5 stvari koje trebate znate ukoliko ove jeseni i zime planirate trening na otvorenom

STILSKI SAVJETI
23.11.2020.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tokom jesenjih i zimskih mjeseci jedna od najvećih prepreka treniranju na otvorenom jesu upravo vremenske prilike. Često nas kiša, snijeg ili vjetar mogu zadržati u kući i umanjiti našu volju za vježbanjem, ali ako se dobro pripremimo nema razloga za tim.

Zato vam donosimo nekoliko savjeta koji će vam olakšati treninge tokom hladnih dana koji dolaze, a već poslije prvog ćete vidjeti koje sve benefite ovaj tip treninga nosi sa sobom.

KVALITETNO ZAGRIJAVANJE

Zagrijavanje je sastavni dio svakog treninga i nikad ga ne treba preskakati, baš kao ni istezanje na kraju. Međutim, tokom hladnijih dana rizik da se mišić istegne je mnogo veći pa je posebno važno da se prije bilo kakve aktivnosti dobro zagrijete. To možete uraditi i u svom domu i tako podići temperaturu tijela i mišića prije izlaska vani. Na kraju ne zaboravite da se dobro istegnete.

 OPREMA PRILAGOĐENA ZIMSKIM TEMPERATURAMA

Dobra oprema je pola posla. Iako je ljeti sasvim dovoljno da na sebe nabacite majicu i šorts, tokom jeseni i zime je situacija malo drugačija. To ne znači da treba da obučete pernatu jaknu, ali je jako važno da imate opremu koja ne propušta vodu i vjetar, a koja vam sa druge strane omogućava da se nesmetano krećete. Najnovija adidas COLD.RDY kolekcija sadrži upravo takve komade, otporne na sve vremenske uslove. Odlikuju je vodootporni materijali, postojana i prozračna tkanina koja zadržava toplotu, ali u isto vrijeme dozvoljava koži da diše i ostane suha tokom treninga. COLD.RDY savršeno spaja sport, performanse i stil. Jedinstveni dizajnerski detalji inspirisani military stilom, produženi rajsferšlusi, posebni džepovi za lakši pristup pri pokretu u brzini, kao i smjele kombinacije boja čine ovu kolekciju posebnom i ono što je najvažnije, omogućava fleksibilnost i lakoću pri svakom pokretu.

HIDRATACIJA

Unos vode na dnevnom nivou je od izuzetnog značaja za organizam, a tako je i kada su treninzi u pitanju. Posebno tokom hladnijih dana kada je zrak suši. Vodu treba piti prije, nakon i tokom treninga i to u manjim količinama, kako biste se sve vrijeme hidrirali.

APLIKACIJE KAO POMOĆ PRI TRENIRANJU

U svijetu je posljednjih mjeseci došlo do porasta različitih aplikacija za trening. Samo adidas aplikacija porasla je za 125 posto u odnosu na prošlu godinu. To pokazuje da se ljudi sve češće odlučuju za vježbanje u prirodi uz pomoć online fitnes stručnjaka. Razlog tome je prije svega novonastala situacija izazvana pandemijom, ali između ostalog i činjenica da na taj način sami mogu da se organizuju bez vremenskih ili prostornih ograničenja. Zato nemojte raditi vježbe napamet, neka vam svaki trening bude dobro organizovan. Samo je potrebno da na telefonu skinete aplikaciju koja vam najviše odgovara i spremni ste.

VJEŽBANJE NA SVJEŽEM VAZDUHU DOPRINOSI CJELOKUPNOM ZDRAVLJU

Kada pomislite da vam je teško da se izvučete iz topline svog doma zato što je napolju kišovito ili hladno sjetite se da fizička aktivnost na otvorenom posebno doprinosi jačanju srca i respiratornog sistema. Tokom hladnijih dana vazduh je gušći, a samim tim sadrži i više kiseonika što je izuzetno važno za zdravlje. Pored toga, vježbanje na otvorenom ubrzava metabolizam, osnažuje i revitalizuje čitav organizam, a uz to utiče i na raspoloženje.

Adidas Cold Ready kolekciju, idealnu za trening na otvorenom, potražite u Sport Vision prodavnicama ili u online shopu.

STILSKI SAVJETI , 23.11.2020.

Klik i saznajte više o sljedećim pojmovima:

Sviđa ti se članak? Podijeli ga s prijateljima.

Povezani članci

Članci iz rubrike