TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 20.3.2019.
Redovito smo u potrazi za ritualima koji će uvesti pozitivne promjene u naš dan i tako stvoriti navike za kvalitetniju svakodnevnicu. Večernja rutina igra itekako važnu ulogu na tom putu.
Večer je idealna za punjenje baterija, opuštanje i generiranje obveza za novi dan, a u ovu formulu biste trebali dodati i par navika koje će obogatiti vaše tijelo, ali i um. Za lagan san i još ljepše buđenje ujutro. U nastavku smo zbog toga pobrojali sedam navika uspješnih ljudi uz koje oni završavaju svoj dan. Vjerujemo da će i vama pomoći da se budite raspoloženi i da s osmijehom na licu idete na spavanje.
#ČITAJTE SAT VREMENA PRIJE SPAVANJA
Korak kojeg se svake večeri pridržava Bill Gates.

#OFFLINE MOOD: ON!
Vrijeme je za odmor od mobitela, emailova i društvenih mreža. Posvetite se sebi, vašim ukućanima i sadašnjem trenutku i uživajte u istom.
#ZAPIŠITE SVOJE MISLI NA PAPIR
Ellen DeGeneres svaku večer zapisuje svoje misli i emocije, kako bih poboljšala svoje komunikacijske vještine, ali i ono najvažnije, podsjetila se svih sitnih događaja koji su ju kroz dan nasmijali, inspirirali ili izazvali osjećaj ljutnje.
#VJEŽBAJTE
Oprah Winfrey navečer meditira kako bi reducirala stres. Poslužite se istom formulom ili pronađite tjelovježbu po mjeri koja će vam pomoći da se riješite negativne energije nakupljene kroz dan.
#PROŠETAJTE
Svjež zrak je recept kojem vjeruje Joel Gascoigne kada se želi odmaknuti od ubrzanog tempa.
#BRAINSTORMING
Za modnu dizajnericu Veru Wang večer je produktivan dio dana. Ako se i vi ubrajate u tu skupinu, onda ovo doba dana koristite za buđenje kreativnosti i realizaciju ideja.
#ISPLANIRAJTE NAREDNI DAN
Jer je planiranje pola obavljenog posla.
Foto.: pinterest.com
TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!