TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 25.5.2022.
Od 17. do 28. maja ove godine održava se 75. po redu Cannes Film Festival.
Iako već dvije godine festival u Cannesu zbog Corona virusa nije uživao glamur koji smo navikli, ove godine sve je izgledalo kao nekad. Sinoć je crvenim tepihom prošetao glumac, dobro poznat bosanskohercegovačkoj javnosti, Alban Ukaj u društvu ekipe filma 'Tori i Lokita'. Film, u režiji braće Jean-Pierre i Luc Dardenne ove godine se nalazi u takmičarskom dijelu festivala.
Alban je pored svojih glumačkih sposobnosti prepoznatljiv i po nešto drugačijem stilu odijevanja. Često u svoje casual kombinacije dodaje prsluk od odijela i takozvanu 'flat' kapu. Sinoć smo ponovo od Albana mogli vidjeti uzbudljivu kombinaciju. Naime, pojavio se u monohromatskom crnom izdanju s dobro skrojenim crnim odijelom, crnim cipelama i crnom košuljom s velikom mašnom. Nosio je bh. dizajn u potpisu Kaftan studija.
Emina i Nermina su dvojac koji stoji iza sjajnog brenda Kaftan Studio koji je prvi put kreirao kombinaciju za muškarca. Otkrile su nam da je dress code festivala klasika koja za muškarce predstavlja crno odijelo. Kreirale su upravo to ali sa svojim pečatom. U nastavku otkrivaju sve detalje ove suradnje.
Prvi put kreirate za muškarce. Da li je ovo bio izuzetak ili novina koju unosi Kaftan studio?
Imale smo priliku raditi mušku konfekciju ali su to više bili projektni zadatci. Zvanično je ovo prvo muško odijelo koje smo uradile pod etiketom Kaftan studio. Kada nam se Alban obratio sa željom da mu mi kreiramo outfit za crveni tepih festivala u Kanu, tim Kaftan studija se odlučio da se odazove ovom izazovu i napravi presedan u odnosu na dosadašnji rad. Prvo muško Kaftan Studio odijelo da ima prezentaciju na crvenom tepihu Kanskog festivala nam je bilo potpuno prihvatljivo. Hoćemo li kreirati za muškarce? To će zavisiti od interesa. Razmatramo da ubacimo u ponudu isključivo crno custom made muško odijelo.
Odakle inspiracija za ovaj dizajn?
U cijeli proces smo svi skupa ušli vođeni srcem, znanjem i iskustvom.
Crveni tepih kanskog festivala ima svoj dress code i to nam je bila osnovna smjernica za kreiranje te da u izvedbenom dijelu svaki detalj dovedemo do perfekcije. Imali smo zamišljenu siluetu koju smo željeli postići i na kraju smo i uspjeli u tome.
Da li je Alban sudjelovao u kreativnom procesu ili je sve prepustio vama?
Alban je profesionalac koji se prepustio profesionalcima da rade svoj posao. Obzirom da smo imali prilike da surađujmo na nekim drugim projektima, vrlo brzo smo se razumjeli.
* * *
Naslovna fotografija: Kaftan Studio
TEKST: Bonjour.ba/PR
U prirodnom ambijentu Ranča Ćuk u Banjaluci održan je Fatalle by Signature Soirée, događaj kojim je zvanično predstavljena prva regionalna online platforma za premium obuću Fatalle Shop.
Večer pod otvorenim nebom, uz zvuke MC Alex, italijanski catering i koktele sa potpisom prestižnih brendova, pokazalo je da se u našem regionu kreiraju iskustva koja su po estetici i standardu u redu sa svjetskim modnim adresama.
Fatalle Shop je nastao kao odlučan preduzetnički iskorak dvije žene, Tijane Đurđević i Nataše Petrović, dugogodišnjeg TV lica i vlasnice agencije za marketing i promociju Signature. Njihova ideja bila je da premium brendove učine dostupnijim ženama i muškarcima koji kvalitet, estetiku i etiku nose kao lični izbor i životnu vrijednost.
Na platformi Fatalle dostupni su italijanski i brazilski brendovi Guilhermina, Prosperine, Alex i Arbiter, prepoznatljivi po neprikosnovenom kvalitetu, limitiranim kolekcijama i ručnoj izradi, uz 100% proizvodnju u vlastitim zemljama i manufakturama.
Upravo to Fatalle Shop izdvaja od postojećih web store-ova na tržištu, donoseći publici u BiH i regionu jedinstvenu ponudu premium brendova koji su odavno prisutni u velikim modnim centrima.
„Važno je šta biramo za sebe, jer tragove vlastitog postojanja ispisujemo svakim svojim korakom“, poruka je i slogan platforme Fatalle.
Upravo tu leži njena snaga, jer premium moda nije privilegija onih čiji je svijet oblikovan milionskim marketinškim kampanjama, već lično pravo zdravog izbora svih koji prepoznaju vrijednost u suštini.
Atmosfera večeri savršeno je dočarala filozofiju Fatalle-a. Modeli su bili predstavljeni na postamentima poput eksponata u galerijskom prostoru, dok su se služili kokteli s potpisom brendova Fatalle i Frutela, partnera događaja, te najfiniji italijanski specijaliteti i sushi iz Arigato Sushi Bara, prijatelja događaja. Muzika je stvarala ritam koji je pratio svaki razgovor i svaki pogled na jedinstvene, elegantne kolekcije.
Fatalle by Signature Soirée bio je prvi javni korak u priči koja tek počinje, pokretanjem platforme u maju ove godine, Fatalle Shop pokazuje vjeru da moda u regionu može dobiti svoj premium store online formata.
Foto: Fatalle/ PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!