TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 29.4.2021.
Ovih dana, sitnice su one koje nas mogu obradovati i možda na momenat vratiti u rutine i rituale koje smo imali prije početka pandemije.
Baš iz tog razloga, još jednu sezonu smo energiju preusmjerili u onaj dodir koji još uvijek svi sebi možemo priuštiti, dodir nježnosti poznatog udobnog Alma Ras spavaćeg programa.
„Kolekciju #divaisbackXalmaras smo pažljivo pripremali u saradnji sa Ernom Saljević, komunikologinjom i influensericom, @divaisback na Instagramu, a ne možemo sakriti radost jer smo i ovoga puta uspjeli zaintrigirati i ukrasti simpatije svih dama i na tren sve nas odvesti u spokojnija i zabavnija vremena.“ – otkrivaju iz Alma Ras tima.
Uz sinergiju, iskustvo kreativnog tima brenda Alma Ras, Ernine vizije i veliku podršku njene snažne grupe pratiteljica na društvenim mrežama, svjetlost je ugledala još jedna kolekcija koja najprije slavi ženu, potiče da bude #sebinajbitnija i da čuva svoje zdravlje uz samopregled na koje je “napominju” etikete koje krase artikle. Kolekcija je nosiva kao dio spavaćeg programa, popularnog lounge wear momenta, ali i kao dio dnevnih i večernjih kombinacija.
„Druga sezona #divaisbackxalmaras, već! Toliko me dobrih osjećaja veže za sve ove mjesece pripreme našeg zajedničkog projekta. Uključili smo sjajne mlade dame na platformi na kojoj me prate i skupa sa njima napravili još jednu laganu, nosivu, titravu i romantičnu kolekciju koju vole, već, sve dame!”, dodaje Erna, idejni tvorac koncepta.
„Kimono donosi japanske zen momente, pidžama donosi luksuz u krevetu ili #upidžamivani, košulja koju više ne kradete njemu, nego imate svoju sa “dobro jutro mila” porukom mog svojeručnog rukopisa, nezaobilazna vječna bijela Mila majica, sve ono što ćete nositi sada i godinama poslije uz ono najvrjednije: poruku da si sebi najbitnija i da je samopregled spasio tolike živote. To bi svakoj djevojci, koja jutrom oblači #divaisbackXalmaras artikle trebalo biti prvo na pameti, uz etiketu koja je tu da ih na to podsjeti. Svaki put. Sve ovo je još jedna, sad više ne tako mala, ženska revolucija Vol2!”, nadodaje Erna.
Erna je već Bonjour.čitatelje odvela u backstage snimanja ove kampanje i otkrila 3 stvari o kolekciji koje još nitko ne zna, a u nastavku vam donosimo i prvi pogled na samu kampanju.
Baš kao i prethodne godine, svoje favorite iz ove kolekcije moći ćete kupovati već od 30. 4., od 20.30h putem Alma Ras web shop-a. Kolekcija je limitirana, stoga će samo oni najsretniji, ali i najbrži u online shoppingu, imati priliku uživati u ženstvenim i prije svega udobnim modelima sa važnom porukom. Drugi dio ove limitirane kolekcije u prodavnicama će biti dostupan u 6. mjesecu.
***
Foto: Edvin Kalić
Makeup: Kosta Miljković
Frizura: Ogledalce
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak | FOTO: Monika Andrić i Enida Kajević za Bonjour.ba
Šta dobijete kada spojite najnježnije tkanine, dozu kreativnosti i veče poezije? Pidžama party koji se ne propušta.
Alma Ras je predstavila svoju novu kolekciju pidžama kroz ekskluzivno večernje druženje održano u toplom ambijentu Alma Ras HQ.
U svijetu gdje moda spava samo kad sanjari, Bonjour i Alma Ras su zajedno probudili jedno sasvim posebno veče. Onu vrstu večeri u kojoj pidžame postaju manifest stila, udobnosti i nježnosti.
Ovo je bio još jedan u nizu Bonjour.boutique događaja koje realizujemo s domaćim bh. brendovima, uvijek na neočekivanim lokacijama i uz neočekivana iskustva. Veče koje iznenadi, zagrli i ostane u pamćenju baš kao pidžama koja miriše na udobnost.
Prva nota večeri bila je topla dobrodošlica Ane Ćavar, vlasnice i direktorice Bonjour.ba i Mervane Muhović, PR i marketing specijalistice Alma Ras, koja je uvela uzvanice u atmosferu koju ćemo dugo pamtiti.
Večer je započela elegantno uz vina Fina Vina, gdje su zvanice uz čašu prosecca, bijelog ili crnog vina, uživale u prvim neformalnim trenucima večeri.
U središtu večeri nalazio se kreativni kutak, dugi stolovi ukrašeni Bonjour jastucima i mirisnim aranžmanima krili su posebno iznenađenje, a svaka zvanica dobila je priliku da kreira vlastitu pidžamu.
Bez pravila, bez ograničenja samo skice, bojice, dugmići, čipkice i uzorci materijala u najnježnijim nijansama. Prostor je odjednom postao mjesto igre, mašte i tihe radosti trenutak u kojem su telefoni pali u drugi plan, a dizajn preuzeo glavnu ulogu.
Uslijedilo je spontano prepuštanje bojama, teksturama i osjećajima.
Naravno da smo pripremili i photo wall ali ne klasičan, već u prepoznatljivom Bonjour x Alma Ras stilu. Poput backstagea modne radionice, kutak je uključivao šivaću mašinu, moodboarde s inspiracijom, elemente iz Alma Ras arhive i pažljivo odabrane detalje koji su zajedno pričali vizualnu priču o brendu.
A da, i da Instagram dobije svojih pet minuta jer ovaj photo wall je stvoren za klik.
Nakon toga, gošće su pozvane u Alma Ras studio, gdje ih je dočekala nova kolekcija pidžama. U intimnoj atmosferi, među mekim tkaninama i pastelnim nijansama kolekcije, pažljivo raspoređena s personaliziranim comp cards na svakom komadu, koje su otkrivale koji je model odabran baš za njih.
Ana Ćavar, Ajla Selimović i Ajna Delić su su bile dio modne priče kroz Tara liniju stvorenu za trenutke nježnosti, s udobnim širim krojevima i bojama koje odišu toplinom i nostalgijom.
Aria linija, pastelna i razigrana, osmišljena za mlade žene koje prate trendove i vole osjećaj slobode u pokretu, savršeno je pristajala Magdaleni Paradžik, Zerini Suyabatmaz i Edi Bukvić.
Hana Zrno i Iman Karović sa Majom Topčagić su utjelovile duh Vanesa linije u kojoj se klasični pamuk susreće s modernim mogućnostima kombinovanja, dozvoljavajući slobodu stila i ličnog izraza.
Dejana Rošuljas zajedno s Merimom Ikanović odabrane su za liniju Helena. Kombinaciju bezvremenskih krojeva i nježnih boja poput ružičaste i breskve, uz elegantne čipkaste detalje i meki frotir ogrtač. Njihov izgled bio je utjelovljenje opuštene elegancije.
Amila Terzimehić, Eda Bukvić, Nikolina Šabljić i Ema Bašić Poljak ponijele su Iris liniju izrađenu od luksuznog modala, prozračnu i podatnu, s nježnim čipkastim akcentima i osjećajem koji ostaje na koži i nakon nošenja.
Nova kolekcija Alma Ras za sezonu proljeće/ljeto 2025. donosi raskoš linija koje odgovaraju svim generacijama i stilskim afinitetima. Aria poziva na igru pastelnim bojama i modernim krojevima, dok Vanesa pruža slobodu kombinovanja kroz mix & match principe.
Iris je tu za ljubiteljice suptilne elegancije u dodiru s kožom, a Tara nježno grli one kojima je udobnost na prvom mjestu.
Helena donosi balansom profinjenosti i praktičnosti, dok Fiona savršeno odgovara svakodnevnim ritualima žena koje žele izgledati skladno i osjećati se slobodno. Linda osvježava ljetne noći laganom viskozom.
Na spratu uz spiralne stepenice, gošće su se prepustile opuštenom druženju u kutku uređenom za uživanje. Oversized XO igra s drvenim kockicama, lagani catering i smijeh u zraku. Sve je stvaralo atmosferu bez pritiska, ali s puno pažnje na detalj.
U toj zoni uživanja, gosti su imali priliku degustirati pažljivo odabrana vina: Prosecco One&Only Rosé kao lagani uvod u večer,
Pink Punk rosé vino iz Chichateau radionice hrabro, vibrantno, s karakterom, zatim elegantnu Ribollu iz vinarije Marjan Simčič,
i bogati Cabernet Sauvignon vinarije Zanut.
A onda, tiho i bez najave, pjesnik Josip Milanović, poznat pod umjetničkim imenom Pisoj, izveo je recital iz svoje zbirke poezije „Gromoglasni šapat“. Bio je to trenutak koji je večeri dao emocionalni crescendo, iznenađenje koje je bilo gotovo filmski.
Poezija u pidžamama? Apsolutno da.
Na kraju večeri, svaka gošća je ponijela pažljivo upakovan poklon. Naravno u pitanju je Alma Ras pidžama i nježan cvijet s porukom: ,, Smbol ljepote u detalju, pažnji i osjećaju koji traje!'' .
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!