TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 29.4.2021.

Ovih dana, sitnice su one koje nas mogu obradovati i možda na momenat vratiti u rutine i rituale koje smo imali prije početka pandemije. 

Baš iz tog razloga, još jednu sezonu smo energiju preusmjerili u onaj dodir koji još uvijek svi sebi možemo priuštiti, dodir nježnosti poznatog udobnog Alma Ras spavaćeg programa. 

Kolekciju #divaisbackXalmaras smo pažljivo pripremali u saradnji sa Ernom Saljević, komunikologinjom i influensericom, @divaisback na Instagramu, a ne možemo sakriti radost jer smo i ovoga puta uspjeli zaintrigirati i ukrasti simpatije svih dama i na tren sve nas odvesti u spokojnija i zabavnija vremena.“ – otkrivaju iz Alma Ras tima. 

Uz sinergiju, iskustvo kreativnog tima brenda Alma Ras, Ernine vizije i veliku podršku njene snažne grupe pratiteljica na društvenim mrežama, svjetlost je ugledala još jedna kolekcija koja najprije slavi ženu, potiče da bude #sebinajbitnija i da čuva svoje zdravlje uz samopregled na koje je “napominju” etikete koje krase artikle. Kolekcija je nosiva kao dio spavaćeg programa, popularnog lounge wear momenta, ali i kao dio dnevnih i večernjih kombinacija.

Druga sezona #divaisbackxalmaras, već! Toliko me dobrih osjećaja veže za sve ove mjesece pripreme našeg zajedničkog projekta. Uključili smo sjajne mlade dame na platformi na kojoj me prate i skupa sa njima napravili još jednu laganu, nosivu, titravu i romantičnu kolekciju koju vole, već, sve dame!”, dodaje Erna, idejni tvorac koncepta.
„Kimono donosi japanske zen momente, pidžama donosi luksuz u krevetu ili #upidžamivani, košulja koju više ne kradete njemu, nego imate svoju sa “dobro jutro mila” porukom mog svojeručnog rukopisa, nezaobilazna vječna bijela Mila majica, sve ono što ćete nositi sada i godinama poslije uz ono najvrjednije: poruku da si sebi najbitnija i da je samopregled spasio tolike živote. To bi svakoj djevojci, koja jutrom oblači #divaisbackXalmaras artikle trebalo biti prvo na pameti, uz etiketu koja je tu da ih na to podsjeti. Svaki put. Sve ovo je još jedna, sad više ne tako mala, ženska revolucija Vol2!”
, nadodaje Erna.

Erna je već Bonjour.čitatelje odvela u backstage snimanja ove kampanje i otkrila 3 stvari o kolekciji koje još nitko ne zna, a u nastavku vam donosimo i prvi pogled na samu kampanju.
Baš kao i prethodne godine, svoje favorite iz ove kolekcije moći ćete kupovati već od 30. 4., od 20.30h putem Alma Ras web shop-a. Kolekcija je limitirana, stoga će samo oni najsretniji, ali i najbrži u online shoppingu, imati priliku uživati u ženstvenim i prije svega udobnim modelima sa važnom porukom. Drugi dio ove limitirane kolekcije u prodavnicama će biti dostupan u 6. mjesecu.

***
Foto: Edvin Kalić
Makeup: Kosta Miljković
Frizura: Ogledalce 


Bonjour

Ponovo nosimo Napoleon jakne: Povratak trenda koji je definisao modu 2000-ih

TEKST: Ada Ćeremida

Ponovo nosimo Napoleon jakne: Povratak trenda koji je definisao modu 2000-ih Ponovo nosimo Napoleon jakne: Povratak trenda koji je definisao modu 2000-ih

Vojnički šik se vraća. Napoleon jakne su modni odgovor na haotična vremena za jesen 2025.

Ako ste ikada bili dio one modne ere s početka 2000-ih, sigurno se sjećate trenutka kada su military ili Napoleon jakne bile svuda od Burberry kampanja Christophera Baileyja do Balmain pisti koje je tada vodio Christophe Decarnin. 

Inspirisane 1800-im i uniformama koje su simbolizirale moć i disciplinu, ove, nekada i pod nazivom husarske, jakne su danas ponovo u centru pažnje.

 



Nova generacija dizajnera, od Ann Demeulemeester do Diora pod Jonathanom Andersonom, vraća strukturu, zlatne dugmiće i upečatljive ramene linije. Ove jakne su modni simbol koji spaja romantizam prošlosti i bunt savremenosti.

U vremenu kada moda sve češće služi kao ogledalo društva, nije slučajno da ponovno posežemo za krojevima koji djeluju kao svojevrsni oklop. Osjećaj kontrole, snage i autoriteta sada se prenosi kroz tkaninu, dok se detalji poput epoleta i veza reinterpretiraju u modernom, maksimalističkom kontekstu.

 



Povratak forme i moći od dvora do piste  

Inspiracija potječe iz 1800-ih, iz uniformi koje su simbolizirale red, disciplinu i karizmu što je Napoleonov estetski pečat prepoznatljiv po simetričnim krojevima, epoletama i bogatom vezu. 

 



Danas, Ann Demeulemeester reinterpretira taj duh kroz tamne, gotovo poetske verzije, Jonathan Anderson u Dioru ponovo gradi siluetu koja spaja prošlost i sadašnjost, dok Nicolas Ghesquière u Louis Vuittonu istražuje barokne proporcije kroz savremeni, futuristički okvir.

Na pistama, ovaj komad ne djeluje nostalgično, djeluje moćno, gotovo teatralno. U svijetu gdje je minimalizam dugo bio dominantan, moda se vraća ornamentima kao obliku otpora.

napoleon_vojnicka_jakna_bonjour_ba_g1

Foto: @annedemeulermeester_official  
 

Sredinom 2000-ih, Christophe Decarnin je u Balmainu napravio mali modni preokret: njegove vojne jakne postale su predmet želje. Kombinovane s farmerkama, visokim potpeticama i frizurom koja kao da je pobjegla s rock koncerta. 

Bio je to trenutak kada su žene nosile siluetu koja govori: ’Ja vodim svoju bitku, ali s perfektnim krojem.''

U isto vrijeme, Christopher Bailey je u Burberryju oživio britanski vojnički šik, dok su Dolce & Gabbana i Alexander McQueen istraživali dekadentnu, gotovo opernu verziju militarizma.

napoleon_vojnicka_jakna_bonjour_ba_g

Foto: @alexandermcqueen


Povratak ovog trenda dio je šireg pokreta vraćanja korijenima u kojem dizajneri preispituju arhive i spajaju prošlost sa savremenim osjećajem slobode.

No, postoji i emotina dimenzija: možda ovakvi krojevi nisu samo pitanje stila, već i psihološke zaštite. U vremenima nesigurnosti, oblačimo se kao da gradimo vlastiti oklop. Elegantan, ali snažan.

 



Kako ih sada nosimo?  

U 2025., Napoleon jakna više nije rezervisana za crveni tepih ili kostim. Ona ulazi u svakodnevicu, nosi se s denimom, midi suknjama, pa čak i pantalonama. Sudeći po kolekcijama i street style signalima, Napoleon jakne će uskoro marširati i u high street ponudu. 

 



Ako postoji komad koji može spojiti historiju, estetiku i stav, to je onaj koji je preživio i dvore i decenije, a sada je trenutak da ih vratite u svoj ormar. Jer, kao i u 1800-im moda ponovo slavi moć, formu i onu vrstu elegancije koja traje.

U današnjem modnom pejzažu, povratak Napoleon jakne ne govori samo o estetici, već o potrebi za strukturom. Nakon godina oversized formi i fluidnih krojeva, ponovno tražimo definiciju.

Možda zato što živimo u vremenu koje traži orijentir, možda zato što je osjećaj kontrole sada emocionalna valuta. Nositi jaknu s epoletama znači stajati uspravno, doslovno i metaforički.
 



Iako ih neki nazivaju kostimskim, teško je poreći njihov uticaj na modu i kulturu.

U modnom smislu, Napoleon jakne oduvijek su bile tu da pričaju priču o grandioznosti, o stavu, o estetici koja se ne izvinjava. Danas, dok svijet balansira između haosa i nostalgije, one se vraćaju kao simbol samopouzdanja i individualnosti.

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: @celinenordal


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!