TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 13.10.2012.
MODAMO.kreARTiva: Kako ćemo pokrenuti bh. industriju? Danas su u sklopu Festivala dizajna i umjetnosti MODAMO.kreARTiva održana dva okrugla stola, čiji sudionici su razgovarali o itekako značajnim temama kada su u pitanju kretanja ka ponovnom pokretanju bh. modne industrije.Tema prvog okruglog stola je bila modna scena u Bosni i Hercegovini. Svoja iskustva i mišljenja o ovoj temi sa
S obzirom na trenutno sveopće stanje u Bosni i Hercegovini, dizajnerice su se našle pred teškim zadatkom - izdvojiti pozitivne strane bh. modne scene. Dame su s prisutnima podijelile svoja iskustva vezana rad u modi, te pritom usporedile domaću scenu s inozemnom, istaknuvši da je globalna kriza utjecala i na brojne strane brandove. No to nipošto ne priznaju kao opravdanje za očigledno nazadovanje bh. modne scene i industrije. Izlaz iz teškog stanja u kojem su se našli modni djelatnici i radnici tekstilne industrije vide u udruživanju zajedničkih snaga, s jasnom porukom - vrijeme je da probudimo svijest o vrijednosti domaćeg proizvoda!
U stvaranju pozitivne atmosfere značajna je i uloga države, koja često izostaje. Naglašena je i potreba za osnivanjem krovne organizacije koja bi podupirala domaće dizajnere u njihovim nastojanjima da bh. modnu scenu učine konkurentnom i na stranom tržištu.
Naposljetku, bez obzira na isticanje negativnih strana, prisutni su naglasili da postoji nada u bolju budućnost, sve dok je predanog rada i truda modnih djelatnika.
Drugi okrugli stol prisutnima je dao priliku da iz prve ruke od Midhada Šehića, tajnika Obrtničke komore Hercegovačko-neretvanske županije i Domagoja Andrijanića, kao predstavnika Federalne obrtničke komore, saznaju sve informacije vezane za pokretanje vlastitog obrta. Okrugli stol je započet s pitanjima vezanim za samu suradnju Županijske obrtničke komore i nekih od prošlogodišnjih MODAMO.kreARTivaca, a onda se gdin. Midhad osvrnuo na samu proceduru, ali i prednosti i mane pokretanja vlastitog obrta. Gdin. Domagoj se nastavio na priču o položaju samih obrtnika, ali i naglasio da Obrtničke komore nerijetko podupiru razne projekte, te izdaju različite poticaje i ostvaruju suradnje s drugim komorama, no, najveći problem je premala informiranost bh. kreARTivaca o istima. Naposljetku su iz obje Komore preporučili da svatko tko želi registrirati obrt, saznati više o projektima samih Obrtničkih komora, kao i poticajima, redovito prate njihove stranice, ali i oko svih nesuglasica i pitanja, svakako dođu u prostorije Obrtničkih komora kako bi saznali sve potrebne informacije.
Zajedničkim snagama i malim koracima smiješi se svijetla budućnost svim bh. obrtnicima, naposljetku su poručili govornici.
{gallery}2012_10/os{/gallery}
A.S./D.P.
Foto: Helena Bilić
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!