TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 30.6.2011.
Odlična naslovnica i još bolji editorijal Poznata dvadesetosmogodišnja glumica zasjala je na naslovnici magazina Harper’s Bazaar za kolovoz. Izgleda da je ove sezone novi trend u modnom svijetu postao izdavanje magazina sa više različitih naslovnica, budući da je i Harper’s Bazaar lansirao dvije naslovnice s poznatom glumicom. Tako Anna na naslovnicama nosi haljinu iz jesenske


Za magazin, djevojka iz Brooklyna je prokomentirala sve o ljubavi, vezama, angažmanu na dodjeli Oscara koji nije dobio baš najbolje kritike i vlastitom modnom izričaju.
O modi: „Osjećam se kao najsretnija djevojka na svijetu kada nosim svu ovu glamuroznu odjeću, postala sam puno jasnija o onome što volim i što radim.“
O svome angažmanu na dodjeli Oscara:„Zvala sam Jamesa i ponekad smo si slali e-mail. U velikoj kompoziciji mnoštva stvari, dobila sam životnu priliku. Upoznala sam odlične ljude, nosila prelijepu odjeću. I morala sam napraviti show. Ne vidim nedostatke...“
O romantici: „Romantika ima prelijepih strana, naravno, ali je isto tako iscrpljujuća i ponekad me uistinu izludi. Sazrijevanje nije uvijek lijepa priča, ali čini život dobrim.“
{gallery}lipanj_jedanaest/anna_hb{/gallery}
D.P./harpersbazaar.com
Foto: harpersbazaar.com, redcarpetfashionawards
TEKST: Bonjour.ba/PR
U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.
U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.
Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.
Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.
Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.
Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


Zubun kao anti-muzejski objekt
Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.
„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.
Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.



Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!