TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 14.10.2020.
Iako je do kraja godina ostalo još samo dva mjeseca, još uvijek imamo vremena da si postavimo neke jednostavne ciljeve i prođemo kroz njih ili čak počnemo razmišljati o tome što nismo ostvarili u ovoj godini i kako možemo te ciljeve proširiti za 2021. godinu.
Ukoliko još uvijek niste definisali točno što želite evo nekoliko ideja za ciljeva koje možete sebi zapisati do kraja ove godine. Započnite sada i bit ćete na dobrom putu da postanete najbolja verzija sebe u 2021. godini.
DISCIPLINIRANIJA
Ako želite nešto postići, morate postati discipliniraniji. To znači da morate početi davati sebi stroge rokove i držati ih se. Najbolji način za to je planiranje unaprijed, možete koristiti planere koji su posebno dizajnirani da vam pomognu i olakšaju.
Započnite sa mjesečnim pregledom i označite sve svoje važne datume i rokove, a zatim postepeno bilježite sve ostale planove.
PUTUJTE VIŠE
Ne trebate putovati daleko, možete izabrati mjesta koja nikada niste pomislili posjetiti, a negdje su u blizini. Rastite i razvijajte se u osobu koja želite biti gledajući različite perspektive. Putovanja ne samo da šire um, već će vam pomoći da se opustite i vidite više svijeta nego što ste mislili da je moguće. Zašto sljedeći vikend ne biste iskoristili za posjet nekom gradu ili putovanje vozom?
NAUČITE NOVI JEZIK
Počnite učiti novi jezik. Svakodnevnom praksom ovo bi trebalo biti lakše nego ikad. Odaberite jezik koji bi mogao pomoći u postizanju vaših ciljeva, pogledajte koji su trenutno najtraženiji jezici i krenite. Možda nećete biti savršeni od prvog dana, ali za 365 dana ko zna gdje biste mogli biti?
RADITE NA SVOJIM SLABOSTIMA
Ove godine ste možda postali svjesni jedne svoje slabosti. Otkrijte kako iskoristiti tu svoju slabost da biste postali bolja verzija sebe, da biste pametnije radili i napredovali.
Možda biste htjeli pokušati napraviti popis svih stvari koje ste do sada naučili o sebi ove godine, zapišite ih i zadržite kod sebe, razmišljajući o tome kako radite na neprestanom usavršavanju.
UŠTEDITE NOVAC
Vrijeme je da počnete štedjeti za nešto veliko. Bilo da se radi o odmoru, komadu namještaja ili dizajnerskoj torbi. Posvetite se sebi i držite se svog budžeta. Iznenadit ćete se što se može dogoditi kad se tome posvetite čak i samo nekoliko mjeseci u godini, a kad završite godinu dana, moći ćete se počastiti onim što zaista želite.
SLIJEDITE SVOJE SNOVE
Kakav god bio vaš san, vrijeme je da ga slijedite bilo da se radi o pokretanju posla ili učenju vještine.
ČITAJTE VIŠE
Čitajte biografije, historiju, fantastiku, časopise o nauci, doznajte neka nova mišljenja i sagledajte različite stavove.
IZGRADITE KONTINUITET
Stvorite kontinuitet za sebe kako biste bili sigurni da ste zapravo postigli sve ono što ste zamislili. Postoji popularna metoda koja kaže da ako radite jednu malu stvar svaki dan trideset minuta, bit ćete oduševljeni napretkom koji ćete postići. Vježbajte svaki dan po trideset minuta dnevno ili pišite trideset minuta poeziju, priču ili nešto što vi želite. Posvećivanje jednoj stvari svakog dana i stvaranje kontinuiteta pomoći će vam da brže ostvarite svoje ciljeve.
SAMOPOUZDANJE
U posljednjih nekoliko mjeseci godine naučite biti sigurniji u svoje odluke i samopouzdaniji u svojim koracima. Potrebno je malo vremena, malo tihog razmišljanja i malo povjerenja u sebe. Odvažite se da učinite jednu stvar koja vas plaši sljedeće godine. Ovo će vam pomoći izgraditi samopouzdanje i što vas više stvari forsira da izađete iz zone udobnosti, to bolje.
***
Naslovna fotografija: @camilacoelho
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!