TEKST: Arijana Bošnjak

DATUM OBJAVE: 20.6.2024.

Mlada dizajnerica Adna Kuduzović, osnivačica brenda „tojeto.“, kroz komade koje dizajnira uvijek je posvećena minimalističkom modnom izričaju.


Tako je i za ovu sezonu kreirala kolekciju “tojeto.ljeto2024.” kroz koju se provlači njen prepoznatljivi potpis, s naglaskom na eleganciju, minimalizam i autentičnost.




Decentni sjaj satena, uvijek misteriozan i otmjen ton crne te mrežasta tekstura na torbama, detalji su kojima odišu ovi komadi, koji će savršeno ispratiti ljetne noćne zabave. Poznat po minimalističkom stilu, brend tojeto. ovog puta stavlja dodatni naglasak na otmjenost i ženstvenost kroz modele kao što su suknje, torbe i hlače. Svi modeli izrađeni su u profinjenoj crnoj, a to znači samo jedno – u kojoj god prilici ih odjenete, osjećat ćete se posebno.

Dizajnerica Adna Kuduzović ovog puta se našla ispred objektiva bh. fotografkinje Sanele Babić, kao model i zaštitno lice svog brenda i tako prenijela svoju viziju ove ljetne, večernje kolekcije. To je još jedna kolekcija u nizu za koju Adna crpi inspiraciju iz okoline i ljudi oko nje, kao i vlastitih potreba, što rezultira unikatnim modelima.




Svaki komad je ručno izrađen, a Adna osobno brine o svakom detalju i zaslužna je za dizajn kao i izradu svakog komada, osiguravajući vrhunsku kvalitetu tojeto. brenda.




Želite li istražiti što je ova mlada dizajnerica još osmislila u svom ateljeu, zavirite u tojeto. shop koji se nalazi na novoj lokaciji - Telali 1, u samom srcu Starog grada Sarajeva. S obzirom na ograničene količine, svoj omiljeni komad možete uloviti i rezervirati putem društvenih mreža Instagram i Facebook ili ih kontaktirajte putem e-maila [email protected].

* * *
Foto: Sanela Babić


Bonjour

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama. Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

skims_gif_2_bonjour_ba_8-1

Foto: @skims 
 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

@skims

Just Dropped: The Ultimate Bush.

♬ original sound - SKIMS

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!