TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 14.8.2012.
Razgovarali smo s vlasnicom ove e-trgovine Azra Ćosić je djevojka koja je prije mjesec dana pokrenula web shop i blog naziva PORTMANTEAU, njegova je vlasnica i zasada jedina uposlenica. Ono što nam je posebno privuklo pažnju jesu kreacije bh. dizajnera koje su predstavljene na web shopu što je i bio razlog da istražimo što se krije iza zanimljivog PORTMANTEAU imena.
Naime, Azra je uz pomoć, kako kaže – fantastičnog tima iz Sarajeva, fotografa, modela i dizajnera koji su organizirali dostavu kreacija, styling i photo shooting krenula s radom na platformi o kojoj kaže sljedeće: PORTMANTEAU ne prati modne trendove, već promovira originalnost, umijeće zanatstva i kvalitetu. U današnjem vremenu masovne proizvodnje voljela bi da motiviramo i inspiriramo ljude da zaista pogledaju u komad odjeće ili nakita i uvide kreativnu energiju koja ide u stvaranje takvog djela. Da napravimo finu crtu koja razgraničava jedinstvenost od konformizma.
PORTMANTAU je baziran na područje Sjedinjenih Američkih Država, s tim da je predstavljene komade moguće naručiti i na adrese izvan SAD-a. Kako nam Azra otkriva baš je prije par dana jedna haljina dostavljena u Novi Zeland. Cilj ovog web shopa je da se brandovi i dizajnerska imena prošire izvan granica zemalja u kojima su nastali, na način da kupcu pruže specijalno iskustvo kupovine počevši od same kreacije, do njene prezentacije, komunikacije pri narudžbi, pakiranja i dostave.
Na upit kakvi se dizajneri mogu predstaviti na PORTMANTEAU web shopu, Azra nam je rekla da PORTMANTEAU podržava dizajnere koji su strastveni u svom poslu i originalni. Na dizajnere koji proizvode odjeću i modne dodatke u svom studiju s naglaskom na kvalitetu uradaka, a kanal preko kojeg želi približiti dizajnere kupcu je blog na kojem se nalaze zapisi o tome što je dizajnere motiviralo na rad, inspirirano na novu kolekciju, na kakvim projektima rade i sl.
Za kraj Azra nam je zaključila – PORTMANTEAU želi inspirirati žene da pokažu svoje pravo ja, da se ne boje rizika i da im oblačenje predstavlja kreativni izlet i doživljaj!{gallery}2012_08/port{/gallery}
Razgovarala: Ana Perić
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
Biti mama je nevjerojatna avantura, ispunjena radošću i bezbrojnim dragocjenim trenucima.
Jedan od tih posebnih doživljaja je i biranje odjevnih komada za mališane što često postaje poput igre u kojoj uživate zajedno. Kad kročite u dječiju prodavnicu, okruženi ste šarenilom, slatkim dizajnima i, naravno, onim slatkim glasićima koji dozivaju: „Mama, vidi ovo i ovo...i ovo!“. U tom trenutku, svaki komad odjeće, igračka, zanimljiv detalj nose sa sobom mogućnost stvaranja nezaboravnih uspomena.
To je posebno uzbudljiva avantura, ali i izazov koji zahtijeva malo mašte, puno strpljenja i savršeno mjesto za kupovinu.
U srcu Sarajeva, pronašli smo pravu oazu za sve roditelje koja olakšava cijelu avanturu: ARIA mall. Naime, ovdje se nalaze radnje koje su modna čarolija za djecu: Tintilinić, Panda Kids, BluKids i Lindex Kids, sve smještene na trećem spratu koji je pravo carstvo dječije graje i veselja. Ovaj sprat je osmišljen kao čarobni svijet gdje svaka prodavnica nudi jedinstvene komade odjeće i modnih dodataka, idealnih za mališane. Nedavno je jedna od omiljenih mama influenserica, Ajla Kurtović, odlučila istražiti sve čari shopping - a u ovim prodavnicama sa svojim dječakom.
U razgovoru s njom, saznali smo kako ona pristupa odabiru odjeće, koji su najvažniji kriteriji za kvalitetne i udobne komade i kako se zabavlja tokom ovih porodičnih shopping avantura. Uz dozu smijeha, šale i neizostavnu inspiraciju, Ajla je s nama podijelila savjete koji će olakšati svakoj mami ili tati da se snalaze u svijetu dječije mode.
S Ajlom, ali i Makom, otkrivamo zašto je ARIA mall nezaobilazna destinacija za sve roditelje u potrazi za savršenim kombinacijama za svoje mališane, a možda ćete pronaći i pokoji savjet kako da i vaša kupovina postane lakša i zabavnija.
Ajla, kako vi, kao mama dva dječaka, pristupate odabiru odjeće za svoju djecu? Šta biste istaknuli kao najvažnije – kvaliteta, cijena, udobnost ili možda nešto treće?
Mislim da je vrlo važno pronaći adekvatan omjer cijene i kvalitete, ali smatram da je udobnost za djecu uvijek na prvom mjestu. Veliki dio dana borave u vrtiću tako da mi je zaista važno da im je u tom periodu prvenstveno udobno, ali svakako odjeću prilagođavamo prilici.
Šta vas je najviše privuklo u radnjama Tintilinić, Panda Kids, BluKids i Lindex Kids?
Pa, znam šta je Maka privuklo. ? Šalu na stranu, ali ove radnje definitivno imaju iznad navedenu karakteristiku – odličan omjer cijene i kvalitete i nezaobilazna su stanica svake posjete ARIA mall - u. Također, imaju zaista veliki izbor lijepih i modernih stvari za dječake, a znamo da je generalno za dječake mnogo manji izbor nego za djevojčice.
Možete li podijeliti neke savjete za pametnu kupovinu dječije odjeće, posebno za period jesen/zima?
Da budem u potpunosti iskrena, jaknice, kišna odijela i skafandere skoro uvijek kupujem malo veće kako bi trajali cijelu zimu jer s ovim nepredvidivim vremenom i temperaturama nikada ne znamo koliko zima može trajati, a djeca u ovom uzrastu tokom sezone promijene veličinu koju nose.
S obzirom da Mak nije ljubitelj odjevnih predmeta ispod hlača ili trenerke, onda tokom hladnijeg vremena kupujem tople, termo trenerke i hlače kako mu ne bi bilo hladno.
Koji je najneobičniji ili najsimpatičniji modni zahtjev koji su sam Omar i Mak ikada postavili?
Pa, Omar je još mali i još nije došao u fazu da nešto želi ili ne želi obući, ali Mak je jedno vrijeme svaki dan u vrtić nosio Spiderman, a kasnije i Batman odijelo preko svoje odjeće. Svima je to bilo zabavno osim meni koja sam morala gotovo svaki dan prati i sušiti ta odijela. ?
Ako bi vaši mališani mogli sami birati, šta mislite da bi nosili svaki dan?
Zasigurno majice kratkih rukava i dukserice na kopčanje jer vole da mogu sami skinuti i obući se kada im je hladno ili vruće.
Kako izgleda vaša porodična avantura u radnjama? Ko je najbrži u biranju, a ko voli da razgleda satima?
Priznat ću da djecu rijetko vodimo u kupovinu, najviše iz razloga što bi se oni najduže zadržali na igračkama, a onda im sve drugo dosadi i ta kupovina postane neproduktivna. Mak što je stariji ima više strpljenja i zapravo počinje uživati u tome da bira odjeću za sebe. Interesantno je da suprug i ja imamo negdje sličnu dinamiku kada je kupovina u pitanju tako da većinom biramo da idemo sami i jako brzo obavimo kupovinu.
Koji je to detalj koji vaša djeca obavezno traže kad idete u kupovinu – šeširići, aplikacije nekih posebnih likova iz crtića ili možda nešto neočekivano?
Omar još uvijek ne mari mnogo za tim šta mu mama obuče, ali sve više počinje kopirati starijeg brata, dok su Maku neizostavni Spiderman, Batman, Pokemoni... Njemu nije toliko važan odjevni predmet, važan je lik.
S obzirom na to koliko kupovina s djecom može biti izazovna, pogotovo kada su znatiželjni i trčkaraju po radnjama, da li vam je olakšalo to što su sve prodavnice smještene na jednom mjestu u ARIA mall centru? Da li je to, zapravo, ključ dobrog/uspješnog shoppinga sa djecom?
Zaista je baš tako, često vrlo izazovno i nekako ste uvijek u stisci s vremenom s njima i mnogo olakšava činjenica da su prodavnice doslovno jedna do druge pa ako se želite vratiti po nešto, ne morate ići na neki drugi sprat i slično, a i sama kupovina postaje mnogo ugodnija i brža.
* * *
Foto: Promo
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!