TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 5.7.2012.
Couture velikani prikazali su fenomenalne kolekcije Elie Saab i couture dva su nerazdvojna pojma. Saab za sezonu jesen/zima 2012./2013. nije ponudio ništa posebno novo ni spektakularno u tom smislu, ali njegove haljine, koliko god nalikovale jedna drugoj iz sezone u sezonu, ostavljaju bez teksta. Što reći o njegovom radu, a što dosad nismo? Posvećenost detaljima, karakteristična za h
Maria Grazia Chiuri i Pier Paolo Piccioli prikazali su na trenutke prilično mračnu kolekciju, kakvu nismo navikli vidjeti od kuće Valentino. Crvena boja, koju je sam Valentino Garavani pretvorio u simbol svog dizajna, pojavila se tek pri kraju revije na par kreacija. No, s obzirom na viđeno, ovaj potez se čini kao pun pogodak za dizajnerski dvojac koji je unio toliko toga novoga u kuću Valentino, bez da su narušili ostavštinu kultnog dizajnera. Ulogu crvene u ovoj kolekciji preuzela je prekrasna nijansa tamnoplave.
Ako vam kažemo da je za jednu kreaciju bilo potrebno i do sedam stotina sati rada, rekli smo dovoljno.
Kilometri šifona utrošeni su u prozračne haljine koje su izazivale uzdahe prisutnih onog trenutka kad su modeli zakoračili u prostorije u kojima se održavala revija. Našu pažnju je zaokupilo i nekoliko modela kombinezona, ali i jakne optočene zlatnim perlama. Čipka, neizbježna pojava kod kreacija kuće Valentino, ovog puta se našla u samo dvije kreacije. U jednoj je činila tek detalj, dok je u drugoj, prozirnoj haljini koja seže do poda s pripadajućim plaštem, savršeno odigrala glavnu ulogu. Znate onaj osjećaj kada je nešto toliko lijepo da vam se čini da nijedan vaš opis neće biti dostojan prizora? To je ono što ova kolekcija u nama izaziva. Perfektno.
ELIE SAAB
{gallery}/srpanj_dvanaest/couture_saab{/gallery}
VALENTINO
{gallery}/srpanj_dvanaest/couture_valentino{/gallery}
A.S.
Foto: style.com, vogue.fr
TEKST: Bonjour.ba/PR
Dvadeset i pet godina kasnije, Hippy Garden ne izgleda kao brend koji se osvrće unazad, već kao onaj koji zna tačno gdje stoji i kome se obraća.
Hippy Garden je svoju godišnjicu obilježio večeri koja nije pokušavala impresionirati brojkama, već atmosferom. Umjesto klasične revije, dobili smo iskustvo koje je više nalikovalo filmskoj sceni nego modnom događaju: pažljivo režirano, emotivno i jasno fokusirano na ženu koja je u središtu brenda već četvrt stoljeća.
Hippy Garden etablirani je luksuzni modni brend koji dosljedno gradi vlastiti estetski univerzum, izvan okvira prolaznih trendova. Nova kolekcija nastavlja autentični kreativni potpis dizajnerice te utjelovljuje suvremeni duh brenda: profinjen, samouvjeren i sofisticiran.
Svaki komad promišljen je kao nosiva umjetnička forma, oblikovana s iznimnom pažnjom prema detalju, materijalima i silueti, namijenjena ženi koja modu razumije kao izraz identiteta, moći i osobne slobode.

Prostor je bio oblikovan gotovo ritualno. Uzvanici su sjedili oko dva velika, simetrično postavljena kruga stolova, okruženi svijećama čije je zlatno svjetlo davalo prostoru intimnost, ali i određenu napetost. Niski dim koji se zadržavao u dvorani zamaglio je granicu između publike i piste, stvarajući osjećaj da se moda ne gleda sa strane, već doživljava iznutra.
Večer je vodila Tončica Čeljuska, smireno i nenametljivo, ostavljajući prostoru da govori sam za sebe. Glazbena kulisa Vortex Electric/Acoustic Strings dodatno je naglasila emotivnu dimenziju večeri — gudački aranžmani nisu pratili reviju, već su je nosili.

Retrospektiva je bila selektivna i promišljena. Umjesto preglednog hoda kroz arhivu, dizajnerica Đurđica Vorkapić odabrala je po jedan ili dva modela iz pedeset kolekcija, gradeći vizualnu priču o kontinuitetu, a ne o nostalgiji. Otvaranje revije pripalo je Petri Friganović Bianco, dugogodišnjoj muzi brenda, u bijeloj haljini iz kolekcije Spirit of Lika tihoj, ali snažnoj gesti koja je odmah postavila ton večeri.
Kako su se modeli nizali, postajalo je jasno da je emotivna povezanost publike s brendom jednako važna kao i sama odjeća. Svaki izlazak bio je podsjetnik na faze, raspoloženja i žene koje su kroz godine gradile Hippy Garden estetiku.


Drugi dio večeri donio je promjenu energije. Nova kolekcija predstavljena je uz suvremeniji, gotovo new age ritam, kao jasan prijelaz iz retrospektive u sadašnji trenutak. Paleta je smirena, ali precizna: sivi i crni kaputi, tamnozelene akcentne forme i zlatni detalji koji ne dominiraju, već suptilno podcrtavaju siluetu.
Krojevi ostaju arhitektonski čisti. Kaputi s ušivenim remenima, midi i maksi dužine, naglašena ramena kod odijela i kontrolirani volumen stvaraju osjećaj snage bez potrebe za dramatizacijom. Kombinacije jakni i kratkih hlačica unose lakoću i pokret, dok muški elementi u kroju daju kolekciji urbanu ozbiljnost.
Hippy Garden ovdje ne pokušava pratiti trendove, niti ih sustizati. Umjesto toga, kolekcija djeluje kao nastavak jedne iste misli, o ženi koja modu koristi kao alat izraza, a ne kao kostim. U tom kontinuitetu i leži snaga brenda: dosljednost bez ponavljanja, elegancija bez distance i emocija bez patetike.

„Živjeti i stvarati viziju u kojoj istinski uživaš to je neprocjenjivo blago. Moje modno stvaralaštvo uvijek nastoji biti korak ispred očekivanja, a Hippy Garden revije već godinama nisu samo modne prezentacije, već cjeloviti umjetnički doživljaj“, izjavila je dizajnerica Đurđica Vorkapić, potvrđujući kako nova kolekcija nastavlja njezino stvaralaštvo i utjelovljuje suvremeni duh brenda. 
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!