TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 16.9.2020.
Ako ste zakoračili u novo desetljeće i iza sebe ostavili dvadesete, vrijeme je da svoje tridesete počnete posmatrati kao godine u kojima imate dovoljno znanja o životu i kada je vrijeme da neke, možda dotad nerazrješene ciljeve pokušavate sagledovati i organizovati.
Ulaganje u sebe u ovoj životnoj fazi u biti predstavlja investiciju u ostatak života jer nove odluke za zdraviji i bolji život već su u fazi realizacije.
Selfcare koncept sve više dama počinje primjenjivati u svojim životima za sretnije, ispunjenije i dane bez stresa. Kako bi u novom životnom periodu više pažnje posvetili sebi, selfcare navike koje biste trebali steći pročitajte u nastavku.
IZGRADITE SVOJU MREŽU KONTAKATA
Bilo kojim poslom da se bavite, izgradnja mreže povjerljivih kontakata i osoba koje će uvijek biti tu za vas koristit će vam od samog početka i tijekom radnog perioda.
POSLUŠAJTE DRAGOCJENE SAVJETE SVOJIH RODITELJA, BAKA I DJEDOVA
Nema ništa loše u razumijevanju da će vam trebati sva pomoć koju možete dobiti. Od savjeta u karijeri do upravljanja budžetom, učite od ljudi koji su sve to već prošli.
ORGANIZUJTE MJESEČNU POTROŠNJU
Da, ulaganje u vaše financijsko znanje oblik je brige o sebi. Kreiranje mjesečnog proračuna bit će vam bitna stavka tijekom dvadesetih godina, ali u tridesetima kada želite naučiti kako zaraditi novac. Želite znati kako investirati i učiniti da se ta investicija isplati.
ULOŽITE U BEZVREMENSKE ARTIKLE
U tridesetima želite ulagati u odjeću koja će potrajati, koja je moderna i funkcionalna.
NADOGRADITE ZNANJE
Jeste li ikad poželjeli naučiti neki drugi jezik ili kako kodirati web stranicu? Istraživanje je pokazalo da se poslodavci više naginju osposobljavanju nego zapošljavanju novih ljudi. Nadograđivanje znanja je više od novog hobija, to je fantastičan način da se istaknete ili da vam nova vještina pomogne da napredujete na poslovnom planu.
NE RAZMIŠLJAJTE O NEUSPJEHU KAO NEGATIVNOSTI
Često ćete čuti kako je neuspjeh loš i nepoželjan, ali ponekad iz neuspjeha možete naučiti puno više. Naslonite se na to, gradite sebe i svoj posao ispunjeni novim znanjem. Neka to bude vaša prednost i motivacija.
PODRŽITE DRUGE ŽENE
Živimo u vrlo konkurentnom svijetu, stoga negativnim stavom prema drugim ženama i njihovom pokušaju da napreduju širite negativnost koja će djelovati loše i po vas. Postoje mogućnosti za svakoga, zato provodimo vrijeme izgrađujući i pomažući jedni drugima.
Foto: @leoniehanne
***
Naslovna fotografija: @alexandrapereira
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!