TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 21.7.2010.
Talijanski brand luksuzne mode čiji je umjetnički direktor Karl Lagerfeld, Fendi, i službeno je zakoračio u sljedeću sezonu objavivši svoju jesensku reklamnu kampanju. Lagerfeldovi izabranici za Fendi kampanju su Anja Rubik, koja je već bila lice za Fendi kolekcije i parfeme te koja je imala čast otvoriti i zatvoriti reviju koju sada reklamira, i tko drugi nego Baptiste Giabiconi. Poljakinja j
I.R.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend Plusminus već prepoznajemo po jedinstvenim komadima i snažnoj estetici koja ne traži potvrdu trendova, ali s novom kolekcijom „CHANGE“, otišli su korak dalje i doslovno utkali promjenu u samu tkaninu.
Nova Plusminus kolekcija nosi ime koje je istovremeno i poruka promjena. Ne ona velika i dramatična, već tiha, unutrašnja, koja se osjeti prije nego što se vidi.
„Htjeli smo napraviti nešto što neće obući samo tijelo izvana, nego će se osjetiti i iznutra“, kaže dizajnerica Ena Dujmović. U tom duhu, svaki komad izrađen je od pažljivo biranih prirodnih materijala: svile bez nasilja, bambusa koji prati pokret tijela, te vlakana od bananine kore, koja se ponašaju poput vizualne metafore za snagu i otpornost.
Kao i u svakoj prethodnoj kolekciji ovog brenda, i ovdje je centralno mjesto pripalo grafikama izrađenim bakropis tehnikom koje umjetnik Denis Haračić ručno prenosi na tkaninu.
Nisu novi detalj, ali su potpis koji nosi priču o procesu, o namjeri, o autentičnosti. Plusminus tako nastavlja biti modni brend koji ovu likovnu tehniku koristi kao neraskidiv dio dizajna.
Vizuali snimljeni u kamenolomu dodatno podcrtavaju ton kolekcije: promjena je moguća čak i u najčvršćim oblicima. Haljine, kombinezoni i tunike iz kolekcije djeluju gotovo arhitektonski, ali istovremeno lagano i fluidno.
Nosit ćete ih na način koji vama odgovara, a upravo to je, možda, najvažnija promjena koju moda treba.
Foto: Maja Topčagić
Modeli: Hanna Dujmović i Lejla Alisha
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!