TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 14.12.2024.
U prazničnoj atmosferi kraja godine, modni brendovi nas iznova oduševljavaju kreativnim idejama, a ovog puta kolekcija koja privlači pažnju dolazi iz Ateljea71.
Njihova mini ready - to - wear kolekcija spaja luksuz, etiku i praktičnost, donoseći komade koji su istovremeno moderni i bezvremenski.
Redefinisanje klasika
U središtu kolekcije nalaze se 2 najprodavanija modela jakni brenda, sada dostupna u novim nijansama. Oversize jakna, koja je postala sinonim za urbanost, ove godine dobila je suptilnu transformaciju. Dodavanje dijela za vezivanje naglašava struk, dok "A" monogram na epoletici s leđa dodaje diskretan, ali upečatljiv pečat.



Foto: Enida Kajević
Modeli: Džejla Ramović i Enisa Njemčević
Styling: Haris Saljević
Hats: Hrapovic Hatis
Klasični 90s KIDDO model, vječni favorit za sve ljubitelje kraćih jakni, stiže u bogatim nijansama crne, bordo i konjak smeđe. Ove jakne savršeno spajaju retro estetiku i moderni duh, stvarajući komade koji će lako postati nezamjenjiv dio garderobe.
Top - korzet: Komad za 20 kombinacija
Novitet u kolekciji je kožni top - korzet, dizajniran precizno da postane nezaobilazni saveznik u kreiranju različitih outfita. Njegova jednostavnost i krojena forma čini ga idealnim za večernje kombinacije uz košulju ili svilenu haljinu, dok se tokom dana savršeno uklapa s jeansom ili pencil suknjama.
Bit će dostupan u klasičnoj crnoj i dubokoj bordo nijansi, ovaj komad je nepogrješiv izbor za sve koji traže stil i funkcionalnost.
Modna priča s važnom porukom
Atelje71 od svog osnivanja njeguje ideju održive mode i etike u proizvodnji. Ova kolekcija je još jedan korak u smjeru smanjenja tekstilnog otpada, jer su svi kožni komadi izrađeni od "hand-picked" sirovina preuzetih iz dead - stockova luksuznih brendova iz Italije i Francuske. Na ovaj način, brend uspijeva spojiti vrhunski kvalitet s održivošću, stvarajući komade koji traju godinama.
Nova imena u kampanji
Priča o kolekciji obogaćena je i autentičnom kampanjom. Fotografkinja Amna, poznata po svom prefinjenom oku za detalje, i Louise, studentkinja iz Pariza koja je po prvi put zakoračila u svijet modelinga, udružile su snage kako bi kreirale jedinstvene vizuale. Njihova energija i spontanost donijele su novu dimenziju priči Ateljea71, dodatno istaknuvši unikatnost ove kolekcije. Make up je kreirala talentovana Naida Đekić.

Najvažniji detalj: Dostupnost kolekcije
Praznična kolekcija čeka vas online od 15. decembra u 18 sati na www.atelje71.ba, dok će u njihovom showroomu na, sada već poznatoj adresi Branilaca Sarajeva 19, biti dostupna već od 16. decembra. Ovo je prava prilika da pronađete vječne komade koji će postati osnova vašeg stila, ne samo za ovu sezonu, već i za naredne godine.

* * *
Naslovna fotografija: Enida Kajević
Fotografije: Amna Geljo
Model: Louise Henninot
Makeup: Nida Đekić
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!