TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 22.1.2013.
Novosti s pariškog tjedna visoke mode Sve što Pariz kao grad daje u onom modnom smislu ponajviše do izražaja dolazi tijekom dana kada dizajneri predstavljaju svoje couture kreacije. Posvećenost detaljima tu je ključna. Kristali, svilene latice, šljokice i ostali vezeni ornamenti, brižljivo plisirani materijali, inovativni krojevi i moderne interpretacije klasičnih - sve to i mnogo vi
Ove sezone Lagerfeld je pozornost skrenuo na ramena, koja su kod većine kreacija bila uokvirena u retro-futurističkom stilu.
Djevojke su pritom bile našminkane kao da su upravo zakoračile iz Kubrickove Paklene naranče, dok su im iz raščupanih podignutih frizura sprijeda visili ukrasi s perjem.
Lagerfeld je reviju iskoristio i kako bi poslao poruku francuskoj javnosti, koja se ovih dana našla u previranjima oko gay brakova. Dizajner je za zadnji izlazak na pistu poslao djevojke odjevene u duge bijele haljine, a jedna od njih je za ruku vodila četverogodišnjeg Hudsona, sina modela Brada Koeniga, koji je čini se postao redovan član Lagerfeldove postave modela.
{gallery}2013_01/c_chanel{/gallery}
Ulyana Sergeenko svoju je novu kolekciju stvarala inspirirana velikim američkim djelima. Zameo ih vjetar i Huckleberry Finn samo su djelić onoga što je dizajnerica imala na umu kreirajući kolekciju koju je nosila i naša Amra Čerkezović.
Ipak, uz tipično američke pojmove, Ulyana nije bježala ni od njoj prepoznatljivog stila koji se referira na ruski folklor. Posebno je to primjetno ukoliko pogledate vezene i ručno oslikane motive na njenim kreacijama.
Svoju romantičnu prirodu naglasila je i scenografijom, koja je učinila da djevojke u njenim kreacijama izgledaju kao da su doslovno išetale iz bajke.
Na pisti su se, među ostalim, našli i zelena haljina koju je Scarlett O'Hara sašila od zastora te šeširi, praćke i košulje Huckleberryja Finna.
{gallery}2013_01/c_ulyana{/gallery}
Giambattista Valli se i u novoj kolekciji držao starog prokušanog recepta. Siluete kaputa koje naglašavaju struk, kreacije u new look stilu i raskošne balske haljine oblikovale su sjajnu i itekako nosivu kolekciju poznatog dizajnera.
Njegova senzibilnost progovorila je slojevitim kreacijama od tila, protkanim sitnim šljokicama i šarenim cvjetićima koji su prekrivali par kreacija. Kolekcija je ovo o kojoj će slike reći mnogo više od naših riječi, stoga ćemo vas prepustiti uživanju u galeriji.
{gallery}2013_01/c_gv{/gallery}
A.S.
Foto: style.com, instagram.com, showstudio.com, nowfashion.com
TEKST: Emina Smaka
Autentičnost, individualnost i iskustvo koje budi sva čula.
Jeste ovu rečenicu već negdje čuli? Možda kada smo opisivali sve naše dosadašnje boutique evente koje kreiramo s našim partnerima. Ali to uvijek ostaje nepromijenjena istina.
Pa tako i ovaj put. U intimnoj atmosferi ateljea u centru grada, na adresi Maršala Tita 3. Bonjour.ba i Afrodita Cosmetics predstavili su novu DI-PEPTIDE INNOVATION liniju proizvoda kroz iskustveni koncept koji je angažovao sva čula.
Edukacija, elegancija i vrhunska njega spojili su se u ovom jedinstvenom beauty eventu koji je okupio ljubiteljice ljepote i opinion makere u Sarajevu. Naše gošće je pozdravila i vodila kroz event Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba te Judita Železnik, voditeljica marketinga stranih tržišta Afrodita Cosmetics.
Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba
Judita Železnik, voditeljica marketinga stranih tržišta Afrodita Cosmetics
Večer posvećena ljepoti i njezi kože
Ekskluzivan soiree započeo je uz brendirani photowall Bonjour.ba x Afrodita Cosmetics. To je našim gostima bio prvi trag, jer su na ovo druženje pozvane uz veo tajnovitosti o samom sadržaju druženja.
Uz pjenušavo vino i dizajnerske čokoladne zalogaje, uzvanice su kroz nesvakidašnje iskustvo – društvenu, memory igru otkrivale prve tragove o beauty inovaciji koja ih očekuje. Prostor je bio obogaćen mirisima inspirisanim Afroditinim formulama, stvarajući atmosferu luksuza i opuštanja.
Uz Anu i Juditu, beauty savjetnica Amra Chekovikj povela je gošće u svijet stručne njege kože. Uz njihovo vodstvo, dame su imale priliku otkriti važnost pravilnog čišćenja kože te prednosti DI-PEPTIDE proizvoda. Poseban segment večeri posvećen je lekcijama o masaži lica.
Amra Chekovik
Kako sami kući možete ponoviti ovu masažu?
Za optimalne rezultate, masažu lica '3D ANTI – AGEING' kozmetike Afrodita, i područja oko očiju izvodite preciznim pokretima koji slijede prirodne linije limfne drenaže i mišićna vlakna. Počnite laganim pritiscima na čelu, krećući se od sredine prema sljepoočnicama, zatim nastavite masažu ispod očiju, nježno klizeći prstima prema vanjskim rubovima lica.
Posebnu pažnju obratite na područje obraza i liniju vilice, koristeći kružne pokrete i blagi pritisak kako biste stimulirali cirkulaciju i poboljšali tonus kože. Završite masažu nježnim nanošenjem kreme i seruma iz kolekcije 5 PEPTIDE LIFT.
The Secret Glow misterija
Demonstracija na modelu omogućila je uzvanicama da iz prve ruke dožive moć nježne, ali učinkovite rutine čišćenja uz proizvode poput DI-PEPTIDE micelarnog odstranjivača šminke, pjenaste emulzije za čišćenje i pahuljastog pilinga. Iako ambalaža proizvoda nije bila otkrivena, gošće su imale priliku osjetiti teksturu i miris svake formule, čime se dodatno pojačalo iskustvo znatiželje i iščekivanja. O kojim proizvodima je riječ?!
Nakon edukativnog segmenta, pojačane znatiželje, uzvanice su pozvane u susjednu sobu gdje ih je čekalo otkriće večeri, potpuno predstavljanje DI-PEPTIDE INNOVATION linije:
DI-PEPTIDE Hidrofilno ulje za čišćenje
DI-PEPTIDE Micelarna pjena za čišćenje
DI-PEPTIDE Intenzivni hidratantni tonik
DI-PEPTIDE Micelarni odstranjivač šminke s očiju
DI-PEPTIDE Pjenasta emulzija za čišćenje
DI-PEPTIDE Pahuljasti piling za čišćenje
Tu su saznale da proizvodi DI-PEPTIDE INNOVATION linije sadrže do 97 % sastojaka prirodnog porijekla, dermatološki su testirani, nježni prema koži i potpuno veganski. Za mnogo naše gošće ovo su važne karakteristike proizvoda za njegu kože.
Ova inovativna kolekcija 6 vrhunskih proizvoda osmišljena je kako bi osigurala temeljito čistu, svježu i sjajnu kožu za sve generacije. 6 proizvoda i potpuna njega lica, može li bolje?
Elegantno postavljen beauty kutak s ekskluzivnim prikazom ambalaže i cijelog asortimana brenda izazvao je oduševljenje i dodatni hype među gostima, čineći ovaj trenutak vrhuncem eventa.
Kada njega kože postane luksuzno iskustvo...
Večer je bila ispunjena edukacijom, interakcijom i trenucima opuštanja, uz potpunu posvećenost personalizovanoj njezi.
Beauty šlag na kraju? Uzvanice su kao dio goody baga ponijele cijelu liniju proizvoda i prepoznatljivi rozi rajf, podsjetnik na beauty ritual koji će postati dio njihove svakodnevice.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!