TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 29.4.2021.
Ovih dana, sitnice su one koje nas mogu obradovati i možda na momenat vratiti u rutine i rituale koje smo imali prije početka pandemije.
Baš iz tog razloga, još jednu sezonu smo energiju preusmjerili u onaj dodir koji još uvijek svi sebi možemo priuštiti, dodir nježnosti poznatog udobnog Alma Ras spavaćeg programa.
„Kolekciju #divaisbackXalmaras smo pažljivo pripremali u saradnji sa Ernom Saljević, komunikologinjom i influensericom, @divaisback na Instagramu, a ne možemo sakriti radost jer smo i ovoga puta uspjeli zaintrigirati i ukrasti simpatije svih dama i na tren sve nas odvesti u spokojnija i zabavnija vremena.“ – otkrivaju iz Alma Ras tima.

Uz sinergiju, iskustvo kreativnog tima brenda Alma Ras, Ernine vizije i veliku podršku njene snažne grupe pratiteljica na društvenim mrežama, svjetlost je ugledala još jedna kolekcija koja najprije slavi ženu, potiče da bude #sebinajbitnija i da čuva svoje zdravlje uz samopregled na koje je “napominju” etikete koje krase artikle. Kolekcija je nosiva kao dio spavaćeg programa, popularnog lounge wear momenta, ali i kao dio dnevnih i večernjih kombinacija.

„Druga sezona #divaisbackxalmaras, već! Toliko me dobrih osjećaja veže za sve ove mjesece pripreme našeg zajedničkog projekta. Uključili smo sjajne mlade dame na platformi na kojoj me prate i skupa sa njima napravili još jednu laganu, nosivu, titravu i romantičnu kolekciju koju vole, već, sve dame!”, dodaje Erna, idejni tvorac koncepta.
„Kimono donosi japanske zen momente, pidžama donosi luksuz u krevetu ili #upidžamivani, košulja koju više ne kradete njemu, nego imate svoju sa “dobro jutro mila” porukom mog svojeručnog rukopisa, nezaobilazna vječna bijela Mila majica, sve ono što ćete nositi sada i godinama poslije uz ono najvrjednije: poruku da si sebi najbitnija i da je samopregled spasio tolike živote. To bi svakoj djevojci, koja jutrom oblači #divaisbackXalmaras artikle trebalo biti prvo na pameti, uz etiketu koja je tu da ih na to podsjeti. Svaki put. Sve ovo je još jedna, sad više ne tako mala, ženska revolucija Vol2!”, nadodaje Erna.

Erna je već Bonjour.čitatelje odvela u backstage snimanja ove kampanje i otkrila 3 stvari o kolekciji koje još nitko ne zna, a u nastavku vam donosimo i prvi pogled na samu kampanju.
Baš kao i prethodne godine, svoje favorite iz ove kolekcije moći ćete kupovati već od 30. 4., od 20.30h putem Alma Ras web shop-a. Kolekcija je limitirana, stoga će samo oni najsretniji, ali i najbrži u online shoppingu, imati priliku uživati u ženstvenim i prije svega udobnim modelima sa važnom porukom. Drugi dio ove limitirane kolekcije u prodavnicama će biti dostupan u 6. mjesecu.











***
Foto: Edvin Kalić
Makeup: Kosta Miljković
Frizura: Ogledalce
TEKST: Bonjour.ba - PR
Crnogorska modna dizajnerica Milena Đurđić, jedno od najprepoznatljivijih imena regionalne modne scene, posljednjih godina gradi karijeru koja uspješno spaja istančanu estetiku, društveni kontekst i hrabar stilski izražaj.
Osim autorskog rukopisa koji je jasno prepoznatljiv, Milena Đurđić se tokom godina profilirala i kao dizajnerica koju biraju poznate ličnosti s regionalne i svjetske scene. 
Njene kreacije nosile su brojne javne osobe iz svijeta filma, mode i politike, uključujući međunarodno prepoznatu poduzetnicu i javnu govornicu Sara Al Madani.
Milena je godinama prisutna i kao gošća Sarajevo Film Festivala, gdje se njen dizajn kontinuirano pojavljuje na crvenom tepihu, a ove godine posebno se istaknula kreacijom za evropsku glumicu u usponu Lidiju Kordić, koja se na festivalu pojavila u njenoj haljini odabranoj među deset najupečatljivijih izdanja crvenog tepiha, prema izboru modnih urednika i stručne javnosti.
Njene kreacije nosili su i istaknuti regionalni glumci poput Emira Hadžihafizbegovića, dok je na međunarodnoj sceni dodatnu pažnju privukla kada je poznata manekenka Bruna Gadelha nosila njen dizajn na Forbesovom događaju u Brazilu.
Među važnim projektima izdvaja se i dizajn scenskog kostima za Vanja Radovanović, crnogorskog predstavnika na Eurosongu, kao i kreacija haljine za Prvu damu Crne Gore povodom inauguracije, koja je izazvala veliku pažnju međunarodnih medija.
Njena najnovija kolekcija Rev to Real 0000 predstavlja prirodan nastavak tog autorskog puta; promišljen, zreo i jasno pozicioniran u savremenom modnom diskursu.
Kolekcija je strukturirana kao vizuelna i konceptualna transformacija: od introspekcije ka jasnoći, od apstraktnog ka konkretnom. 
Dominantni crni modeli u uvodnom dijelu kolekcije simbolizuju unutrašnje preispitivanje, dok se kroz zemljane tonove maslinasto zelene i braon uspostavlja veza sa realnošću, stabilnošću i prirodnim okruženjem. Završni dio donosi svjetlije nijanse, naglašavajući rasterećenje i izlazak u novu, jasnije definisanu fazu.
Milena Đurđić modu ne posmatra isključivo kao estetski izraz, već kao sredstvo komunikacije i refleksije savremenog društva. Kroz precizno konstruisane siluete i snažan materijalni izraz, kolekcija Rev to Real 0000 istražuje odnos pojedinca i sistema, lične slobode i kolektivne odgovornosti, teme koje su danas jednako relevantne na modnoj pisti i izvan nje.
Dizajnerica je diplomirala modni dizajn u Rimu, a njen profesionalni put obilježen je međunarodnim prezentacijama i priznanjima: od Dubaija i Venecije do prestižnih filmskih i modnih događaja. 
Posebnu pažnju međunarodne javnosti privukla je kreacijom haljine za prvu damu Crne Gore povodom inauguracije, kao i osvajanjem dvije statue Oscar della Moda priznanja u Italiji, koje se često naziva „Oscarom mode“, prvo je bila dobitnica srebrnog a od ove godine i zlatnog oskara.
Za BH publiku, Milena Đurđić predstavlja primjer regionalnog brenda koji uspješno gradi prepoznatljiv identitet, ali istovremeno ostaje nosiv, funkcionalan i tržišno relevantan. Njene kolekcije nastaju u vlastitom ateljeu, sa jasnim fokusom na kvalitet izrade, dugotrajnost i individualni pristup klijentima.
Kolekcija Rev to Real 0000 dostupna je kroz direktan kontakt s brendom, a interes za njene komade raste i van granica Crne Gore, posebno među publikom koja traži odjeću s jasnom autorskom pričom, ali i realnom primjenom u svakodnevnom životu.
Milena Đurđić još jednom potvrđuje da savremena moda s Balkana može biti istovremeno konceptualna, međunarodno relevantna i komercijalno održiva, bez kompromisa na identitetu.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!