TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 28.2.2023.
Svake sezone nas u svijetu rublja vodeći bh. brend Alma Ras pozdravi novom kolekcijom posebno krojenih komada.
Kako to proljetna sezona i nalaže, ovaj put nam predstavljaju dvije senzualne, prozračne i romantične linije. Obje linije su namijenjene za dvije žene u vama. Jednu - ona koja žudi za stilskim komadima u kojima će se osjećati udobno i chic svaki dan te drugu - koja uživa u spremanju za posebne prilike u kojima nosi delikatne komade počevši od donjeg rublja.
Udobnost, ali i dodatno samopouzdanje dolazi iz svih komada koje nosite, a ono najbliže vašoj koži vam ujedno treba i najviše odgovarati. To znaju i u timu brenda Alma Ras, koji 8.3. ove godine slavi čak 25 godina uspješnog poslovanja. Ovaj put nam donose senzualne komade od ugodnih materijala prikazane kroz linije LINDA i MONIKA.
Linija LINDA
Simbioza ugodne viskoze i praktičnog elastana u kombinaciji s pastelno ljubičastom bojom je sve što nam treba za proljetne dane.
Ako želite da vam svaki dan počinje s osmijehom, pri prvom jutarnjem pogledu na ogledalo, lila nijansa, nježna čipka u bijeloj boji i materijal koji laska vašem tijelu će biti dovoljan za uspješan početak dana. Pored ljubičaste nijanse tu su i crna i boja šampanjca. Linda je namijenjena za one u potrazi za stilskim komadima koji će tokom cijelog dana pružati udobnost.
Dva seta pidžame koji uključuju majicu kratkih rukava sa sofisticiranim čipkanim obrubom, u kombinaciji s kratkim ili dugim hlačama. Tu je i nezaobilazna spavaćica kao i kimono od čak 95% viskoze koji će vas pratiti od jutra do večeri, a odlično se slaže s ostalim komadima ove linije.
Na kraju, tu su slip i potkošulja LINDA koju možete nositi skrivenu ispod odjeće, no, mi predlažemo da šarmantni čipkani detalj viri ispod udobnog, pletenog džempera.
Obradovat će vas i činjenica da su ovi komadi već sada dostupni u dućanima kao i online shopu Alma Ras.
Linija MONIKA
Želite se osjećati romantično, udobno i senzualno? Say no more!
Linija MONIKA je prožeta komadima koji odgovaraju upravo toj zamisli. Moderni, romantični i seksi krojevi ove linije uključuju sve komade koje vam mogu zatrebati za posebne prilike ili za dane kada vam je potrebna dodatna doza samopouzdanja. Ovi komadi će vam zasigurno biti od pomoći pri tome.
Svi komadi su kreirani u nezamjenjivoj, elegantnoj crnoj boji te svijetloj žutoj nijansi s materijalima koji ostavljaju senzualan trag na vašem tijelu. Linija uključuje kimono s bogatim čipkanim detaljima na širokim rukavima, zatim spavaćicu te set profinjene pidžame koji uključuje kratke hlače i potkošulju.
Ova linija ne bi bila potpuna bez seksi, ali ugodnog slipa i čipkanog grudnjaka.
S nestrpljenjem iščekujemo 4. mjesec kada će ova ekskluzivna linija biti dostupna u dućanima i online trgovini Alma Ras.
* * *
Fotografije: Alma Ras Promo
TEKST: Emina Smaka
Talijanski modni dizajner Giorgio Armani preminuo je danas, ostavljajući za sobom nasljeđe koje je redefinisalo mušku eleganciju i modnu industriju.
Sa 91 godinom, Il Signor Armani, kako su ga s poštovanjem nazivali, kreirao je carstvo koje je iz malih početaka 1975. godine izraslo u globalni fenomen vrijedan milijarde dolara.
U čast čovjeka koji je revolucionalizovao način na koji se oblačimo, prisjećamo se 4 trenutka koji su zauvijek promijenili tok mode.
1. "American Gigolo": Rođenje modne ikone
Silueta koja je debitovala u filmu "American Gigolo" iz 1980. godine sa Richardom Gerom ustanovila je Armanija kao vrlo traženog dizajnera za crvene tepihe. Ova kolaboracija nije samo lansirala Gereovu karijeru, već je stvorila novu definiciju muške elegancije.
Armanijev meki, nestrukturirani pristup krojenju oličavao je bezbrižni, ležerni stil života južne Kalifornije.
Revolucionaran za to vrijeme, Armani je uklonio podstavljene dijelove i podloge iz svojih jakni, preferirajući laka, prirodna vlakna poput pamuka i lana.
Sa "American Gigolo" kreirao je narativ za modu, svoju modu. Ovaj film je establirao brand Armani i to ne samo na godine koje dolaze, već zauvijek.
2. Osvajanje Wall Streeta: Odijela za novu elitu
Dok su se 1980-e razvijale, Armanijev pristup odijelu postajao je uniforma nove korporativne elite. U 1975. godini, prvoj godini poslovanja, Giorgio Armani kuća ostvarila je 14.000 dolara prodaje, sljedeću godinu donijela je 90.000 dolara. Do 1981. godine, prodaja kompanije bila je 135 miliona dolara.
3. Crveni tepih: Glamur Hollywooda
Armanijev prvi crveni tepih moment nastao je 1978. godine kada je Diane Keaton nosila njegov smeđi sako sa prugastom suknjom primajući Oscar za "Annie Hall", označavajući početak nove ere crvenog tepiha. Ovaj trenutak pratio je kultni androgeni broj Julije Roberts na Zlatnom Globusu 1990. godine, oversized sivi sako sa visokim pantalonama i bijelom košuljom iz muške kolekcije, redefinišući način na koji se žene mogu oblačiti za svečane prilike.
Cate Blanchett, Anne Hathaway i Lady Gaga nastavile su ovu tradiciju kroz godine, svaka donoseći svoj stil u interpretaciji dizajnerove elegantne estetike, dok je Armanijev kultni pantsuit postao favorit holivudskih zvijezda poput Zendaye, potvrđujući da njegova vizija elegancije nikad ne izlazi iz mode.
4. Vječno nasljeđe
Giorgio Armani nije samo kreirao odjeću, kreirao je viziju moderne elegancije koja je nadživjela trendove i generacije. Njegov pristup koji je kombinovao italijansku sofisticiranost sa praktičnošću moderne epohe promijenio je način na koji se oblačimo za posao, spektakle i svakodnevni život.
U godinama koje dolaze, dok se modna industrija prilagođava gubitku jednog od svojih najvećih vizionara, Armanijevo nasljeđe ostat će živo kroz nebrojene kolekcije, filmove i trenutke koji su definisali stil čitavog vijeka.
Il Signor Armani je otišao, ali njegova elegantan vizija ostat će vječna.
Naslovna fotografija: @giorgioarmani
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!