TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 28.2.2023.
Svake sezone nas u svijetu rublja vodeći bh. brend Alma Ras pozdravi novom kolekcijom posebno krojenih komada.
Kako to proljetna sezona i nalaže, ovaj put nam predstavljaju dvije senzualne, prozračne i romantične linije. Obje linije su namijenjene za dvije žene u vama. Jednu - ona koja žudi za stilskim komadima u kojima će se osjećati udobno i chic svaki dan te drugu - koja uživa u spremanju za posebne prilike u kojima nosi delikatne komade počevši od donjeg rublja.
Udobnost, ali i dodatno samopouzdanje dolazi iz svih komada koje nosite, a ono najbliže vašoj koži vam ujedno treba i najviše odgovarati. To znaju i u timu brenda Alma Ras, koji 8.3. ove godine slavi čak 25 godina uspješnog poslovanja. Ovaj put nam donose senzualne komade od ugodnih materijala prikazane kroz linije LINDA i MONIKA.

Linija LINDA
Simbioza ugodne viskoze i praktičnog elastana u kombinaciji s pastelno ljubičastom bojom je sve što nam treba za proljetne dane.
Ako želite da vam svaki dan počinje s osmijehom, pri prvom jutarnjem pogledu na ogledalo, lila nijansa, nježna čipka u bijeloj boji i materijal koji laska vašem tijelu će biti dovoljan za uspješan početak dana. Pored ljubičaste nijanse tu su i crna i boja šampanjca. Linda je namijenjena za one u potrazi za stilskim komadima koji će tokom cijelog dana pružati udobnost.


Dva seta pidžame koji uključuju majicu kratkih rukava sa sofisticiranim čipkanim obrubom, u kombinaciji s kratkim ili dugim hlačama. Tu je i nezaobilazna spavaćica kao i kimono od čak 95% viskoze koji će vas pratiti od jutra do večeri, a odlično se slaže s ostalim komadima ove linije.
Na kraju, tu su slip i potkošulja LINDA koju možete nositi skrivenu ispod odjeće, no, mi predlažemo da šarmantni čipkani detalj viri ispod udobnog, pletenog džempera.
Obradovat će vas i činjenica da su ovi komadi već sada dostupni u dućanima kao i online shopu Alma Ras.

Linija MONIKA
Želite se osjećati romantično, udobno i senzualno? Say no more!

Linija MONIKA je prožeta komadima koji odgovaraju upravo toj zamisli. Moderni, romantični i seksi krojevi ove linije uključuju sve komade koje vam mogu zatrebati za posebne prilike ili za dane kada vam je potrebna dodatna doza samopouzdanja. Ovi komadi će vam zasigurno biti od pomoći pri tome.

Svi komadi su kreirani u nezamjenjivoj, elegantnoj crnoj boji te svijetloj žutoj nijansi s materijalima koji ostavljaju senzualan trag na vašem tijelu. Linija uključuje kimono s bogatim čipkanim detaljima na širokim rukavima, zatim spavaćicu te set profinjene pidžame koji uključuje kratke hlače i potkošulju.


Ova linija ne bi bila potpuna bez seksi, ali ugodnog slipa i čipkanog grudnjaka.

S nestrpljenjem iščekujemo 4. mjesec kada će ova ekskluzivna linija biti dostupna u dućanima i online trgovini Alma Ras.
* * *
Fotografije: Alma Ras Promo
TEKST: Bonjour.ba/PR
U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.
U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.
Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.
Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.
Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.
Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


Zubun kao anti-muzejski objekt
Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.
„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.
Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.



Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!