta.

Za one koji su umorni od stvari koje traju tri mjeseca, ovo je podsjetnik da pažnja može biti luksuz. A ako vam se posreći i dobijete broj 01/10, znajte da ste u vlasništvu nečega što se više neće ponoviti.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_18

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: Aida Redžepagić, Armin Karalić
Kreativni Direktor: Amila Hrustić 
 Dizajner: Aleksandra Lovrić 
 Brending i Strategija : Leyla Mattison za Beyond Agency 
 Produkcija: Sugar on Top 
 Kosa i Make-up: Renata Ponjević 
 Stajling: Gordana Gasha Miladinović 
 Scenografija: Armin Ćosić 
 Lokacija: Metier Studio, Sarajevo


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!