TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 25.5.2022.
Od 17. do 28. maja ove godine održava se 75. po redu Cannes Film Festival.
Iako već dvije godine festival u Cannesu zbog Corona virusa nije uživao glamur koji smo navikli, ove godine sve je izgledalo kao nekad. Sinoć je crvenim tepihom prošetao glumac, dobro poznat bosanskohercegovačkoj javnosti, Alban Ukaj u društvu ekipe filma 'Tori i Lokita'. Film, u režiji braće Jean-Pierre i Luc Dardenne ove godine se nalazi u takmičarskom dijelu festivala.
Alban je pored svojih glumačkih sposobnosti prepoznatljiv i po nešto drugačijem stilu odijevanja. Često u svoje casual kombinacije dodaje prsluk od odijela i takozvanu 'flat' kapu. Sinoć smo ponovo od Albana mogli vidjeti uzbudljivu kombinaciju. Naime, pojavio se u monohromatskom crnom izdanju s dobro skrojenim crnim odijelom, crnim cipelama i crnom košuljom s velikom mašnom. Nosio je bh. dizajn u potpisu Kaftan studija.
Emina i Nermina su dvojac koji stoji iza sjajnog brenda Kaftan Studio koji je prvi put kreirao kombinaciju za muškarca. Otkrile su nam da je dress code festivala klasika koja za muškarce predstavlja crno odijelo. Kreirale su upravo to ali sa svojim pečatom. U nastavku otkrivaju sve detalje ove suradnje.
Prvi put kreirate za muškarce. Da li je ovo bio izuzetak ili novina koju unosi Kaftan studio?
Imale smo priliku raditi mušku konfekciju ali su to više bili projektni zadatci. Zvanično je ovo prvo muško odijelo koje smo uradile pod etiketom Kaftan studio. Kada nam se Alban obratio sa željom da mu mi kreiramo outfit za crveni tepih festivala u Kanu, tim Kaftan studija se odlučio da se odazove ovom izazovu i napravi presedan u odnosu na dosadašnji rad. Prvo muško Kaftan Studio odijelo da ima prezentaciju na crvenom tepihu Kanskog festivala nam je bilo potpuno prihvatljivo. Hoćemo li kreirati za muškarce? To će zavisiti od interesa. Razmatramo da ubacimo u ponudu isključivo crno custom made muško odijelo.
Odakle inspiracija za ovaj dizajn?
U cijeli proces smo svi skupa ušli vođeni srcem, znanjem i iskustvom.
Crveni tepih kanskog festivala ima svoj dress code i to nam je bila osnovna smjernica za kreiranje te da u izvedbenom dijelu svaki detalj dovedemo do perfekcije. Imali smo zamišljenu siluetu koju smo željeli postići i na kraju smo i uspjeli u tome.
Da li je Alban sudjelovao u kreativnom procesu ili je sve prepustio vama?
Alban je profesionalac koji se prepustio profesionalcima da rade svoj posao. Obzirom da smo imali prilike da surađujmo na nekim drugim projektima, vrlo brzo smo se razumjeli.
* * *
Naslovna fotografija: Kaftan Studio
TEKST: PR
Od 11. do 14. decembra, Jahorina je bila pozornica posebnog zimskog lifestyle događaja u regiji. APRÈS SKI EXPERIENCE, održan u luksuznom Olympic Oasis Resortu, okupio je regionalne influensere, beauty i parfemske brendove te potvrdio Jahorinu kao novu nezaobilaznu après ski destinaciju.



U organizaciji Davora Gerbusa i Amera Kadića APRÈS SKI EXPERIENCE prerastao je u događaj o kojem se pričalo, snimalo i koji se istinski živio. Bio je promišljeno osmišljen doživljaj u kojem su se estetika i energija skladno povezali.
Tokom četiri dana, gosti su boravili na Jahorini, uz snježne pejzaže, smještaj i gastronomiju, a après ski se prirodno izdvojio kao završni dio svakog dana. Dnevne partije, uz muziku i energiju, dodatno su podignute zahvaljujući Carlsbergu, koji je bio ponosni pokrovitelj dnevnih après ski druženja i dao cijelom konceptu snažan, urbani i internacionalni potpis.

Event je okupio influencere iz cijele regije, uključujući Meri Goldašić, Laru Vukušić, Niku Čuturića, Janka Janića, Teu Dujmić, Antoniju Stupar Jurkin, Josipa Milanovića, Rivu Pauletić, Marjetu Kessler, Jovanu Filipović, Anu Miščević, Marka Banjavčića, Arduanu Pribinja, Haruna Kurića I Samru Menzilović, kao i same organizatore Davora Gerbusa i Amera Kadića.




Njemački beauty brend Wellbe, čiji je Beauty kolagen već prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine, a upravo ulazi i na tržište Hrvatske, predstavio se u luksuznom okruženju koje savršeno prati njegov premium DNK.


Jedan od istaknutijih momenata cijelog eventa donio je Matiere Premiere, svjetski niche parfemski brend.

Ovaj globalno priznati brend, čije kreacije nose potpis nekih od najvećih imena parfemske industrije, na Jahorini je predstavio VANILLA POWDER Extrait de Parfum, miris koji je već rasprodan u brojnim parfumerijama širom svijeta.

Iza ove parfemske senzacije stoji Aurélien Guichard, osnivač brenda i jedan od najutjecajnijih parfemskih kreatora današnjice, često nazivan prvim nosom Francuske. Guichard opisuje miris kao tamnu, baršunastu vaniliju koja nije preslatka, već duboka, sofisticirana i prožeta suptilnim slanim notama, parfem koji ostavlja snažan, elegantan i nezaboravan dojam.
Cjelokupni ambijent dodatno je zaokružen zahvaljujući CasaBianci, koja je prostor restorana Olympic Oasis pretvorila u zimski ugođaj, uz pažljivo postavljene stolove i detalje koji su događaju dali osjećaj topline i ugodne atmosfere.

Važan dio logistike i besprijekorne organizacije imao je i AC QUATTRO d.o.o., zvanični prevoznik eventa, koji se pobrinuo da svi gosti, influenceri i partneri stignu sigurno, udobno i na vrijeme.
Jahorina je ovih dana pokazala da može biti mnogo više od skijališta. Postala je simbol moderne, luksuzne après ski kulture i jasan dokaz da Bosna i Hercegovina može biti domaćinevenata i iskustava koji će privući pažnju na Lifestyle sceni.
Još nekoliko fotografija s eventa donosimo u nastavku.











Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!