TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 12.2.2012.
Hoće li nova kolekcija postati hit? Proljetna kolekcija Prabala Gurunga digla je veliku prašinu, koja se još uvijek nije slegla. Zanesen pozitivnim kritikama koje je pobrao prije nekoliko mjeseci, dizajner je kreirao kolekciju za koju je reciklirao neke ideje iz prošle, ali i ponudio nešto sasvim novo. Reviju su otvorile crne kreacije kroz koje je dizajner pokazao svoje krojačke spos
Nakit su činile narukvice i predimenzionirane ogrlice nalik na ogromne kukce u crnoj i zlatnoj boji. Make-up je također bio dramatičan, uokvirijući oči modela u plavozelene nijanse.
Jedina zamjerka većine kritičara bila je očita inspiracija trenutnim radom Riccarda Tiscija, nešto što mlad i toliko hvaljen dizajner sebi jednostavno ne smije dopustiti.
Premda bismo rekli da je kolekciji nedostajala jedna nit koja bi služila kao poveznica, jasno je da Prabal Gurung posjeduje ogroman talent koji ćemo u punom sjaju tek vidjeti.
Dotad, pogledajte kolekciju za jesen/zimu 2012./2013.
{gallery}veljaca_dvanaest/prabal{/gallery}
A.S.
Foto: vogue.com
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!