TEKST: Ada Ćeremida
DATUM OBJAVE: 26.2.2025.
Alo Yoga je globalno prepoznat brend sportske odjeće koji spaja luksuz, performanse i održivost.
Osnovan 2007. godine u Los Angelesu, brzo je postao sinonim za vrhunsku jogu i athleisure modu, omiljen među zvijezdama i ljubiteljima aktivnog stila. S impresivnim rastom i prisustvom u prestižnim buticima širom svijeta, Alo Yoga dokazuje da sportska odjeća može biti i funkcionalna i sofisticirana.

Foto: @mariannefonseca
Dobra vijest za ljubitelje premium sportske mode jeste da je Alo Yoga sada dostupan za dostavu i u Bosnu i Hercegovinu. Sada i mi možemo uživati u prepoznatljivom spoju luksuza, udobnosti i performansi koji je osvojio svijet.
Napokon je vrijeme da se prepustimo vrhunskoj kvaliteti cozy loungeweara i funkcionalne sportske odjeće, savršene za jogu, trening ili jednostavno opuštanje u besprijekornom stilu.
Ali ovo nije samo još jedan sportski brend jer njihove komade ne nose samo jogiji i fitnes entuzijasti, već i poznate ličnosti poput Kendall Jenner, i brojnih influensera.
Sportska odjeća može biti i sofisticirana, savršeno uklopljena u klasične svakodnevne outfite, bilo da je nosite na trening, u šetnju gradom ili čak kao stylish dodatak poslovnom looku.
A ako vam treba dokaz da je Alo Yoga apsolutni favorit, samo se sjetite trenutka kada je čak i Kris Jenner objavila fotku u svom cozy Alo outfitu, i to baš na dan kada je njena kćerka Kim Kardashian lansirala Skims kampanju u saradnji s Nikeom.
Alo Yoga nije samo poznat po svojim visokokvalitetnim sportskim kompletima, već nudi širok spektar odjeće i dodataka koji spajaju funkcionalnost i vrhunski dizajn.
Osim odjeće, brend je proširio svoju ponudu i na wellness segment, uključujući Alo Glow System. To je linija skincare proizvoda inspirisanih holističkim pristupom njezi kože, s formulama bogatim prirodnim sastojcima koji hrane i revitaliziraju kožu.
Mi jedva čekamo da isprobamo sve ove cozy komade i beauty novitete, a vi nam javite ako probate nešto iz Alo ponude. Šta vam se najviše dopada i šta biste preporučili?
***
Naslovna fotografija: @kendalljenner
TEKST: Bonjour.ba/PR
U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.
U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.
Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.
Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.
Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.
Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


Zubun kao anti-muzejski objekt
Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.
„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.
Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.



Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!