TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 4.7.2012.
Zimske couture kolekcije predstavljene u Parizu Nakon kolekcije Rafa Simonsa za Dior, donosimo vam couture kolekcije kuća Chanel, Givenchy i modnog novaka, Ulyane Sergeenko.Karl Lagerfeld je svoju haute couture kolekciju za sezonu jesen/zima 2012./2013. opisao kao novi vintage. No u u njoj je malo toga bilo novo. Dizajner je htio stvoriti kolekciju koja će imati vrijednost komada koj
Riccardo Tisci je za Givenchy kreirao kolekciju koja se drži smjernica koje je Hubert de Givenchy zacrtao još u šezdesetim godinama prošlog stoljeća, a svode se uglavnom na korištenje jednostavnih čistih linija. Dizajner se odmaknuo od svojih dosadašnjih couture kreacija, koje su već iz sezone u sezonu počele nalikovati jedna na drugu, i ponudio nešto novo i osvježavajuće. Rese u kolekciji igraju veliku ulogu, stoga nije teško predvidjeti da će se upravo one kroz koji mjesec nametnuti kao veliki trend.
Ipak, crna haljina s pratećim plaštom naš je favorit iz kolekcije koja je najavila neki novi smjer za Riccarda Tiscija. Radujemo se vidjeti što je još pripremio za nas.
Ulyana Sergeenko poznatija nam je kao zvijezda street style izvješća, nego kao dizajnerica, s obzirom da je svoju prvu kolekciju predstavila prije nepunih godinu dana. Ipak, dizajnerica se, uz mnogo truda, izborila za to da upravo njena kolekcija zaradi epitet haute couturea i dobije privilegiju da bude predstavljena na pariškom tjednu visoke mode.
Ulyana je i novom kolekcijom nastavila u njoj svojstvenom tonu. Ruski folklor i bajke uz koje je odrasla pretočila je u kolekciju koja je u nekoliko navrata uzrokovala uzdahe prisutnih. Ako kažemo da su među njima, osim dobro poznate ruske ekipe koju čine njene prijateljice Miroslava Duma i Elena Perminova, bile i Carine Roitfeld, Grace Coddington i Anna Dello Russo, uspjeh kolekcije se čini kao neminovna stvar.
CHANEL
{gallery}/srpanj_dvanaest/couture_chanel{/gallery}
GIVENCHY
{gallery}/srpanj_dvanaest/couture_givenchy{/gallery}
ULYANA SERGEENKO
{gallery}/srpanj_dvanaest/couture_ulyana{/gallery}
A.S.
Foto: style.com
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!