TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 20.3.2019.
Redovito smo u potrazi za ritualima koji će uvesti pozitivne promjene u naš dan i tako stvoriti navike za kvalitetniju svakodnevnicu. Večernja rutina igra itekako važnu ulogu na tom putu.
Večer je idealna za punjenje baterija, opuštanje i generiranje obveza za novi dan, a u ovu formulu biste trebali dodati i par navika koje će obogatiti vaše tijelo, ali i um. Za lagan san i još ljepše buđenje ujutro. U nastavku smo zbog toga pobrojali sedam navika uspješnih ljudi uz koje oni završavaju svoj dan. Vjerujemo da će i vama pomoći da se budite raspoloženi i da s osmijehom na licu idete na spavanje.
#ČITAJTE SAT VREMENA PRIJE SPAVANJA
Korak kojeg se svake večeri pridržava Bill Gates.
#OFFLINE MOOD: ON!
Vrijeme je za odmor od mobitela, emailova i društvenih mreža. Posvetite se sebi, vašim ukućanima i sadašnjem trenutku i uživajte u istom.
#ZAPIŠITE SVOJE MISLI NA PAPIR
Ellen DeGeneres svaku večer zapisuje svoje misli i emocije, kako bih poboljšala svoje komunikacijske vještine, ali i ono najvažnije, podsjetila se svih sitnih događaja koji su ju kroz dan nasmijali, inspirirali ili izazvali osjećaj ljutnje.
#VJEŽBAJTE
Oprah Winfrey navečer meditira kako bi reducirala stres. Poslužite se istom formulom ili pronađite tjelovježbu po mjeri koja će vam pomoći da se riješite negativne energije nakupljene kroz dan.
#PROŠETAJTE
Svjež zrak je recept kojem vjeruje Joel Gascoigne kada se želi odmaknuti od ubrzanog tempa.
#BRAINSTORMING
Za modnu dizajnericu Veru Wang večer je produktivan dio dana. Ako se i vi ubrajate u tu skupinu, onda ovo doba dana koristite za buđenje kreativnosti i realizaciju ideja.
#ISPLANIRAJTE NAREDNI DAN
Jer je planiranje pola obavljenog posla.
Foto.: pinterest.com
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!