S Ajlom Huremović razgovarali smo o njenom brendu, podjeli kućanskih poslova i ravnopravnosti - Bonjour.ba - bh.lifestyl...

S Ajlom Huremović razgovarali smo o njenom brendu, podjeli kućanskih poslova i ravnopravnosti

Tekst:

Bonjour.ba, Promotivni članak

INTERVJU
29.7.2022.

Stvaranje okruženja u kojem se žene mogu osjećati kao da mogu ostvariti sve što žele izuzetno je bitno, kako nama prvenstveno u uredništvu, tako i u našem cjelokupnom društvu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa


Ravnopravnost žena i muškaraca tema je koju želimo i trebamo pokretati. Da je to zaista potrebno, dokazale su nam i naše čitateljice kad smo ih u sklopu Kraš kampanje #IJaSamDomacica pitali s kakvim neravnopravnostima se i one susreću svakodnevno. Kroz svoje ispovijesti otkrile su nam koliko se vani ne vidi kompleksnost i obveza koju stvara upravljanje kućanstvom. Briga o domaćinstvu treba biti zajednički posao za sve kako bi žene imale dovoljno vremena za sebe i sve aktivnosti koje žele, kao i ostali članovi kućanstva.  

Na tu temu smo razgovarali i sa našom današnjom sugovornicom Ajlom Huremović koja uspješno vodi svoj kreativni brend Šefice za koji upravo Ajla ilustrira vaš lik na personalizirani ceker koji ćete htjeti nositi posvuda. Na samom početku intervjua otkrila nam je što joj je najvažnija lekcija koju je naučila gradeći svoj business, ali i što bi savjetovala damama koje tek žele pokrenuti svoj brend. Podijelila je i s nama koliko je činjenica da je ona žena olakšao ili otežao pokretanje vlastitog brenda.

U njenom domaćinstvu nema podjela i ona i njezin partner sudjeluju u svemu jednako. Upravo zato smo Ajlu pitali kako ostali konkretnim djelima mogu napraviti takve promjene u svom domu i kako mlađim generacijama usaditi iste navike kako bi ih usvojili za budućnost.
Sve Ajline iskrene i praktične odgovore otkrijte u nastavku.



Ajla, na svojim mrežama često pričaš o poduzetništvu. Kako je započela ideja o Šeficama?
 

Ideja o Šeficama je započela iz ljubavi i želje da kreativni rad pretvorim u posao. Oduvijek stvaram i jako sam željela upisati Likovnu Akademiju, međutim uvjeravali su me da se od umjetnosti ne živi, Šefice su dokazale suprotno. :D

 



Zašto baš Šefice kao naziv brenda?
 

Šefice su tu da ohrabre svaku ženu, da pokažu da biti Šefica nije zvanje, nego stanje duha. Kad si Šefica možeš sve!

 

Koji su izazovi i najvažnije lekcije koje si naučila na samim počecima?
 

Vjeruj u sebe i svoju ideju je lekcija koju treba uvesti u redovnu nastavu. Izazovi su uvijek u okruženju koje nema sluha za tuđe ideje, koje plaši i obeshrabruje. Kreativnost je krhka i ranjiva, ali nepokolebljiva jer je ništa ne može zaustaviti.

 

Prema tvom iskustvu, koliko ti je bilo jednostavnije ili teže pokrenuti vlastiti brend s obzirom na to da si žena?
 

Ne volim da kukam, ali realnost definitivno još uvijek nije blagonaklona prema ženi. Nadam se da ćemo to promijeniti. ;)

 



#IJaSamDomacica kampanja je o kojoj se ovih dana puno priča. Naglasak je upravo na tome da su poslovi, posebice u domaćinstvu, između žena i muškaraca neravnomjerno raspoređeni.
Koje su po tebi male, ali važne promjene koje možemo napraviti na tom polju?

 

Nikad nije do kućanskih ili bilo kojih drugih poslova. Treba mijenjati mentalni sklop, učiti djecu jednakosti. Odgajati nove generacije koje neće biti površne i ograničene. Sa ljubavlju mijenjati svijest. Uz razgovor i plan sve se može.

 

Kako ih ti prakticiraš u vlastitom domu?
 

Hihihih ja sam mahnita i nestrpljiva žena, moj Ado me često ne može odvojiti od majstorisanja. Kod nas nema podjela. :)

 



Koje su lekcije o ravnopravnosti za koje smatraš da je važno da ih nauče mlađe generacije?
 

Diskriminacija nikome nije donijela ništa dobro. Mijenjajmo svijet na bolje! Zajedno možemo sve!

 

Koji bi savjet dala svim damama koje se boje pokrenuti vlastiti biznis?
 

Budite hrabre, istrajne i vjerujte svom srcu. Put do uspjeha leži u upornosti. Jedna drugoj smo podrška.
 

***
Foto: Ajla Huremović

Povezani članci

Najpopularniji članci