TEKST: Arijana Bošnjak

DATUM OBJAVE: 18.1.2024.

Adem Grljević je kreativni direktor koji je napravio korak u svijet poduzetništva.


Nakon godina promatranja svijeta mode kroz perspektivu art direktora, Adem je napravio graciozan prijelaz u sferu poduzetništva i osnovao vlastiti brend - ADEM/S. Kada kažemo graciozan prijelaz, između ostaloga, aludiramo i na njegovu debitantsku kolekciju inspiriranu baletom, pod nazivom „Let's dance“.  

 



„Prvom kolekcijom pod nazivom “Let’s dance” otvorili smo vrata atipičnoj eleganciji koja će "in every girl’s dream", pisati najlepšu liriku. Njen korak, osmeh i reč obojiće lakoćom i gracioznošću - En face.“ – rekao je Adem.


Kolekcija predstavlja jedinstven pristup eleganciji, prelazeći tradicionalne forme onoga što se smatra bridal i večernjom estetikom. Njegova prva kolekcija donosi komade na kojima se očituju bridal i baletna estetika, ali s elementima koji im daju pečat unikatnosti.

Akromatski tonovi crne i bijele dobili su snažnu dinamiku kroz teksturu i formu, igru s proporcijama i odnos prozirnih materijala koji se fluidno kreću na tijelu u kontrastu na čvrste materijale koji kreiraju strogo definiranu siluetu.

 



Sitni nabori i uzorci „iscrtani“ trakama u kontrastnom materijalu stvaraju teksturu koja minimalističkim modelima daje karakter. Njihov snažan statement „smiruje“ zagasiti sjaj saten tkanja koji daje moć transformacije čitavoj kolekciji. Tako se graciozni komadi s lakoćom prebacuju iz formalne bridal odjeće u look stvoren za večernji event.




"Inspirisani dinamikom baleta, kreirali smo anti - bride lookove za poetično “I do” kao i night out metamorfozu. Paleta boja i forme nastupile su kao ultimativna lepota jednostavnosti i naposletku - umetnost življenja." - komentira Adem


Kroz jednostavnost, eleganciju i unikatnost modela te kroz snagu art direktora koji ima sposobnost da svaki put na pravi način ispriča narativ kolekcije, Adem će zasigurno osvajati modne entuzijaste i insajdere iz kolekcije u kolekciju.

Adem je predstavio kolekciju koja je zaista majstorski prikaz snage minimalizma i čistih akromatskih tonova. Osvaja nas njegova studija kontrasta jednostavnosti i odvažnosti koja priča o tome da magija leži u detaljima i spajanju taktilnih i vizualnih osjetila. Zavirite u njegov svijet ultimativnog minimalizma s karakterom kroz fotografije u nastavku.


Pogledajte još fotografija prve kolekcije brenda ADEM/S


* * *
Kreativni direktor: Adem Grljević
Kreativna produkcija: Bojana Ćirić
Fotografija: Dragan KlemAdem Grljević
Make up: Merima Nezirović
Frizura: Dalibor Vrtina
Model: Lara Bajraktarević
Asistent fotografa: Dražen Žigić


Bonjour

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama. Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

skims_gif_2_bonjour_ba_8-1

Foto: @skims 
 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

@skims

Just Dropped: The Ultimate Bush.

♬ original sound - SKIMS

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!