TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 20.11.2019.

Muchness je relativno nov domaći modni brand iza kojeg stoji kreativni dvojac - Adna Ahmedić-Kadić, arhitektica i Alisa Čaber, akademska grafičarka.

U želji da spoje arhitekturu, grafiku i novu konstrukciju odjevnih predmeta, prvo su dizajnirale konstruktivan predmet, kojeg zatim jednostavno dekonstruiraju.

"Termin dekonstrukcija opisuje odjeću koja je nedovršena, razdvojena, transparentna, odnosno može se objasniti kao izokrenuta konstrukcija. Karakterizira ju manipulacija strukture površine, nepravilnih oblika koji iskrivljuju, dislociraju elemente odjeće. Prema tome, ukazujući na zajedničke pojmove arhitekture i mode, kao što su struktura, oblik, tkanina, konstrukcija i izrada, dijelimo vezu s arhitekturom oko izgradnje/konstrukcije eksperimentiranjem s dizajnom odjeće od ne podudarajućih tkanina, oduzimanjem ili premještanjem specifičnog dijela odjeće te stvaranjem nove konstrukcije i mogućnosti." - komentirale su Adna i Alisa. 

"Nova kolekcija Muchness prepuna je snažnih elemenata kombiniranih različitim teksturama materijala i jakog izražaja kroz forme i krojeve. Svaki odjevni komad koji predstavljamo u zimskoj kolekciji, poput majica, hlača, suknji... očituje se u multifunkcionalnom dizajnu i prepoznavanju potrebe klijentica koje će npr.istu majicu nositi u uredu i navečer zablistati u večernjem izdanju.
Također, u kolaboraciji s Design studijom Make Me, čiji je Alisa vlasnik, su stvorene narukvice izrađene od kože i inoxa, a koža je ručno oslikana.


Mi smo u kompletnu ovu priču ušle neopterećeno i tako ćemo nastaviti raditi. Mislimo da je to jedini način da uspijemo napraviti nešto što je kvalitetno i što će se svidjeti i nama i svima ostalima. Postati predvidljiv, a samim tim i dosadan, jedna je od većih zamki modnog dizajna i stvaranja branda u današnje vrijeme. Upravo na tom tragu cilj dizajnerskog tima “Muchness” jeste razviti reakciju u vremenu kada su nam osjetila postala gotovo neosjetljiva na podražaje, odnosno izazvati drugačiju reakciju u neočekivanoj modnoj priči. Ovo što mi radimo nije brza moda, jer je skoro 90 posto cjelokupnog posla na odjevnom predmetu ručni rad, za što vam onda treba znanja, vremena, preciznosti i strpljenja."  
Vođen drugačijom vizijom ovaj kreativni dvojac želi stvoriti modni svijet iz snova za sve one koji se ne boje upasti u “zečju rupu” kako bi doživjeli novu modnu avanturu. Upravo im je i za naziv brenda inspiracija bio magični nadrealistični svijet kojeg je pisac Lewis Caroll stvorio u bajci 'Alisa u Zemlji čuda'.
"To je priča koja se može tumačiti na mnoštvo drugačijih načina. Riječ “Muchness,” koja se pominje u priči, jedna je od jezičkih igara koja je neprevodiva u pravom smislu riječi. Ponegdje u prijevodima bajke na našem jeziku susrećemo se s riječima – “emocija”, “mnogobrojno mnoštvo”, “mnogoća”, ali u kontekstu rečenice: “You used to be much more Muchier... You've lost your Muchness...”, objašnjenje riječi “muchness”, prema Urban Dictonary, predstavlja maštu i nevinost koja se pojavljuje u srcima djece, odrastanjem i sazrijevanjem postajemo odgovorniji i gubimo svoj – muchness." - komentirale su dame.
Njihov rad možete pratiti i na Facebook stranici brenda, kao i Instagram profilu @muchness_, a dio nove kolekcije istražite kroz fotografije Ane Lukende u nastavku.


***
Foto: Ana Lukenda
Model: Alisa Čajić Drmać
MUA: Vesna Husić


Bonjour

adidas gazelice ponovo dominiraju i iskreno, ne znamo u kojoj boji su nam ljepše.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

adidas gazelice ponovo dominiraju i iskreno, ne znamo u kojoj boji su nam ljepše. adidas gazelice ponovo dominiraju i iskreno, ne znamo u kojoj boji su nam ljepše.

Kultne retro tenisice, koje su obilježile sve od britanske indie scene do današnjeg street style lookova, sada su se vratile u neočekivano mekanijem izdanju. Doslovno.

Adidas Gazelle Indoor Fur Pack (JP8341) model prekriven je mekanim krznom u tonovima bež i crvene, pa na prvi pogled više podsjeća na statement modni dodatak nego na klasičnu sportsku obuću.

 

adidas-tene-6-bonjour-ba

Foto: @blondie_superior_style  
 

Ovo izdanje dolazi s prepoznatljivim gumiranim potplatom i suede detaljima, ali ono što ga izdvaja je tekstura kao kombinacija plišanog i vunastog materijala koja cijeli model čini toplim komadom za jesen. U trenutku kada su fuzzy i shearling materijali preplavili modne piste i ulice, adidas je savršeno uhvatio trenutak i pretvorio nostalgiju u trend koji izgleda i pomalo ironično i potpuno moderno.

 

adidas-tene-1-bonjour-ba

Foto: @unheardofbrand  
 

Iako bi na prvu mogli pomisliti da su „previše“, upravo ta neočekivana mekoća je ono što ih čini toliko privlačnima. Zamislite ih uz široke jeans hlače, vuneni kaput i omiljene cimet rolnice. 

Kolekciju čine dvije verzije: prva u kombinaciji zelene antilop baze i ružičaste linije, a druga u bež tonu s crvenim prugama. 
 

adidas-tene-2-bonjour-ba

Foto: @unheardofbrand  
 

adidas-tene-5-bonjour-ba

Foto: @blondie_superior_style  
 

Naravno, kao i svako limitirano izdanje, adidas Gazelle Indoor Fur Pack već se rasprodaje u nekim veličinama. Dakle, ako vas je već osvojila ta kombinacija udobnosti i modnog apsurda, sada je pravi trenutak da pronađete svoj par jer ako nas je historija Gazelle naučila nečemu, to je da se najposebniji modeli uvijek traže duže nego što traju na policama.
 

Foto: @blondie_superior_style


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!