TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 10.2.2012.
Bh. dizajnerica nas je uspjela oduševiti Adisa Vatreš, Naida Begović, Neira Sinanbašić i Ismet Lisica su 4 kreativca koji se kriju iza breda SHE:YOU. Svoj rad su započeli u trećem mjesecu prošle godine, a bave se dizajnom u punom smislu riječi. Obuhvaćaju široko polje djelovanja: produkt, grafički, modni i web dizajn, kostimografija, scenografija, lutkarstvo i video. Osim što z
Nastao je kao potreba da se ergonomski i ekonomski idealna stolica, uobičajena u našim školama, približi široj publici. Presvlaka je dodatak koji tu stolicu čini udobnijom i izglednijom, tako da joj se može proširiti dosadašnje tržište. U kombinaciji s presvlakom, moguće ju je staviti u kontekst privatne upotrebe, kao i upotrebe u salonima, kafićima, klubovima ... Izrađen je od filca, prirodnog vunenog materijala, a trenutno se izrađuje u veziji sirove boje filca, no kako nam je Neira otkrila, moguće je da zaživi i u drugim bojama.

Adisa Vatreš, Naida Begović, Neira Sinanbašić
„Idealno bi bilo ukoliko bi proizvođač ovih stolica prepoznao mogućnosti koje pruža dodatak u vidu presvlake Cover i kada bismo ostvarili neki vid saradnje. No dotada, svi koji možda doma imaju ovakvu stolicu i žele svoj Cover, mogu nas kontaktirati preko naše službene Facebook stranice za detaljnije info o izradi, a cijena izrade Covera je 45 KM. Naravno ipak se nadam da ćete uskoro pisati i o ostvarenoj suradnji između SHE:YOU i proizvođača ovih jedinstvenih presvlaka za stolice. "- nadodala je Neira.
Držimo fige za ostvarenje ove suradnje, a budući da slika govori više od tisuću riječi u galeriji pogledate zašto je ova stolica komad namještaja koji želimo u svom domu i uredu.
{gallery}veljaca_dvanaest/stolica_she{/gallery}
A.P.
Foto: SHE:YOU
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Kada dizajner poput Matthieua Blazyja odluči debitovati u New Yorku i to u napuštenoj podzemnoj stanici Bowery, jasno je da publiku ne čeka samo revija, nego scena koja traži da joj priđete kao filmu. Upravo to se dogodilo sinoć, kada je CHANEL otvorio svoje Métiers d’art 2026 poglavlje na platformi koja inače čuva tišinu gradskog saobraćaja, ali je ovaj put poslužila kao kulisa za modnu priču o energiji, gradu i ženama koje koračaju vlastitim ritmom.


Revija je počela dolaskom voza. Ne metaforički već stvarni subway je polako ušao u stanicu, vrata su se otvorila, a modeli su se pojavili u kombinacijama koje spajaju rafinirani Chanelov kod i tempo New Yorka. Blazy je povukao liniju između stvarnosti i fantazije: od laganih tweed kompleta preko T-shirt silueta do pletenih haljina koje se nose kao da su dio svakodnevne priče, ali ispričane na Chanel način.

Krojevi su zadržali sofisticiranost kuće, dok su pokreti modela unijeli onu prepoznatljivu njujoršku nonšalantnost: brz korak, kratki pogled, osjećaj da ste negdje između sastanka i večernjeg izlaska.
Blazyjeva inspiracija bila je jasna: žena koja postoji istovremeno u realnosti i u vlastitoj naraciji. Kao i u kratkom filmu kojim je CHANEL najavio reviju, gdje Margaret Qualley i A$AP Rocky predstavljaju moderan, razigran portret ljubavi u gradu koji nikad ne spava, i sama kolekcija prati isti ton rekli bismo: dinamika, kontrasti i neopisiva lakoća kretanja.

Kao hommage Gabrielle Chanel, koja je 1931. u New Yorku prepoznala snagu toga da se njene siluete pojavljuju na ženama koje nisu iz modnih salona, Blazy je donio priču o stilu koji pripada svima.
Siluete su fluidne, perlice i perje prate svaki korak, dok se klasični CHANEL simboli pojavljuju u razigranim, novim formama.
Da, jedna od torbi imala je noge i glavu žirafe, ali to je upravo Blazyjev potpis: humor koji ne umanjuje eleganciju.


Svaki look otkrio je ono zbog čega industrija već mjesecima piše o njegovom “pragmatičnom glamuru”: to je Chanel koji se kreće, Chanel koji diše, Chanel koji živi u dinamici gradu.
Ravnoteža između fantazije i svakodnevnog života bila je ključna: modeli hodaju kao putnici, ali odjeveni kao da su izašli iz kadra koji će tek postati kultan. Gosti, među njima Margaret Qualley i A$AP Rocky, gledali su sa platforme koja je potpuno promijenila svoj identitet za ovu jednu večer: od lokacije za filmske setove postala je mjesto gdje se ispisuje nova Chanel priča.

Métiers d’art kolekcije su uvijek oda zanatlijama, ručnim radionicama i vještinama koje definiraju CHANEL. Ovaj put, craft je stao u okvire grada koji ne trpi stagnaciju. Blazy je spojio dva svijeta: klasika koja se očekuje od Chanela i dinamika stalnog pokreta koju zahtijeva New York.
Rezultat? Pogledajte u nastavku.








Revija je privukla pažnju niza globalno prepoznatljivih imena iz filmskog, muzičkog i modnog svijeta, čiji je dolazak dodatno naglasio značaj ovog poglavlja za kuću CHANEL. U nastavku donosimo pregled gostiju koji su svojim prisustvom obilježili večer.

































Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!