TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

DATUM OBJAVE: 16.5.2023.

Topli, sunčani dani dodatno su potaknuli euforiju koju kreira kupovina novih kupaćih kostima za ljetne odmore pred nama.


Dok maštamo o suncem okupanima danima, morskim plavetnilom i osvježavajućim napicima u boji ne možemo ne razmišljati i o najvažnijem outfitu za plažu – onaj koji se sastoji od udobnog i trendy kupaćeg kostima

Da ne trebamo tražiti isti dalje od granica BiH, dokaz je i nova, svježa i moderna kolekcija domaćeg brenda Alma Ras. Njihov program donjeg veša i odjevnih komada postao je tradicija odijevanja kako na bh. sceni tako i u regiji, a Alma Ras kolekcije kupaćih kostima su postale dodatak toj tradiciji. 

Kao i svaka tradicija i ova se zasniva na kvaliteti i ugodnom osjećaju koji nam stvara. 

 



Kolekcija kupaćih kostima 2023. 


Već treću godinu za redom Alma Ras u vlastitoj proizvodnji svojim vjernim kupcima predstavlja kolekcije kupaćih kostima. Kupci su tu najprije zbog kvalitete proizvoda, a zatim i zbog osjećaja udobnosti prepoznatljivih krojeva ovog brenda. 

 




Udobnost i individualnost 

Neki od modela poput 'Barbados' jednodijelnog kostima imaju efekt sužavanja na bokovima i struku zbog korištenja čvrstog poliamid materijala. Naramenice ovog proizvoda se mogu i podešavati u zavisnosti od individualnih potreba. Sigurne smo da će upravo zaljubljenice u jednodijelne kostime biti oduševljenje ovim atraktivnim komadima. 

 



Upečatljivi detalji koji kradu pažnju 

Fashionistice pored udobnosti i kvalitete su u potrazi i za posebnim detaljima u koje će se zaljubiti na prvi pogled. Alma Ras tim je mislio i na vas te dizajnirao dvodijelni 'Barbados' kostim koji je kreiran s elegantnim detaljem u obliku šnale. Bilo da birate bijelu ili žutu nijansu sigurni smo da će odlično izgledati na vašim instagramičnim fotografijama. 

 


 

Boje i printovi 

I ove godine kreativni tim se potrudio kreirati raznovrsnu kolekciju za ljeto. Boje i printovi su upravo ono što najčešće i povezujemo s toplijim danima na plaži pa su se zbog toga u ovoj kolekciji našli i takvi artikli. 

Kraljevsko plava nijansa dvodijelnog kupaćeg kostima izgleda poput one s naslovnice svjetskih modnih magazina! Upečatljiva je, moderna i odlično se slaže s preplanulim tenom. 

 



Romantičarke i zaljubljenice u cvjetne motive nisu zaboravljene ni ovaj put. Dvodijelni kupaći kostim s cvjetnim motivima u kombinaciji pink, narančaste i zelene boje je san svake moderne žene. 

 



Ukoliko želite probuditi odvažnu ženu u vama pa ste u potrazi za upečatljivim printom i dizajnom - za vas je savršen odabir jednodijelni kostim s prorezom na stomaku i printom u zlatnim, crnim i zelenim nijansama. 

Tip: Ako kombinaciji za plažu volite dodati i komad nakita, uz ovaj kostim preporučujemo onaj u zlatnoj boji. Zahvalite nam kasnije. 

 



Klasika je uvijek u trendu 

Jednostavno i pored svih trendy i zabavnih modela, volimo u vlastitim kolekcijama imati i klasične komade kako odjeće tako i kostima. Iako ćete se sigurno zaljubiti u neki od prethodno navedenih modela, poželjet ćete imati i komade u klasičnoj crnoj i bijeloj boji

 




Bez obzira da li ste više osoba za crnu ili bijelu opciju, modeli u nastavku će osvojiti vaša klasično/trendy stilska srca. 

 

 

Mix and match summer 

Da li vam se dogodilo da ste nekada raspoloženi za kombinovanje dva različita modela kupaćih kostima, a prilike za to nije bilo? Znamo da jeste, a znaju i kreativci u Alma Ras pa su neki od ovih modela dostupni za kupovinu u različitim dijelovima. Možda želite gornji dio u printu i bojama, za donji biste ipak u crnoj? Od sada je to moguće u Alma Ras dućanima. 
.  



Kako do svog favorita? 

Kako biste što prije odabrali svoj kupaći kostim i rezervisali apartman na moru ovi prepoznatljivi modeli vas čekaju u svim Alma Ras maloprodajnim dućanima, a tu je i online shop bez kojeg je kupovina instant dostupna.

* * * 
Fotografije: Alma Ras Promo 

 


Bonjour

Iz viška u vrijednost: Zavirujemo iza novog bh. brenda koji se već rasprodaje

TEKST: Ada Ćeremida

Iz viška u vrijednost: Zavirujemo iza novog bh. brenda koji se već rasprodaje Iz viška u vrijednost: Zavirujemo iza novog bh. brenda koji se već rasprodaje

Zamislite da hodate sarajevskim ulicama i na sebi nosite jaknu koja je jučer bila otpad u tekstilnim fabrikama, a danas nosi broj 07/10. Šta ovo znači?

U gradu koji rijetko slavi modu na ovaj način, pojavio se projekat koji ne govori o “održivosti” nego je živi.

Eterna, novi bh. brend kreiran iz viška, a napravljen da traje koji je prije dva dana eksplodirao na OREA Art Marketu u Domu mladih i već nestaje s online polica.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_13

Kako iz sarajevskog otpada nastaje moda koja traje vječno?  

Amila Hrustić, kreativna direktorica i dizajnerica Aleksandra Lovrić odlučile su uraditi ono što industrija izbjegava, umjesto novih materijala uzele su viškove tekstila od modnih kuća Inside by Ećo, Bontexa, Empressa, Treehane i dizajnera Marka Fehera i od njih stvorile unikatne komade.

Ručno rađeni, numerisani i limitirani na samo 10 primjeraka. Kada nestanu, gotovo je. Nema reprinta, nema “iduće sezone”.

„Htjeli smo da svaki komad ima broj, kao umjetničko djelo. Kada kupite 04/10, znate da vas samo devet ljudi na svijetu dijeli taj komad“, rekla je Amila.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_6
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_8

Crvena nit koja sve povezuje

Fotografkinja Aida Redžepagić snimila je kolekciju u gdje crvena nit izgleda gotovo živa, kao da pulsira kroz šavove. Armin Karalić iz Métier studija snimio je lifestyle kadrove na krovu Sarajeva pri zalasku sunca sa jaknama koje izgledaju kao da su oduvijek bile vaše.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_11
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b3

Za finalni izgled brinuli su vizažistkinja Renata Ponjević, stilistica Gordana Gasha Miladinović i umjetnik i scenograf Armin Ćosić, sve lokalno, sve Sarajevo.

Prije samog lansiranja brenda, 50 djece iz OŠ Grbavica II učestvovalo je na radionicama o reciklaži kroz modu. Dok mi skrolamo feed, oni već znaju da jakna može imati drugi život.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_3
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_9
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_5
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_2

Dva komada, bez trunke viška  

U kolekciji su samo dva komada i nijedan centimetar viška. Prvi, košulja, oversized kroja u bijeloj ili krem nijansi, nosi crvenu nit koja od ovratnika do manžetne djeluje kao potpis. 

Može se nositi preko haljine, ispod kaputa ili samostalno, izgleda luksuzno, a planeti nije uzela ni metar nove tkanine. 

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_110
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b2
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b4
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_19

Drugi, jakna, sastavljena je od šest različitih viškova, patchwork koji svaku čini jedinstvenom, s asimetričnim džepovima i skrivenim zatvaračem. Kada je obučete, imate osjećaj da na sebi nosite arhivu bh. tekstilne industrije.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_16
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b3
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_14

Bosna i Hercegovina nema industriju koja podržava male brendove, ali možda upravo zato ovakvi projekti nastaju iz tvrdoglave potrebe da se pokaže da je drugačiji sistem moguć.

Ovdje se održivost ne koristi kao marketinška riječ. Ona je doslovna: sve je napravljeno lokalno, od ostataka, ručno, u malim serijama. U tom smislu, ovaj brend ne pokušava “spasiti svijet” ali pokušava popraviti mali dio sistema.

Kao da poručuje, ako se promjena ne može dogoditi globalno, može barem početi ovdje, u jednoj radionici, među krojnim stolovima, u gradu koji još uvijek vjeruje u ruke koje stvaraju.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_15
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b5

Svaki broj nosi priču o deset komada koji su preživjeli sistem, o ljudima koji su odlučili da sporije nije slabije, nego smislenije. Dok fast fashion zatrpava sam sebe, Eterna iz njih izvlači fragmente i pretvara ih u komade koji diše lokalno, ali govori jezikom svijeta.

Za one koji su umorni od stvari koje traju tri mjeseca, ovo je podsjetnik da pažnja može biti luksuz. A ako vam se posreći i dobijete broj 01/10, znajte da ste u vlasništvu nečega što se više neće ponoviti.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_18

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: Aida Redžepagić, Armin Karalić
Kreativni Direktor: Amila Hrustić 
 Dizajner: Aleksandra Lovrić 
 Brending i Strategija : Leyla Mattison za Beyond Agency 
 Produkcija: Sugar on Top 
 Kosa i Make-up: Renata Ponjević 
 Stajling: Gordana Gasha Miladinović 
 Scenografija: Armin Ćosić 
 Lokacija: Metier Studio, Sarajevo


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!