TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 27.2.2012.
Što Marni predlaže za jesen? Boje! Consuelo Castiglioni, kreativna direktorica kuće Marni, ovog puta je odlučila zapostaviti geometrijske uzorke, koji su je proslavili, i umjesto njih se izrazila kroz boje. Pri stvaranju kolekcije dosta je proučavala arhitekturu i kontrolirane linije odjeće, odlučivši svoj prepoznatljivi potpis staviti sa strane i uraditi nešto odvažno i novo. I mora
Boje koje je Castiglioni pritom koristila bile su jarkocrvena, tirkizna, crna, siva, žuta, plava, narančasta i nude tonovi. Čiste linije krojeva učinile su da odjeća još više dođe do izražaja, a premda je na trenutke prilično ignorirala liniju tijela, nije izgubila na ženstvenosti.
Bijele hulahopke, nošene uz svaku kreaciju, sitni cvjetni uzorak i cipele u kabuki stilu tračci su Dalekog istoka koji su se našli u kolekciji.
Ono što bismo posebno istaknuli su krzneni ovratnici i stole ukrašene broševima i perlama koji su nas apsolutno oduševili. Ako je ovo novi smjer kojem Castiglioni planira voditi svoju kuću, naš blagoslov je itekako zaslužila.
{gallery}/veljaca_dvanaest/marnifall{/gallery}
A.S.
Foto: vogue.com
TEKST: Ilda Lihić-Isović
U Sarajevu se ovih dana otvara nova priča kada je riječ o muškoj modi, tačnije AROS atelje u Strossmayerovoj ulici.
Fokus na tihe, nenametljive komade, sa naglaskom na detalj, materijal i promišljen dizajn.
Kolekcija za proljeće/ljeto 2025, koju smo imali priliku pregledati prije zvaničnog otvaranja, nosi naziv „Vječni klasici“. To su komadi koje biste podjednako lako mogli zamisliti na ulicama Stockholma ili Milana: od laganih lanenih pantalona, preko ležerno krojenih sakoa, do odijela koja jednako dobro izgledaju i na poslovnom sastanku i u neformalnijim prilikama.
Zamišljena je kao baza garderobe za muškarca koji vodi aktivan život, ali ne želi mijenjati tri outfita dnevno. Tu su klasični muški odjevni predmeti i dodaci, osvježeni najfinijim tkaninama i detaljima koji prate svakodnevne situacije od posla do večernjeg izlaska. To su maskulini oblici reinterpretirani kroz jednostavan, ali precizan dizajn, uz paletu boja koja se uklapa u različite životne faze.
Ono što posebno izdvaja AROS jeste mogućnost izrade po mjeri kroz AROS LUX uslugu, dostupnu uz prethodnu najavu. Riječ je o procesu gdje klijent bira tkanine, uključujući one renomiranih italijanskih proizvođača poput Loro Piana i Cerruti, te definiše sve detalje kroja.
Za one koji cijene funkcionalnost, udobnost i dizajn AROS može biti zanimljiva opcija pogotovo za one koji žele personaliziran pristup odijevanju.
Ko stoji iza AROS-a? Armin Osmančević, dizajner s adresom u Sarajevu i iskustvom iz svjetskih modnih kuća
Iza brenda AROS stoji Armin Osmančević, ime koje možda nije često u naslovima, ali definitivno ima šta da kaže kada je riječ o modnom dizajnu. Armin dolazi s preko 20 godina međunarodnog iskustva, a iza njega su saradnje s globalnim brendovima poput Adidas, Stella McCartney, Maison Margiela, Mercedes, H&M i Pepsi.
Armin Osmančević
Foto: Johan Strindberg
Njegov profesionalni put uključuje i magistarsku diplomu sa Konstfack Univerziteta umjetnosti, zanata i dizajna u Štokholmu, što dodatno objašnjava zašto AROS izgleda baš ovako, rekli bismo skandinavski odmjereno, a opet promišljeno do posljednjeg detalja.
Upravo s tim pristupom, Armin je odlučio otvoriti AROS atelje u Sarajevu, u Strossmayerovoj ulici br. 6, gdje će od kraja jula 2025. biti dostupna gotova kolekcija za proljeće/ljeto 2025, ali i individualno krojenje kroz AROS LUX uslugu.
Paralelno s ateljeom, već je aktivna i AROS e-trgovina, dostupna u više zemalja poput Njemačke, Engleske, Švedske i Švicarske, a možete je pronaći na: aroslux.com.
Foto: Sanela Babić
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!