TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 6.8.2019.
Aktivistica i glumica Angelina Jolie je kroz svoje djelovanje uvijek pokušavala napraviti promjenu.
Upravo je većina intervjua za Elle magazin posvećeno njenom humanitarnom radu i razgovoru o ženama koje u 2019. godini nemaju pravo glasa, odabira odjeće ili bračnog partnera.

"Opake žene su žene koje su umorne od nepravde i zlostavljanja. Žene koje odbijaju slijediti pravila i kodekse za koje ne vjeruju da su najbolji za njih ili njihove obitelji. Žene koje neće odustati od svog glasa i prava, čak i pod rizikom smrti ili zatvora ili odbijanja od strane njihovih obitelji i zajednica. Ako je to loše, onda svijetu treba više opakih žena.“ – komentirala je Angelina u svom intervjuu.
Popularno: Stil Angeline Jolie kao inspiracija za poslovno odijevanje
S Elle novinarima razgovarala je i o majčinstvu te važnosti učenja djece da je najvažnija stvar na kojoj trebaju raditi i stalno razvijati, upravo njihove misli.
"Uvijek možete obući lijepu haljinu, ali nije važno što nosite izvana, ako vam um nije snažan." - nadodala je.
Osvrnuli su se i na njen novi filmski projekt, nastavak filma Maleficent koji u kina stiže u desetom mjesecu.
Dio editorijala snimljenog za ovaj broj Elle magazina donosimo u nastavku, a magazin će za kupovinu biti dostupan krajem mjeseca.





TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!