TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 20.11.2019.

Muchness je relativno nov domaći modni brand iza kojeg stoji kreativni dvojac - Adna Ahmedić-Kadić, arhitektica i Alisa Čaber, akademska grafičarka.

U želji da spoje arhitekturu, grafiku i novu konstrukciju odjevnih predmeta, prvo su dizajnirale konstruktivan predmet, kojeg zatim jednostavno dekonstruiraju.

"Termin dekonstrukcija opisuje odjeću koja je nedovršena, razdvojena, transparentna, odnosno može se objasniti kao izokrenuta konstrukcija. Karakterizira ju manipulacija strukture površine, nepravilnih oblika koji iskrivljuju, dislociraju elemente odjeće. Prema tome, ukazujući na zajedničke pojmove arhitekture i mode, kao što su struktura, oblik, tkanina, konstrukcija i izrada, dijelimo vezu s arhitekturom oko izgradnje/konstrukcije eksperimentiranjem s dizajnom odjeće od ne podudarajućih tkanina, oduzimanjem ili premještanjem specifičnog dijela odjeće te stvaranjem nove konstrukcije i mogućnosti." - komentirale su Adna i Alisa. 

"Nova kolekcija Muchness prepuna je snažnih elemenata kombiniranih različitim teksturama materijala i jakog izražaja kroz forme i krojeve. Svaki odjevni komad koji predstavljamo u zimskoj kolekciji, poput majica, hlača, suknji... očituje se u multifunkcionalnom dizajnu i prepoznavanju potrebe klijentica koje će npr.istu majicu nositi u uredu i navečer zablistati u večernjem izdanju.
Također, u kolaboraciji s Design studijom Make Me, čiji je Alisa vlasnik, su stvorene narukvice izrađene od kože i inoxa, a koža je ručno oslikana.


Mi smo u kompletnu ovu priču ušle neopterećeno i tako ćemo nastaviti raditi. Mislimo da je to jedini način da uspijemo napraviti nešto što je kvalitetno i što će se svidjeti i nama i svima ostalima. Postati predvidljiv, a samim tim i dosadan, jedna je od većih zamki modnog dizajna i stvaranja branda u današnje vrijeme. Upravo na tom tragu cilj dizajnerskog tima “Muchness” jeste razviti reakciju u vremenu kada su nam osjetila postala gotovo neosjetljiva na podražaje, odnosno izazvati drugačiju reakciju u neočekivanoj modnoj priči. Ovo što mi radimo nije brza moda, jer je skoro 90 posto cjelokupnog posla na odjevnom predmetu ručni rad, za što vam onda treba znanja, vremena, preciznosti i strpljenja."  
Vođen drugačijom vizijom ovaj kreativni dvojac želi stvoriti modni svijet iz snova za sve one koji se ne boje upasti u “zečju rupu” kako bi doživjeli novu modnu avanturu. Upravo im je i za naziv brenda inspiracija bio magični nadrealistični svijet kojeg je pisac Lewis Caroll stvorio u bajci 'Alisa u Zemlji čuda'.
"To je priča koja se može tumačiti na mnoštvo drugačijih načina. Riječ “Muchness,” koja se pominje u priči, jedna je od jezičkih igara koja je neprevodiva u pravom smislu riječi. Ponegdje u prijevodima bajke na našem jeziku susrećemo se s riječima – “emocija”, “mnogobrojno mnoštvo”, “mnogoća”, ali u kontekstu rečenice: “You used to be much more Muchier... You've lost your Muchness...”, objašnjenje riječi “muchness”, prema Urban Dictonary, predstavlja maštu i nevinost koja se pojavljuje u srcima djece, odrastanjem i sazrijevanjem postajemo odgovorniji i gubimo svoj – muchness." - komentirale su dame.
Njihov rad možete pratiti i na Facebook stranici brenda, kao i Instagram profilu @muchness_, a dio nove kolekcije istražite kroz fotografije Ane Lukende u nastavku.


***
Foto: Ana Lukenda
Model: Alisa Čajić Drmać
MUA: Vesna Husić


Bonjour

Torbice od brušene kože koje su nam uzele pažnju na US Open-u

TEKST: Ada Ćeremida

Torbice od brušene kože koje su nam uzele pažnju na US Open-u Torbice od brušene kože koje su nam uzele pažnju na US Open-u

US Open 2025. donio je više od teniskih uzbuđenja, na tribinama smo primijetili i povratak klasične sportske elegancije. 

New York je ove godine postao epicentar tenis stila u svakodnevnim kombinacijama. Nose se polo majice, sportski krojevi i, naravno, torbe koje spajaju funkcionalnost i prepoznatljivost.  

 



Jedan od najuočljivijih trendova? Polo Play torbe brenda Ralph Lauren, sada u novoj, jesenskoj verziji od antilopa.  

Polo Play Totes prvi put su predstavljene u proljeće 2025. godine, kao dio Ralph Laurenove kolekcije inspirirane veselim, živahnim bojama i prepoznatljivim tank top siluetama.   

 



Ralph Lauren, poznat po svom prepoznatljivom preppy stilu, već dugo ima veze s tenisom. Brend je službeni outfitter US Opena od 2005. godine, a od 2006. i Wimbledona.  

Njihova estetika, koja spaja sportsku udobnost i sofisticiranost, savršeno se uklapa u teniski stil koji sada dominira modnim pistama i ulicama.  

 



Za jesen 2025. godine, Ralph Lauren je odlučio reinterpretirati Polo Play Totes u luksuznom antilopu. Dostupne u dvije klasične boje: karameli i tamnom džinsu.   

Ove torbe zadržavaju prepoznatljiv tank top dizajn s tankim kožnim remenom koji omogućava jednostavno zatvaranje. Izrađene od talijanske antilop kože, nude sofisticiran izgled i mekanu teksturu, idealne za prelaznu sezonu.  

 



Polo Play torbe u antilopu savršeno se uklapaju u jesenje kombinacije. Njihov dizajn omogućava nošenje u ruci ili preko ramena, a svestranost veličina čini ih pogodnim za različite prilike, od dnevnih obaveza do večernjih izlazaka.  

Karamelna i tamno plava boja lako se kombiniraju s jesenskim paletama boja, dok kvaliteta izrade jamči dugotrajan i elegantan izgled.  


bonjour_ba_us_open_polo_ralph_lauren_torba_3

Foto: Ralph Lauren

 

Foto: @katee.bartlett


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!