TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 29.10.2021.
Danas su se u Domu Oružanih snaga okupili predstavnici medija, influenceri i poznate ličnosti iz fashion svijeta u organizaciji kompanije Alma Ras, a u cilju prezentacije uspješno završene kampanje #divaisbackforalmaras.
Sigurni smo da ste prethodne dvije godine upratili inspirativnu i snažnu poruku #sebinajbitnija koju su vam slali Erna Saljević, influencerica poznata pod imenom @divaisback i kompanija Alma Ras.
Pod ovim sloganom kreirane su fantastične kolekcije za dvije sezone, kojom su se oduševile kako dame iz naše države tako i regiona. Kampanja je imala za cilj osnažiti žensku zajednicu i poticati na brigu o važnosti kako fizičkog tako i mentalnog zdravlja.

„Sljedeći poslovnu filozofiju ženskog brenda Alma Ras da pratimo potrebe kupaca i kontinuirano uvodimo inovacije i sama saradnja s Ernom Saljević išla je u tom smjeru. Najveći izazov, bila je pandemija koja nas je zadesila u lansiranju prve linije.

Želim istaći da smo svi iz kompanije izuzetno ponosni, jer smo upravo u ovim momentima pokazali spremnost našeg tima da se adaptira i funkcioniše u nepredviđenim okolnostima”, riječi su Sedine Memagić, kreativne direktorice i voditeljice ovog projekta.

„Mojih tada cca 70 hiljada žena koje su me pratile - bukvalno sam ih vodila kroz čitav proces, od ideje do realizacije, najviše iz razloga da ohrabrim svaku u nekom njenom trenu razvoja, bilo da žele možda istu poduzetničku priču, ili influensersku saradnju sa brendovima, ili jednostavno da imaju udjela u tom fashion momentu gdje smo birali skupa sve, od boja do materijala i ostalih specifikacija, pa da budu na dan unutar fabrike, razvoja, proizvodnje – definitivno im je bilo zabavno! Svaki korak smo skupa prošli, usput se zabavljali ali i svaki dan nešto novo učili, i nevjerovatna mi je satisfakcija kada vidim koliko sam osoba inspirisala da pokrenu iste poslove, malene brendove, u ovoj zemlji ali i regiji. Hvala ekipi Alma Ras za krila i rast!”, riječi su Erne Saljević, komunikologinje i influencerice poznatije pod imenom @divaisback.

Na ovom druženju, uručene su zahvalnice onim najzaslužnijim u ovoj kampanji počevši od kolegica iz proizvodnje, pa do tima Alma Ras web shop-a. Poseban poklon pripremili su za Ernu Saljević, project book u kojem su zabilježeni svi značajni elementi diva is back for alma ras kolekciju uz zahvalnicu na odličnoj saradnji.

Nakon oficijelnog dijela prisutni su mogli uživati u performansu Albine Huskić, balerine i Admira Kalkana, baletana narodnog pozorišta Sarajevo uz pijanisticu Zerinu Šabotić.


Iz Alma Rasa su istakli da će i dalje biti u službi svojih kupaca, pratiti i u skladu s njihovim potrebama unositi inovacije u njihov život!








***
Naslovna fotografija: Promo
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak
TEKST: Ada Ćeremida
Ako ste se ikada zapitale zašto večernji komadi rijetko ostanu u ormaru duže od jedne sezone, Plusminus ima odgovor.
Plusminus Festive Night kolekcija dolazi u trenutku kada smo svi pomalo umorni od odijevanja koje traje jednu noć i nestaje s prvom fotografijom. Nakon denim kolekcije koja nas je iznenadila i pokazala koliko daleko ovaj brend može otići bez gubitka identiteta, povratak večernjim siluetama djeluje kao siguran, ali uzbudljiv potez.
Ovo nije klasični party wear, niti kolekcija koja traži strogi dress code. Festive Night je zamišljena za stvarne trenutke izlaske, večere, praznike, ali i one obične dane kada želite da outfit nosi raspoloženje umjesto vas. To je moda koja vam daje samopouzdanje prije nego izađete iz stana

Kada večernji komad ima strukturu, a ne samo efekat
Na prvi pogled, Festive Night osvaja estetikom noćnog izlaska: duboka crvena, metalik sjaj, precizni krojevi i naglašena silueta. Ali ono što zadržava pažnju duže od nekoliko sekundi jeste konstrukcija.
Haljine i korzeti su oblikovani tako da prate tijelo, ali ga ne ograničavaju. Svaki komad ima jasnu formu, skoro arhitektonsku, zbog čega lako prelazi iz svečane u svakodnevnu priču. Ovo su komadi koji ne traže mnogo stiliziranja, oni već znaju šta rade.

Večernji komadi koji počinju prije izlaska
Festive Night se ne dešava samo na plesnom podiju, ona počinje u trenutku kada zatvarate vrata stana i znate da ste obučeni kako treba. Prve siluete u editorijalu igraju se kontrastima: zatvoreni dekoltei, dugi rukavi i naglašeni struk stvaraju osjećaj kontrole, dok korzeti od metaliziranih materijala unose dozu smjelosti.
Ovo su haljine koje ne traže dodatne slojeve ni objašnjenja. Dovoljno su snažne same po sebi, ali ostavljaju prostor da ih stilizirate po svom.
Posebno je zanimljiv kontrast s crnim osnovama kolekcije. Crna ovdje nije ravna ni stroga ona ima dubinu, težinu i onaj gotovo lavinski tok, kao užarena magma koja se sporo kreće kroz noć.
U tom odnosu, metalik djeluje kao akcenat koji naglašava energiju, a ne kao dekor koji dominira. Rezultat su komadi koji izgledaju moćno bez potrebe za teatralnošću, večernji bez kostimografije i luksuzni na način koji se osjeti tek kada im se približite.

Metalik kao akcenat, ne kao kostim
Metalik u Festive Night kolekciji je onaj tihi sjaj koji Plusminus već godinama koristi kao svoj potpis, materijal koji se ne ponaša kao površina, već kao struktura. U formi korzeta i precizno postavljenih panela, metalik ne reflektuje svjetlo ravno, nego ga lomi, prati liniju tijela i mijenja se s pokretom. Svaki kadar otkriva drugačiju teksturu, gotovo kao da tkanina diše zajedno s tijelom.

Moda koja svjesno bira kontekst
Poseban sloj priče ovog editorijala donosi i lokacija snimanja, ispred postavke izložbe Warming Warning umjetnika Almina Zrne. Taj vizualni susret mode i umjetnosti nije slučajan on direktno komunicira vrijednosti koje Plusminus njeguje godinama. Etička proizvodnja, poštovanje ljudi u procesu rada i ideja trajnosti ovdje nisu dodatak, već osnova.
Sve zajedno djeluje kao tiha poruka protiv brzine, viška i zaborava. U tom kontekstu, večernja moda dobija novu dimenziju – postaje promišljena, usporena i lišena viška.

Festive Night nije kolekcija koja vam diktira kako da se obučete, već nas podsjeća zašto ste večernju modu nekada doživljavali kao lični izraz, a ne kao obavezu. Plusminus i ovdje ostaje vjeran svom jeziku: krojevima koji imaju svrhu, materijalima koji nose karakter i estetici koja ne podliježe sezonskoj buci.

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!