TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 27.6.2025.
Pogled ispod tamnih naočala. Oštri bob bez ijedne zalutale vlasi. Glas koji je tiši od buke modne industrije, ali snažniji od bilo kakvog trenda.
Love her or hate her, Anna Wintour je bila sila. Ikona. Standard.
Kad je 1988. godine preuzela poziciju glavne urednice američkog Voguea, Anna Wintour je promijenila ne samo izgled naslovnice, nego i odmah uzdrmala modni svijet.
Njena prva naslovnica, umjesto glamurozno stilizirane manekenke, prikazala je model Michaelu Bercu u trapericama i s dolčevitom, dok je na sebi nosila luksuzni Christian Lacroix sako/duks s brokatnim detaljima i kričavim križem, bila je više od modne fotografije, bila je šok za tadašnji Vogue i njegovu publiku...
Bila je manifest. Spoj visoke mode i uličnog stila, luksuza i pristupačnosti, snimljen spontano i s prirodnim osmijehom modela, poručivao je da moda više neće biti rezervisana samo za privilegovane. E, to je bilo početak!
Odlaskom Anne Wintour sa čela američkog Voguea završava jedno poglavlje koje je oblikovalo generacije dizajnera, fotografa, novinara i čitatelja. Njena vizija bila je britka, odvažna i uvijek nekoliko koraka ispred ostatka industrije. Pod njenim vodstvom, magazin je postao kulturna institucija, a ona sama ikona stila, uticaja i nepokolebljive uredničke vizije.
Svi koji se zanimaju ili razumiju modu, znaju da ju je Anna usmjeravala. U karijeri dugoj više od tri decenije, bila je pokretačka snaga iza karijera dizajnera poput Marca Jacobsa, Johna Galliana, Alexandera McQueena, Proenze Schouler i mnogih drugih. Bila je most između mode i popularne kulture, između luksuza i stvarnosti, između piste i društvenih promjena.
Zahvaljujući upravo njoj, Met Gala je od ekskluzivnog dobrotvornog događaja postala “fashion Super Bowl”, večer u kojoj se kultura, umjetnost, politika i moda susreću na jednom tepihu. Njen neumoljivi perfekcionizam, ali i sposobnost da prepozna talente i ideje koje još nisu došle u centar pažnje, učinili su je urednicom koja je diktirala tempo čitavoj industriji.
„Svi koji rade u kreativnom polju znaju koliko je važno nikada ne prestati rasti u svom radu. Kada sam postala urednica, željela sam dokazati svima koji su bili voljni slušati da postoji novi, uzbudljiv način da se zamisli američki modni magazin.“ -rekla je. I jeste. Dokazala je to svakim izdanjem, svakim editorijalom i svakim uredničkim odabirom... No, isto tako se nadamo da ćemo i s naslovnica američkog izdanja konačno vidjeti osvježenje i kreativnost za kojima mnogi žude, Anna mora biti svjesna toga.
Nostalgija koju sa sobom nosi njen odlazak nije samo zbog jedne ličnosti, već zbog jednog doba u kojem su se granice mode širile, pomjerale i rušile uz nju na čelu.
Ipak, iako se povlači s pozicije glavne urednice, Anna Wintour ostaje duboko prisutna u svijetu medija i mode. Nastavit će obavljati funkciju glavne direktorice sadržaja za Condé Nast, kao i globalne uredničke direktorice Voguea.
Ostavljamo vas s njenom rečenicom: ''It’s always about timing. If it’s too soon, no one understands. If it’s too late, everyone’s forgotten.''
Naslovna fotografija: @ellenvonunwerth za Interview Magazine
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
U posljednje vrijeme, gdje god da pogledate neko izvlači malenu sjajnu tubicu iz torbice. Na kafi s prijateljicama, u tramvaju, pa čak i u redovima ispred festivalskih ulaza.
Sve imaju zajedničko: sjaj na usnama, miris voća u zraku i boje koje izgledaju kao sladoledne nijanse.
Nije nam dugo trebalo da shvatimo essence JUICY BOMB PARTY je preuzeo scenu. I to ne samo sjajila, nego cijelu beauty rutinu: od tuširanja do šminkanja i opuštanja. Sve je upakovano u veselo, voćno i praktično i više nego spremno za ljeto koje miriše na breskvu i sjaji se kao nikad prije.
Mirisna rutina zbog koje cijeli stan miriše na voće
Sve počinje pod tušem. Juicy Bomb gel za tuširanje ima tropski miris i formulu koja se pjeni taman toliko da vas razbudi, ali bez isušivanja kože. Kad zatvorite vrata kupaonice, zadržat će se blagi miris breskve i manga i ostat će u zraku još neko vrijeme.
Odmah nakon toga ne parfem, nego nešto laganije. Maglica za tijelo. Ovisno o raspoloženju, birate između slatke, cvjetne ili one koja podsjeća na friško iscijeđenu limetu. Nekoliko špriceva na vrat, kosu, ramena i ljeto je bukvalno na vama.
Traka, trakice i spužvica… lagani start šminkanja
Dok birate šta ćete obući, na scenu dolazi trio koji priprema teren:
traka za kosu (da šiške ostanu na mjestu)
trakice za zapešća (sprječavaju da voda curi niz ruke)
i makeup spužvice, koje se uklapaju u svaki kut lica.
Posebno su praktične za gelasto rumenilo iz iste kolekcije i za nanošenje pudera ili korektora ako želite ujednačen ten prije nego što krenete sa sjajem.
Sjaj koji ne pravi kompromise
Kad je lice spremno tu su proizvodi koji uljepšavaju bez velikog truda. Prvo što svi primjećuju: Juicy Bomb Party sjajila za usne. Lagana, gelasta tekstura, neljepljiva, a boje izgledaju kao da su nastale miješanjem breskve i bombona. Dvije nijanse (02 i 04) čak se prilagođavaju pH vrijednosti usana što znači da će svaka izgledati drugačije.
Tu je i jumbo sjajilo, za one koji znaju da će ga nositi stalno miris ličija i XXL pakovanje, savršeno za svaki džep, torbu, ruksak.
Ako vam usne traže malo više njege, a ne želite odustati od sjaja tu je i ulje za usne s mirisom breskve. Lagano, njegujuće i super ljetno.
Rumenilo koje miriše kao smoothie i ponaša se kao skincare
Nijedna ljetna rutina nije kompletna bez rumenila. Ovdje dolazi jelly rumenilo pink rumenilo s mirisom crnog ribiza i koraljno s mirisom breskve. Gelasta tekstura hladi prilikom nanošenja, a zahvaljujući skvalanu ostavlja lice punijim i svježijim.
I to je to. Sve je tu od pjene u tušu do sjaja na usnama, u samo nekoliko koraka, a ako ste se kojim slučajem pitali gdje sve to nositi, Juicy Bomb torbica dolazi kao logičan završetak da sve stane, sve miriše i sve izgleda kao mali voćni beauty ritual spreman za svaki dan.
Foto: @j_make_up
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!