TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 3.1.2025.
adidas tene za tekvando možda nisu bile prvo što ste očekivali u 2025. kao modni hit, ali njihova neočekivana popularnost upravo je jako zanimljiva.
Originalno dizajnirane za borilačke vještine, ove patike sada pronalaze svoje mjesto daleko izvan sportskih dvorana, postajući omiljen izbor ljubitelja street style izdanja.
Njihov minimalistički dizajn i lagana konstrukcija savršeno se uklapaju u trenutni trend funkcionalne i estetski privlačne obuće. Tanki đon, jednostavne linije i diskretni logo čine ih idealnim za sve koji traže obuću koja se može nositi cijeli dan, bilo u opuštenim ili pomalo edgy kombinacijama.
Ovaj zaokret u svijetu patika možda je i odgovor na sve veću potražnju za autentičnošću.
U vremenu kada su vintage sportski komadi nezaobilazan dio svakog ormar, adidas tekvando tenisice uspješno spajaju sportsko naslijeđe i modernu estetiku.
Nosite ih s cargo hlačama, ležernim traperom ili čak midi suknjama za neobičan kontrast. Ko je mogao pretpostaviti da će komad obuće namijenjen za borilačke vještine postati ključni dodatak odijevanja u 2025. godini?
* * *
Naslovna fotografija: @ting_jian
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!