TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 17.4.2020.
Kroz #OstaniKući reportaže s bh.damama i muškarcima dobili smo pregršt inspiracija za mini iznenađenja uz koja ćemo uljepšati dane našim najdražima, ideje za buđenje produktivnosti doma, čak i uz znatiželjne upite klinaca dok radimo, odlične preporuke za brza i ukusna jela, kao i prijedloge za aktivnosti uz koje ćemo ovo izazovno razdoblje iskoristiti za učenje i neke nove rituale.
I u razgovoru s Amnom Džambić, osnivačicom Branded agencije u Sarajevu čiji je slogan Seal of Creativity (Pečat kreativnosti), razgovarali smo upravo o sličnim temama - koliko je bilo izazovno posložiti i u potpunosti reorganizirati obveze tima, kako zadržavaju kreativnost, što čita, sluša, što joj je najveća utjeha, ali i što će prvo napraviti nakon završetka kućne izolacije.
Amna je BONJOUR.čitatelje i kroz fotografije provela kroz svoj jedan dan, otkrivajući i svoje beauty favorite, a otkrila nam je i zašto su krofne s čokoladom uvijek dobra ideja.
Kako zadržati motivaciju i produktivnost tijekom rada od kuće te kako sada izgleda tvoj radni dan?
Ja nisam baš osoba koja voli rad od kuće jer mi je na poslu sve prirodnije, užurbanije i brže mi vrijeme prođe. Neobično, ali ponedjeljak je moj omiljeni dan u radnoj sedmici. Ipak, poslovne aktivnosti u izolaciji se i ne razlikuju toliko od standardnog rada. Posao se i dalje obavlja, svakodnevno komuniciram sa timovima, oni dalje sa klijentima, razgovaramo o mogućnostima u ovom trenutku i budućim planovima, prilagođava se komunikacija brendova prema trenutnoj situaciji, pripremaju se projekti za koje ranije nije bilo mnogo vremena.

Naravno, digitalni odjel u agenciji je najviše angažovan, jer digitala ne spava, a samim tim i dizajnerski tim. Sve što sam isplanirala do sada, prilično se promijenilo, tako da sada pravim presjek svih aktivnosti, planiram ispočetka. Ekipa iz Brandeda je tako lako podnijela ovu transformaciju rada da sam oduševljena njihovim angažmanom i vjerujem da je ovo još više učvrstilo naš odnos. Pratimo stanje na našem tržištu, kao i regiji, te ćemo shodno tome povlačiti daljnje poteze.
Prijedlog za knjigu koju vrijedi pročitati?
Generalno najviše čitam stručna izdanja, ali par knjiga koje sam u posljednje vrijeme pročitala i koje su mi se dopale su: 'The ride of a lifetime' – Robert Iger, 'A woman makes a plan' - Maye Musk, kao i džepna izdanja Paul Ardena- 'Whatever you think, think the opposite', kao i 'It's not how good you are, it's how good you want to be'. Za sve ljubitelje marketinga i brandinga, tu su uvijek knjige David Ogilvyja kojima se vrijedi vraćati.
Koji filmovi i serije su se našli na tvojoj 'to watch' listi u ovom periodu?
Muž i ja imamo običaj barem jednom sedmično ići u kino, tako da smo pregledali skoro sve nove filmove, pa se sada vraćamo starim. Također volimo serije pa smo se opremili s apsolutno svim gadgetima, od Apple TV-a do HBO GO, Netflixa, Amazon Prime-a, Popcorna itd, da nam što ne promakne. :)
Preporuke za film: Gentleman i Parasite. Omiljene serije su Killing Eve, Billions, Succession i Euphoria. Naravno, uvijek me opušta gledanje Prijatelja i Sex and the City.
Što ti je trenutno najveća težnja, a što utjeha?
Putovanja su mi svakako najveća težnja, a utjeha mi je da su porodica, prijatelji i zaposleni dobro i da sam s mužem s kojim uživam provoditi vrijeme. Utjeha mi je i ljepše vrijeme, buduća druženja i duge noći kao i veliki poslovni planovi. Očekuju me mnoge promjene ove godine, tako da vjerujem da će biti uzbudljiva i radujem se svemu.

Koji je tvoj odabir za brzi i zdravi ručak ili užinu?
Volim izbalansiranu ishranu, ni previše „zdravo“ ni previše „junk“. Uvijek jedem što mi se taj dan jede, ali zato jedem puno voća, povrća i pijem samo cijeđene sokove i vodu. Brza jela koja volim su kus kus s mesom i povrćem, avokado tost s jajima i Pad thai. Naravno, volim i jedem i sva tradicionalna jela, a često ne odolim nekim kaloričnim kolačima.

Pjesme koje te opuštaju u ovom periodu?
U našoj kući je muzika od samog jutra, pa čitav dan uključena i uglavnom puštamo različite playliste i izvođače poput Kygo, Peggy Gou, Claptone, Marko Louis, Paul Kalkbrenner ili neki summer mix koji nas podsjeća na more i ljeto.
https://www.youtube.com/watch?v=wNFY8lJhm0A
Kako zadržati #feelgood vibru tijekom kućne izolacije?
#feelgod vibra je počela onog trenutka kada sam sredila sve ormare, cipelare i šminku. :)

Iskoristila sam vrijeme da pripremim sve fotografije koje ću izraditi jer volim da imam albume izrađene po godinama, da naučim pripremati određena jela, da završim online kurseve brand menadžmenta koje sam davno uplatila, da pripremim sve za selidbu u kuću do kraja godine i nažalost, da shoppingujem online. (smijeh)
S obzirom na to da sam najveći dio izolacije na planini, mnogo šetamo, planinarimo, sadimo cvijeće, što uvelike pomaže da očuvam #feelgood vibru. Inače se svaki dan šminkam i nosim štikle, tako da je ovo sada pravi odmor za lice i tijelo, jer svi preparati i maskice su dočekali svoje.


Kako prirediti mini iznenađenje za drugu osobu tijekom kućne izolacije?
Ne pamtim kada sam vidjela veću sreću na njegovom licu, nego kada sam napravila krofne s čokoladom. Trajale su punih 5 minuta.:)
Kako pokazati empatiju i učiniti nešto lijepo za druge osobe tijekom #OstaniKući?
Mislim da sada pokazujemo više emocija nego ikada ranije jer tek sada, ovako razdvojeni, u potpunosti shvaćamo koliko nam znače drage osobe. Nedostaju druženja, smijeh do suza, putovanja, razgovori, pa čak i sitne svađe. Pretpostavljam da smo svi barem jednom pregledali fotografije s putovanja, slali ih prijateljima, da se podsjetimo šta je ono što nas čini sretnim.
Svakako, ono što je posebno lijepo u ovom trenutku jeste da smo jedni drugima potpora, da se jedni druge trudimo oraspoložiti i motivisati i zajedno se uvjeriti da ovo neće trajati zauvijek.
Ne razumijem ljude koji u svemu vide nešto negativno i koji pokušavaju svima nama dodatno pogoršati raspoloženje, a toliko je izuzetnih stvari za vidjeti i doživjeti.
Nakon završetka kućne izolacije, prva stvar koju ću napraviti je:
Prvo ću otići kod sestre da vidim malu bebu od 2 mjeseca jer odbrojavam sekunde do susreta. Potom ću se vidjeti s roditeljima, drugom sestrom i bratom. Naravno, kao i svaka žena, nadoknaditi sve kozmetičko-frizerske tretmane koje sam propustila. A onda...
Onda ću onako ispunjena emocijama, potpunom srećom i mirom, sjesti na omiljenu klupu, u mom omiljenom parku, pogledati nebo, raširiti ruke i osjetiti, po prvi puta u životu zaista osjetiti, svu ljepotu i sve darove ovog svijeta.

TEKST: Bonjour.ba
Neke priče o uspjehu ne počinju velikim planom, nego znatiželjom, potrebom da se stvori nešto svoje i hrabrošću da se krene i kada putevi nisu sasvim jasni.
Upravo takva atmosfera ispunila je Europsku kuću kulture i nacionalnih manjina u Sarajevu, gdje je akademija by dm drogerie markt i Bonjour.ba okupila 100 žena iz cijele Bosne i Hercegovine: one koje tek ulaze na tržište rada, one koje grade brend, studentice koje traže pravac i žene koje svoje ideje pretvaraju u prve korake.


Dan je započeo energijom i tihim žamorom upoznavanja još prije zvaničnog početka. 'It’s time to glow!', poruka jutarnje registracije, bila je više od pozdrava; postala je najava dana u kojem je svaka učesnica mogla doći onakva kakva jeste i krenuti prema verziji sebe kojoj pravi prostor.




Dobrodošlica koja je otvorila dan
Pozdravni govor Ajle Hadžić i Ane Ćavar donio je prvu dozu inspiracije i stvorio atmosferu u kojoj se osjećalo povjerenje. Njihova autentičnost i otvorenost dale su ton cijelom danu: topao, poticajan i dovoljno siguran da žene pitaju, sumnjaju, dijele i uče.
Ana Ćavar, vlasnica portala Bonjour.ba i Ajla Hadžić, marketing menadžerica dm drogerie markt BiH
Prva sesija, Q&A s Eminom Mušinović, članicom Poslovodstva dm BiH, otvorila je važne teme o pronalasku mjesta na tržištu, jačanju ličnog brenda i hrabrosti da se napravi zaokret kada je on zaista potreban. Ovaj razgovor je brzo prešao iz teorije u situacije koje su žene već proživjele ili bi ih tek mogle doživjeti.
Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm BiH



Kratki coffee break pretvorio se u spontani prostor za upoznavanje, mini-mentorske razgovore i dogovorene prve saradnje. 


Upravo tada jasno se osjetila energija boja koje su pratile akademiju: motivirajuća žuta, patelna roze koja unosi kreativnost i toplinu i tamno zelena koja daje osjećaj stabilnosti i fokusa. Zajedno, one su nosile poruku dana, a to su optimizam, podrška i prostor za rast.

Razgovori koji mijenjaju perspektivu
Slijedila je sesija 'Women Who Grow', u kojoj su Ajla Hadžić i Ana Ćavar, svaka iz svoje uloge, otvoreno govorile o lekcijama koje nose nakon godina rada: o greškama koje su ih oblikovale, ambiciji koja traži balans i hrabrosti koja se gradi tek nakon prvog pokušaja, pa čak i pada.


To je bio trenutak u kojem su se studentice, poduzetnice, menadžerice i kreativke prepoznale u istoj rečenici; različite priče, a isti osjećaj, da je rast put i da se gradi korak po korak.



Nakon pauze za ručak, fokus se prebacio na ono što mnogima predstavlja najveći izazov: određivanje cijene.
Ena Fejzović, menadžerica asortimana u nabavi dm BiH, govorila je o realnim brojkama, procesima i financijskoj strukturi brenda, ali i o tome kako se samopouzdanje reflektuje kroz cijene koje postavljamo. Bila je to jedna od sesija koju su učesnice slušale s najviše koncentracije.

Ena Fejzović, menadžerica asortimana u nabavi dm BiH
Iskustva koja ostaju i nakon što se vrata sale zatvore
Dan je zaključen okruglim stolom 'A što ako uspije?', na kojem su učestvovale Martina Djordjevski, Dragana Rauš i Maja Topčagić. Kao bivše polaznice akademije, govorile su o svojim prvim koracima i svim onim trenucima koji ne stanu u Instagram objavu: sumnjama, neuspjesima, prekretnicama i malim pobjedama.

Njihove priče donijele su onu vrstu inspiracije koju može podijeliti samo neko ko je već prošao put kojim mnoge tek kreću. Bio je to trenutak u kojem se u sali osjetila kombinacija olakšanja i motivacije, potvrda da put postoji i da je dostižan za svaku ženu koja se želi odvažiti.


Snaga zajednice koja raste
Na kraju dana postalo je jasno da se akademija neće pamtiti samo po programu, govornicama i temama, nego po iskustvu. Po pažnji prema detaljima, po identitetu događaja koji je bio više osjećaj nego estetika i po timu koji je kreirao okruženje u kojem su žene osjetile da imaju prostor da pitaju, slušaju, uče i vjeruju sebi.





Možda je najtačnije reći da je ovo bio dan koji je pokazao koliko daleko može otići jedna ideja kada ima zajednicu oko sebe i kada žene dobiju prostor i podršku da postanu ono što jesu, ali i ono što tek mogu postati.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!