TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

DATUM OBJAVE: 28.2.2023.

Svake sezone nas u svijetu rublja vodeći bh. brend Alma Ras pozdravi novom kolekcijom posebno krojenih komada.


Kako to proljetna sezona i nalaže, ovaj put nam predstavljaju dvije senzualne, prozračne i romantične linije. Obje linije su namijenjene za dvije žene u vama. Jednu - ona koja žudi za stilskim komadima u kojima će se osjećati udobno i chic svaki dan te drugu - koja uživa u spremanju za posebne prilike u kojima nosi delikatne komade počevši od donjeg rublja.


Udobnost, ali i dodatno samopouzdanje dolazi iz svih komada koje nosite, a ono najbliže vašoj koži vam ujedno treba i najviše odgovarati. To znaju i u timu brenda Alma Ras, koji 8.3. ove godine slavi čak 25 godina uspješnog poslovanja. Ovaj put nam donose senzualne komade od ugodnih materijala prikazane kroz linije LINDA i MONIKA

 



 

Linija LINDA 


Simbioza ugodne viskoze i praktičnog elastana u kombinaciji s pastelno ljubičastom bojom je sve što nam treba za proljetne dane. 

Ako želite da vam svaki dan počinje s osmijehom, pri prvom jutarnjem pogledu na ogledalo, lila nijansa, nježna čipka u bijeloj boji i materijal koji laska vašem tijelu će biti dovoljan za uspješan početak dana. Pored ljubičaste nijanse tu su i crna i boja šampanjca. Linda je namijenjena za one u potrazi za stilskim komadima koji će tokom cijelog dana pružati udobnost. 

 



Dva seta pidžame koji uključuju majicu kratkih rukava sa sofisticiranim čipkanim obrubom, u kombinaciji s kratkim ili dugim hlačama. Tu je i nezaobilazna spavaćica kao i kimono od čak 95% viskoze koji će vas pratiti od jutra do večeri, a odlično se slaže s ostalim komadima ove linije.

Na kraju, tu su slip i potkošulja LINDA koju možete nositi skrivenu ispod odjeće, no, mi predlažemo da šarmantni čipkani detalj viri ispod udobnog, pletenog džempera

Obradovat će vas i činjenica da su ovi komadi već sada dostupni u dućanima kao i online shopu Alma Ras

 



 

Linija MONIKA 


Želite se osjećati romantično, udobno i senzualno? Say no more
 




Linija MONIKA je prožeta komadima koji odgovaraju upravo toj zamisli. Moderni, romantični i seksi krojevi ove linije uključuju sve komade koje vam mogu zatrebati za posebne prilike ili za dane kada vam je potrebna dodatna doza samopouzdanja. Ovi komadi će vam zasigurno biti od pomoći pri tome.

 



Svi komadi su kreirani u nezamjenjivoj, elegantnoj crnoj boji te svijetloj žutoj nijansi s materijalima koji ostavljaju senzualan trag na vašem tijelu. Linija uključuje kimono s bogatim čipkanim detaljima na širokim rukavima, zatim spavaćicu te set profinjene pidžame koji uključuje kratke hlače i potkošulju. 

 


Ova linija ne bi bila potpuna bez seksi, ali ugodnog slipa i čipkanog grudnjaka

 




S nestrpljenjem iščekujemo 4. mjesec kada će ova ekskluzivna linija biti dostupna u dućanima i online trgovini Alma Ras

* * *
Fotografije: Alma Ras Promo


Bonjour

Iz viška u vrijednost: Zavirujemo iza novog bh. brenda koji se već rasprodaje

TEKST: Ada Ćeremida

Iz viška u vrijednost: Zavirujemo iza novog bh. brenda koji se već rasprodaje Iz viška u vrijednost: Zavirujemo iza novog bh. brenda koji se već rasprodaje

Zamislite da hodate sarajevskim ulicama i na sebi nosite jaknu koja je jučer bila otpad u tekstilnim fabrikama, a danas nosi broj 07/10. Šta ovo znači?

U gradu koji rijetko slavi modu na ovaj način, pojavio se projekat koji ne govori o “održivosti” nego je živi.

Eterna, novi bh. brend kreiran iz viška, a napravljen da traje koji je prije dva dana eksplodirao na OREA Art Marketu u Domu mladih i već nestaje s online polica.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_13

Kako iz sarajevskog otpada nastaje moda koja traje vječno?  

Amila Hrustić, kreativna direktorica i dizajnerica Aleksandra Lovrić odlučile su uraditi ono što industrija izbjegava, umjesto novih materijala uzele su viškove tekstila od modnih kuća Inside by Ećo, Bontexa, Empressa, Treehane i dizajnera Marka Fehera i od njih stvorile unikatne komade.

Ručno rađeni, numerisani i limitirani na samo 10 primjeraka. Kada nestanu, gotovo je. Nema reprinta, nema “iduće sezone”.

„Htjeli smo da svaki komad ima broj, kao umjetničko djelo. Kada kupite 04/10, znate da vas samo devet ljudi na svijetu dijeli taj komad“, rekla je Amila.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_6
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_8

Crvena nit koja sve povezuje

Fotografkinja Aida Redžepagić snimila je kolekciju u gdje crvena nit izgleda gotovo živa, kao da pulsira kroz šavove. Armin Karalić iz Métier studija snimio je lifestyle kadrove na krovu Sarajeva pri zalasku sunca sa jaknama koje izgledaju kao da su oduvijek bile vaše.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_11
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b3

Za finalni izgled brinuli su vizažistkinja Renata Ponjević, stilistica Gordana Gasha Miladinović i umjetnik i scenograf Armin Ćosić, sve lokalno, sve Sarajevo.

Prije samog lansiranja brenda, 50 djece iz OŠ Grbavica II učestvovalo je na radionicama o reciklaži kroz modu. Dok mi skrolamo feed, oni već znaju da jakna može imati drugi život.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_3
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_9
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_5
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_2

Dva komada, bez trunke viška  

U kolekciji su samo dva komada i nijedan centimetar viška. Prvi, košulja, oversized kroja u bijeloj ili krem nijansi, nosi crvenu nit koja od ovratnika do manžetne djeluje kao potpis. 

Može se nositi preko haljine, ispod kaputa ili samostalno, izgleda luksuzno, a planeti nije uzela ni metar nove tkanine. 

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_110
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b2
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b4
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_19

Drugi, jakna, sastavljena je od šest različitih viškova, patchwork koji svaku čini jedinstvenom, s asimetričnim džepovima i skrivenim zatvaračem. Kada je obučete, imate osjećaj da na sebi nosite arhivu bh. tekstilne industrije.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_16
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b3
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_14

Bosna i Hercegovina nema industriju koja podržava male brendove, ali možda upravo zato ovakvi projekti nastaju iz tvrdoglave potrebe da se pokaže da je drugačiji sistem moguć.

Ovdje se održivost ne koristi kao marketinška riječ. Ona je doslovna: sve je napravljeno lokalno, od ostataka, ručno, u malim serijama. U tom smislu, ovaj brend ne pokušava “spasiti svijet” ali pokušava popraviti mali dio sistema.

Kao da poručuje, ako se promjena ne može dogoditi globalno, može barem početi ovdje, u jednoj radionici, među krojnim stolovima, u gradu koji još uvijek vjeruje u ruke koje stvaraju.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_15
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b5

Svaki broj nosi priču o deset komada koji su preživjeli sistem, o ljudima koji su odlučili da sporije nije slabije, nego smislenije. Dok fast fashion zatrpava sam sebe, Eterna iz njih izvlači fragmente i pretvara ih u komade koji diše lokalno, ali govori jezikom svijeta.

Za one koji su umorni od stvari koje traju tri mjeseca, ovo je podsjetnik da pažnja može biti luksuz. A ako vam se posreći i dobijete broj 01/10, znajte da ste u vlasništvu nečega što se više neće ponoviti.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_18

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: Aida Redžepagić, Armin Karalić
Kreativni Direktor: Amila Hrustić 
 Dizajner: Aleksandra Lovrić 
 Brending i Strategija : Leyla Mattison za Beyond Agency 
 Produkcija: Sugar on Top 
 Kosa i Make-up: Renata Ponjević 
 Stajling: Gordana Gasha Miladinović 
 Scenografija: Armin Ćosić 
 Lokacija: Metier Studio, Sarajevo


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!