TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 20.11.2019.

Muchness je relativno nov domaći modni brand iza kojeg stoji kreativni dvojac - Adna Ahmedić-Kadić, arhitektica i Alisa Čaber, akademska grafičarka.

U želji da spoje arhitekturu, grafiku i novu konstrukciju odjevnih predmeta, prvo su dizajnirale konstruktivan predmet, kojeg zatim jednostavno dekonstruiraju.

"Termin dekonstrukcija opisuje odjeću koja je nedovršena, razdvojena, transparentna, odnosno može se objasniti kao izokrenuta konstrukcija. Karakterizira ju manipulacija strukture površine, nepravilnih oblika koji iskrivljuju, dislociraju elemente odjeće. Prema tome, ukazujući na zajedničke pojmove arhitekture i mode, kao što su struktura, oblik, tkanina, konstrukcija i izrada, dijelimo vezu s arhitekturom oko izgradnje/konstrukcije eksperimentiranjem s dizajnom odjeće od ne podudarajućih tkanina, oduzimanjem ili premještanjem specifičnog dijela odjeće te stvaranjem nove konstrukcije i mogućnosti." - komentirale su Adna i Alisa. 

"Nova kolekcija Muchness prepuna je snažnih elemenata kombiniranih različitim teksturama materijala i jakog izražaja kroz forme i krojeve. Svaki odjevni komad koji predstavljamo u zimskoj kolekciji, poput majica, hlača, suknji... očituje se u multifunkcionalnom dizajnu i prepoznavanju potrebe klijentica koje će npr.istu majicu nositi u uredu i navečer zablistati u večernjem izdanju.
Također, u kolaboraciji s Design studijom Make Me, čiji je Alisa vlasnik, su stvorene narukvice izrađene od kože i inoxa, a koža je ručno oslikana.


Mi smo u kompletnu ovu priču ušle neopterećeno i tako ćemo nastaviti raditi. Mislimo da je to jedini način da uspijemo napraviti nešto što je kvalitetno i što će se svidjeti i nama i svima ostalima. Postati predvidljiv, a samim tim i dosadan, jedna je od većih zamki modnog dizajna i stvaranja branda u današnje vrijeme. Upravo na tom tragu cilj dizajnerskog tima “Muchness” jeste razviti reakciju u vremenu kada su nam osjetila postala gotovo neosjetljiva na podražaje, odnosno izazvati drugačiju reakciju u neočekivanoj modnoj priči. Ovo što mi radimo nije brza moda, jer je skoro 90 posto cjelokupnog posla na odjevnom predmetu ručni rad, za što vam onda treba znanja, vremena, preciznosti i strpljenja."  
Vođen drugačijom vizijom ovaj kreativni dvojac želi stvoriti modni svijet iz snova za sve one koji se ne boje upasti u “zečju rupu” kako bi doživjeli novu modnu avanturu. Upravo im je i za naziv brenda inspiracija bio magični nadrealistični svijet kojeg je pisac Lewis Caroll stvorio u bajci 'Alisa u Zemlji čuda'.
"To je priča koja se može tumačiti na mnoštvo drugačijih načina. Riječ “Muchness,” koja se pominje u priči, jedna je od jezičkih igara koja je neprevodiva u pravom smislu riječi. Ponegdje u prijevodima bajke na našem jeziku susrećemo se s riječima – “emocija”, “mnogobrojno mnoštvo”, “mnogoća”, ali u kontekstu rečenice: “You used to be much more Muchier... You've lost your Muchness...”, objašnjenje riječi “muchness”, prema Urban Dictonary, predstavlja maštu i nevinost koja se pojavljuje u srcima djece, odrastanjem i sazrijevanjem postajemo odgovorniji i gubimo svoj – muchness." - komentirale su dame.
Njihov rad možete pratiti i na Facebook stranici brenda, kao i Instagram profilu @muchness_, a dio nove kolekcije istražite kroz fotografije Ane Lukende u nastavku.


***
Foto: Ana Lukenda
Model: Alisa Čajić Drmać
MUA: Vesna Husić


Bonjour

Predstavljena nova kolekcija crnogorske dizajnerice Milene Đurđić 'Rev to Real 0000'.

TEKST: Bonjour.ba - PR

Predstavljena nova kolekcija crnogorske dizajnerice Milene Đurđić 'Rev to Real 0000'. Predstavljena nova kolekcija crnogorske dizajnerice Milene Đurđić 'Rev to Real 0000'.

Crnogorska modna dizajnerica Milena Đurđić, jedno od najprepoznatljivijih imena regionalne modne scene, posljednjih godina gradi karijeru koja uspješno spaja istančanu estetiku, društveni kontekst i hrabar stilski izražaj.

Osim autorskog rukopisa koji je jasno prepoznatljiv, Milena Đurđić se tokom godina profilirala i kao dizajnerica koju biraju poznate ličnosti s regionalne i svjetske scene. 


milena_djurdjic6bonjour_ba

Njene kreacije nosile su brojne javne osobe iz svijeta filma, mode i politike, uključujući međunarodno prepoznatu poduzetnicu i javnu govornicu Sara Al Madani.

Milena je godinama prisutna i kao gošća Sarajevo Film Festivala, gdje se njen dizajn kontinuirano pojavljuje na crvenom tepihu, a ove godine posebno se istaknula kreacijom za evropsku glumicu u usponu Lidiju Kordić, koja se na festivalu pojavila u njenoj haljini odabranoj među deset najupečatljivijih izdanja crvenog tepiha, prema izboru modnih urednika i stručne javnosti.


milena_djurdjic9bonjour_ba

Njene kreacije nosili su i istaknuti regionalni glumci poput Emira Hadžihafizbegovića, dok je na međunarodnoj sceni dodatnu pažnju privukla kada je poznata manekenka Bruna Gadelha nosila njen dizajn na Forbesovom događaju u Brazilu

Među važnim projektima izdvaja se i dizajn scenskog kostima za Vanja Radovanović, crnogorskog predstavnika na Eurosongu, kao i kreacija haljine za Prvu damu Crne Gore povodom inauguracije, koja je izazvala veliku pažnju međunarodnih medija.


milena_djurdjic14bonjour_ba

Njena najnovija kolekcija Rev to Real 0000 predstavlja prirodan nastavak tog autorskog puta; promišljen, zreo i jasno pozicioniran u savremenom modnom diskursu. 

Kolekcija je strukturirana kao vizuelna i konceptualna transformacija: od introspekcije ka jasnoći, od apstraktnog ka konkretnom. 


milena_djurdjic2bonjour_ba

Dominantni crni modeli u uvodnom dijelu kolekcije simbolizuju unutrašnje preispitivanje, dok se kroz zemljane tonove maslinasto zelene i braon uspostavlja veza sa realnošću, stabilnošću i prirodnim okruženjem. Završni dio donosi svjetlije nijanse, naglašavajući rasterećenje i izlazak u novu, jasnije definisanu fazu.


milena_djurdjic11bonjour_ba

Milena Đurđić modu ne posmatra isključivo kao estetski izraz, već kao sredstvo komunikacije i refleksije savremenog društva. Kroz precizno konstruisane siluete i snažan materijalni izraz, kolekcija Rev to Real 0000 istražuje odnos pojedinca i sistema, lične slobode i kolektivne odgovornosti, teme koje su danas jednako relevantne na modnoj pisti i izvan nje.


milena_djurdjic10bonjour_ba

Dizajnerica je diplomirala modni dizajn u Rimu, a njen profesionalni put obilježen je međunarodnim prezentacijama i priznanjima: od Dubaija i Venecije do prestižnih filmskih i modnih događaja. 


milena_djurdjic13bonjour_ba

Posebnu pažnju međunarodne javnosti privukla je kreacijom haljine za prvu damu Crne Gore povodom inauguracije, kao i osvajanjem dvije statue Oscar della Moda priznanja u Italiji, koje se često naziva „Oscarom mode“, prvo je bila dobitnica srebrnog a od ove godine i zlatnog oskara.


milena_djurdjic7bonjour_ba

Za BH publiku, Milena Đurđić predstavlja primjer regionalnog brenda koji uspješno gradi prepoznatljiv identitet, ali istovremeno ostaje nosiv, funkcionalan i tržišno relevantan. Njene kolekcije nastaju u vlastitom ateljeu, sa jasnim fokusom na kvalitet izrade, dugotrajnost i individualni pristup klijentima.


milena_djurdjic5bonjour_ba


Kolekcija Rev to Real 0000 dostupna je kroz direktan kontakt s brendom, a interes za njene komade raste i van granica Crne Gore, posebno među publikom koja traži odjeću s jasnom autorskom pričom, ali i realnom primjenom u svakodnevnom životu.

Milena Đurđić još jednom potvrđuje da savremena moda s Balkana može biti istovremeno konceptualna, međunarodno relevantna i komercijalno održiva, bez kompromisa na identitetu.

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!