TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 20.3.2019.
Redovito smo u potrazi za ritualima koji će uvesti pozitivne promjene u naš dan i tako stvoriti navike za kvalitetniju svakodnevnicu. Večernja rutina igra itekako važnu ulogu na tom putu.
Večer je idealna za punjenje baterija, opuštanje i generiranje obveza za novi dan, a u ovu formulu biste trebali dodati i par navika koje će obogatiti vaše tijelo, ali i um. Za lagan san i još ljepše buđenje ujutro. U nastavku smo zbog toga pobrojali sedam navika uspješnih ljudi uz koje oni završavaju svoj dan. Vjerujemo da će i vama pomoći da se budite raspoloženi i da s osmijehom na licu idete na spavanje.
#ČITAJTE SAT VREMENA PRIJE SPAVANJA
Korak kojeg se svake večeri pridržava Bill Gates.

#OFFLINE MOOD: ON!
Vrijeme je za odmor od mobitela, emailova i društvenih mreža. Posvetite se sebi, vašim ukućanima i sadašnjem trenutku i uživajte u istom.
#ZAPIŠITE SVOJE MISLI NA PAPIR
Ellen DeGeneres svaku večer zapisuje svoje misli i emocije, kako bih poboljšala svoje komunikacijske vještine, ali i ono najvažnije, podsjetila se svih sitnih događaja koji su ju kroz dan nasmijali, inspirirali ili izazvali osjećaj ljutnje.
#VJEŽBAJTE
Oprah Winfrey navečer meditira kako bi reducirala stres. Poslužite se istom formulom ili pronađite tjelovježbu po mjeri koja će vam pomoći da se riješite negativne energije nakupljene kroz dan.
#PROŠETAJTE
Svjež zrak je recept kojem vjeruje Joel Gascoigne kada se želi odmaknuti od ubrzanog tempa.
#BRAINSTORMING
Za modnu dizajnericu Veru Wang večer je produktivan dio dana. Ako se i vi ubrajate u tu skupinu, onda ovo doba dana koristite za buđenje kreativnosti i realizaciju ideja.
#ISPLANIRAJTE NAREDNI DAN
Jer je planiranje pola obavljenog posla.
Foto.: pinterest.com
TEKST: Bonjour.ba
Sigurnost je riječ koju svi volimo čuti, bilo da je riječ o poslu, porodici ili finansijama, ali koliko je zapravo realna? Da li sigurnost zaista postoji ili je samo osjećaj koji gradimo povjerenjem u ljude i sisteme oko sebe?
Upravo u tom prostoru između očekivanja i stvarnosti nastaje uloga upravljanja rizicima.
O tome šta znači biti čuvar stabilnosti u svijetu punom promjena, razgovarali smo s Arnelom Alagić, Direktoricom Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci.

Arnela Alagić, Direktorica Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci
Vi ste zaduženi za sve ono što treba spriječiti da se ne desi. Kada znate da je rizik realan, a da ga tim još ne vidi?
“Upravljanje rizicima u svakodnevnom radu ne možemo i ne trebamo posmatrati izolovano. Rizici predstavljaju sastavni dio poslovnog modela banke. Sagledavamo tržišna kretanja i regulatorni okvir. Za mene, snažan tim predstavlja ključnu ulogu u uspješnom upravljanju rizicima," objašnjava Arnela.


Ona dodaje da timski rad omogućava razmjenu znanja, transparentnu i jasnu komunikaciju, razumijevanje, ali i jednako važno poštovanje, čime rizici predstavljaju prilike za unapređenje poslovnih procesa, a nikako prijetnju u poslu.
Kako izgleda kada lider mora reći “ne”, iako zna da to niko ne želi čuti?
Arnela: Vrlo često kada dođe ‘ne’, to je izazov kojeg zajedno pretvaramo u prilike. U mojoj ulozi reći ‘ne’ posmatram u širem kontekstu, odnosno u interesu cijele organizacije, na način da nas rizik ne ograničava, nego u svakodnevnom poslu pomaže ka kvalitetnijim i razumnijim donošenjem odluka.

Postoji li u životu “sigurna opcija” ili je to samo osjećaj koji sebi kupimo?
Dotakli smo se i teme koja se rijetko postavlja naglas, a to je da li postoji u životu uopće sigurna opcija ili samo iluzija kontrole koju gradimo planiranjem i odlukama.
“Sigurna opcija u životu jeste osjećaj, a ne činjenica. Ono što nas čini sigurnim u svakodnevnom radu jesu analize različitih podataka, kontrola koju uspostavljamo u određenom poslovnom okruženju. Upravljanje rizicima jeste činjenica gdje svakodnevnim donošenjem odluka sprečavamo da se nešto desi”, objašnjava Arnela.


Za kraj, razgovor smo usmjerili ka temi koja najviše povezuje banke i ljude, a to je povjerenje.
Zašto neki korisnici osjećaju nepovjerenje prema bankama?
Arnela jasno ističe da se povjerenje ne podrazumijeva, ono se gradi i to svakodnevno: "Transparentna i jasna komunikacija prema klijentima je ključ da banka postane strateški partner sa svojim klijentima. Takav pristup upravo imamo u ASA Banci. Taj pristup dovodi do zadovoljstva klijenata, a u konačnici to je ključni pokazatelj dugoročnog povjerenja i dvosmjerne komunikacije s klijentima koju smo uspostavili.“

Razgovor s Arnelom Alagić pokazuje da sigurnost nije stanje, već proces koji se svakodnevno gradi znanjem, odgovornošću i povjerenjem. U njenom poslu, iskustvo i analitika idu ruku pod ruku s empatijom i razumijevanjem ljudi jer iza svake brojke stoji odluka, a iza svake odluke čovjek.

Upravo takav pristup čini ASA Banku mjestom gdje se odluke ne donose samo racionalno, nego i s dubokim osjećajem odgovornosti prema ljudima, a žene poput Arnele pokazuju da liderstvo nije samo u donošenju odluka, već i u načinu na koji se one žive.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!