TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 23.4.2021.
Bonjour.čitateljice su prije gotovo godinu dana imale priliku među prvima ekskluzivno zaviriti iza kulisa snimanja prve kolekcije koju je Erna Saljević dizajnirala s omiljenom bh. kompanijom donjeg rublja, Alma Ras.
Kada smo saznali da se njihova suradnja nastavlja, željeli smo znati više o suradnji koja je prošle godine ukrala simpatije brojnih bh dama.
Kada spojite iskustvo i znanje tima bh.brenda Alma Ras s kreativom dame koju mnogi na društvenim mrežama poznaju pod imenom @divaisback i rado prate njenu estetiku, neovisno je li riječ o outfitima ili uređenju doma, kao rezultat dobijete kolekciju s ženstvenim artiklima u kojima su se žene osjećale ugodno i koje su nosile kao dio večernjih rituala, ali i kao lounge wear kombinacija.
„Druga godina zaredom u istom projektu gdje kolekciju kreiramo skupa sa djevojkama i ženama koje me prate. Nevjerovatno je zadovoljstvo rasti i jačati skupa na tom putu jer u jednom trenutku zaista osjetite da možete sve što poželite, sve dok se istinski tome posvetite i to i živite. Ali uvijek i zauvijek je na tom putu najlakše kada imate tim koji igra za isti cilj.
Ekipa Alme Ras, na čelu s kreativnom direktorkom Sedinom ili kako je mi iz milošte zovemo Dinom, razvojnim timom Nermom i moja dva neodoljiva dizajnera Namirom i Damirom, pa sve do tete Bebe koja uvijek prva uradi testni uzorak na osnovu kojeg se kreiraju svi ostali. Uvijek je to jedan neraskidivi lanac koji čini sve ovo uvezanim i fluidnim.“ – otkriva nam Erna na početku razgovora.
Erna Saljević
„Sa zadovoljstvom nastavljamo saradnju sa našom dragom Ernom. Fokusirani na iskustvo od prošle godine, ove smo bili spremniji u smislu tehnološke obrade i odabira materijala te boljom distribucijom samih artikala. Saradnja sa Ernom nam daje puno prostora za slobodu plasmana novih grupa, bolji i jači brand awareness, fokus na mlađe ciljne skupine i žene koje znaju šta žele i koje su spremne suočiti se sa izazovima. Inovacija kroz novu kampanju, koja slobodno možemo reći prema svim parametrima ide rame uz rame sa svjetskim i ove godine će vas oduševiti i upoznati sa novom AR koju ste uvijek priželjkivali.“ , nadodala je Sedina Memagić, kreativna direktorica brenda Alma Ras.
Sedina Memagić
U nastavku vas vodimo u backstage snimanja održanog prije par dana, kao i danas, ali i otkrivamo detalje o kolekciji i zanimljive foto detalje s jednog sasvim drugačijeg snimanja za kolekciju donjeg rublja.
***
„Danas ću vas povesti kroz dodatni set sa kojim zaključujemo ovu kampanju, prije nego 30.04. lansiramo i online prodaju.
Prvi dio je zamišljen u pomalo viktorijanskom stilu preinspirativnog prostora Doma Armije BiH, ali uvijek uz contemporary prizvuk kojeg je pod budnom palicom dozirao kreativni direktor seta, sjajni Edvin Kalić.
Tome nam je bila prilagođena šminka neprevaziđenog Koste Miljkovića, ali i frizure djevojaka koje je radila Ogledalce ekipa na čelu sa Elmom Hadžifejzović.
Kosta Miljković
Već danas smo iz sanjive atmosfere prešli u blowlight scenu, gdje je fokus na posve drugačije lice žene i njenih svakodnevnih uloga koje mijenja i u kojima je svoja.
„Woke up like this“ nam je bila vodilja, koju ćemo mrvu nadograditi #upidžamivani momentom, jer program i jeste za unutra i vanka, za baš sve emocije i sve lokacije i sve ono što proživljamo kroz dan, od jutra do sjutra, tako da želimo to prenijeti i ohrabriti igranje sa stilom.
Ono što nijednom nismo prikazali je cjelokupna kolekcija i sve njene kombinacije boja! Svaki dio spavaćeg programa imamo u 4 varijante boja (osnovna bijela, sugar brown i crna, kao i dezen), uz kombinaciju tankog štirca u drugoj boji, tako da od 28 artikala koliko ih imamo ove godine možete napraviti preko 500 kombinacija a da nijednom nijednu ne ponovite! Nevjerojatne mogućnosti, a uz to mogu u krevetu/kauču ili na sastanku/ručku vani! :)"
ERNA JE IZDVOJILA I 3 ZANIMLJIVOSTI O KOLEKCIJI KOJE NISTE ZNALI
„Zanimljiva situacija kada je nabavka materijala u pitanju bila je sa dezenom koji smo izabrali. Naime, zbog epidemiološke situacije i zabrana kretanja ali i transporta roba u kraćem periodu, u jednom trenutku smo bili „osuđeni“ da sve radimo online, pa tako biramo i boje/dezene.
Možda se sjećate one haljine koja je podijelila internete, da li se radilo o zlatnoj ili pak plavoj, e tako je nama bilo sa dezenom, gdje je pola nas tvrdilo da je vodeća boja bordo, a pola ljubičasta, da bi na posljetku zaista došla ljubičasta!
Iako nije bila moj favorit, kako sam odmah podijelila na svom Instagramu anketu u želji da odaberemo skupa, većina je odlučila da im se jako dopala i dezen je uvršten u kolekciju i na kraju čak bio i najšarmantniji te pokupio najviše simpatija. A šta bi tek bilo da je bio bordo. :P
Još jedna zanimljiva situacija je iz razvoja, jer u tom dijelu se provede najviše vremena dok zaista ne posložite sve oko kolekcije i uglavnom bude „najbučnije“ sve dok se ne ucicaju svi detalji do savršenstva.
Sjećam se kako sam na predstavljanju ekipe koja će činiti tim za Season 2 odmah znala da smo uboli nevjerojatnu energiju: „Ovo je dizajner Damir, a ovo dizajner Namir.“ govori mi Dina dok nas upoznaje, a ja kao iz topa „Mir, mir, mir, niko nije kriv, ava ava ava, kolekcija će biti strava!“ – jer mi se to rimovalo sa njihovim „mir“ u imenima i to je bilo to – mir i neki spokoj uz puno smijeha dok smo stvarali sve ono što ja zovem projektom svake od nas, jer svakim svojim komentarom desetine hiljada žena našeg regiona je skupa sa mnom i AR ekipom stvorila ovo što danas predstavljamo.
Ono što mi je posebna čast ove godine je što sam uspjela ugostiti djevojke, moje pratiteljke, koje su se prijavile da budu modeli u prvoj sezoni, ali nas je korona spriječila da shooting i održimo. Ali zato smo sada uspjele. Stvarne djevojke/žene, sa svojim pričama o prihvatanju svog tijela onakvo kakvo jeste. Velika su mi podrška i vjetar u leđa da stvaram više i jače i mlađim generacijama prije nego im se poljulja samopouzdanje ojačam ono #sebinajbitnija.
I da upravo to #sebinajbitnija polazi od one etikete na kojoj je to napisano, kao podsjetnik da svako jutro uradi recimo samopregled svojih dojki, misli na svoje zdravlje i očuva sebe i svoj život, dok uživa u njemu do poslednjeg atoma!"
***
Foto: Erna Saljević
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak | FOTO: Monika Andrić i Enida Kajević za Bonjour.ba
Šta dobijete kada spojite najnježnije tkanine, dozu kreativnosti i veče poezije? Pidžama party koji se ne propušta.
Alma Ras je predstavila svoju novu kolekciju pidžama kroz ekskluzivno večernje druženje održano u toplom ambijentu Alma Ras HQ.
U svijetu gdje moda spava samo kad sanjari, Bonjour i Alma Ras su zajedno probudili jedno sasvim posebno veče. Onu vrstu večeri u kojoj pidžame postaju manifest stila, udobnosti i nježnosti.
Ovo je bio još jedan u nizu Bonjour.boutique događaja koje realizujemo s domaćim bh. brendovima, uvijek na neočekivanim lokacijama i uz neočekivana iskustva. Veče koje iznenadi, zagrli i ostane u pamćenju baš kao pidžama koja miriše na udobnost.
Prva nota večeri bila je topla dobrodošlica Ane Ćavar, vlasnice i direktorice Bonjour.ba i Mervane Muhović, PR i marketing specijalistice Alma Ras, koja je uvela uzvanice u atmosferu koju ćemo dugo pamtiti.
Večer je započela elegantno uz vina Fina Vina, gdje su zvanice uz čašu prosecca, bijelog ili crnog vina, uživale u prvim neformalnim trenucima večeri.
U središtu večeri nalazio se kreativni kutak, dugi stolovi ukrašeni Bonjour jastucima i mirisnim aranžmanima krili su posebno iznenađenje, a svaka zvanica dobila je priliku da kreira vlastitu pidžamu.
Bez pravila, bez ograničenja samo skice, bojice, dugmići, čipkice i uzorci materijala u najnježnijim nijansama. Prostor je odjednom postao mjesto igre, mašte i tihe radosti trenutak u kojem su telefoni pali u drugi plan, a dizajn preuzeo glavnu ulogu.
Uslijedilo je spontano prepuštanje bojama, teksturama i osjećajima.
Naravno da smo pripremili i photo wall ali ne klasičan, već u prepoznatljivom Bonjour x Alma Ras stilu. Poput backstagea modne radionice, kutak je uključivao šivaću mašinu, moodboarde s inspiracijom, elemente iz Alma Ras arhive i pažljivo odabrane detalje koji su zajedno pričali vizualnu priču o brendu.
A da, i da Instagram dobije svojih pet minuta jer ovaj photo wall je stvoren za klik.
Nakon toga, gošće su pozvane u Alma Ras studio, gdje ih je dočekala nova kolekcija pidžama. U intimnoj atmosferi, među mekim tkaninama i pastelnim nijansama kolekcije, pažljivo raspoređena s personaliziranim comp cards na svakom komadu, koje su otkrivale koji je model odabran baš za njih.
Ana Ćavar, Ajla Selimović i Ajna Delić su su bile dio modne priče kroz Tara liniju stvorenu za trenutke nježnosti, s udobnim širim krojevima i bojama koje odišu toplinom i nostalgijom.
Aria linija, pastelna i razigrana, osmišljena za mlade žene koje prate trendove i vole osjećaj slobode u pokretu, savršeno je pristajala Magdaleni Paradžik, Zerini Suyabatmaz i Edi Bukvić.
Hana Zrno i Iman Karović sa Majom Topčagić su utjelovile duh Vanesa linije u kojoj se klasični pamuk susreće s modernim mogućnostima kombinovanja, dozvoljavajući slobodu stila i ličnog izraza.
Dejana Rošuljas zajedno s Merimom Ikanović odabrane su za liniju Helena. Kombinaciju bezvremenskih krojeva i nježnih boja poput ružičaste i breskve, uz elegantne čipkaste detalje i meki frotir ogrtač. Njihov izgled bio je utjelovljenje opuštene elegancije.
Amila Terzimehić, Eda Bukvić, Nikolina Šabljić i Ema Bašić Poljak ponijele su Iris liniju izrađenu od luksuznog modala, prozračnu i podatnu, s nježnim čipkastim akcentima i osjećajem koji ostaje na koži i nakon nošenja.
Nova kolekcija Alma Ras za sezonu proljeće/ljeto 2025. donosi raskoš linija koje odgovaraju svim generacijama i stilskim afinitetima. Aria poziva na igru pastelnim bojama i modernim krojevima, dok Vanesa pruža slobodu kombinovanja kroz mix & match principe.
Iris je tu za ljubiteljice suptilne elegancije u dodiru s kožom, a Tara nježno grli one kojima je udobnost na prvom mjestu.
Helena donosi balansom profinjenosti i praktičnosti, dok Fiona savršeno odgovara svakodnevnim ritualima žena koje žele izgledati skladno i osjećati se slobodno. Linda osvježava ljetne noći laganom viskozom.
Na spratu uz spiralne stepenice, gošće su se prepustile opuštenom druženju u kutku uređenom za uživanje. Oversized XO igra s drvenim kockicama, lagani catering i smijeh u zraku. Sve je stvaralo atmosferu bez pritiska, ali s puno pažnje na detalj.
U toj zoni uživanja, gosti su imali priliku degustirati pažljivo odabrana vina: Prosecco One&Only Rosé kao lagani uvod u večer,
Pink Punk rosé vino iz Chichateau radionice hrabro, vibrantno, s karakterom, zatim elegantnu Ribollu iz vinarije Marjan Simčič,
i bogati Cabernet Sauvignon vinarije Zanut.
A onda, tiho i bez najave, pjesnik Josip Milanović, poznat pod umjetničkim imenom Pisoj, izveo je recital iz svoje zbirke poezije „Gromoglasni šapat“. Bio je to trenutak koji je večeri dao emocionalni crescendo, iznenađenje koje je bilo gotovo filmski.
Poezija u pidžamama? Apsolutno da.
Na kraju večeri, svaka gošća je ponijela pažljivo upakovan poklon. Naravno u pitanju je Alma Ras pidžama i nježan cvijet s porukom: ,, Smbol ljepote u detalju, pažnji i osjećaju koji traje!'' .
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!