TEKST: Ilda Lihić-Isović

DATUM OBJAVE: 24.6.2020.

U današnjem užurbanom tempu življenja, često se borimo sa nesigurnošću.

Nažalost, nesigurnosti mogu negativno utjecati na naše odnose, karijeru i iako se čini kako je zadatak rješavanja problema nesigurnosti težak i nemoguć, s njim ćete se moći izboriti ako sam proces pojednostavite u sedam koraka.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jess Keys (@jesskeys_) on

RAZUMIJEVANJE EMOCIJA

Prvi korak uključuje razumijevanje vaše nesigurnosti. Zapitajte se zašto u prvom redu imate osjećaje nesigurnosti. Utvrđivanje odakle potiču ti osjećaji pomažu vam otkriti dvije vitalne stvari: prvo, da vaše nesigurnosti imaju osnovu i drugo, da ta pitanja imaju logičan uzrok stoga se mogu logično riješiti. Bez obzira što je pokretač vaše nesigurnosti, možete se osjećati bolje znajući da su oni imali svoje korijene u nekoj stresnoj pojavi prije.

KORAK PO KORAK

Budući da znate okolnosti koje uzrokuju nesigurnosti, pokušajte postupno prevladati svoju tendenciju da se osjećate nesigurno tako što ćete se polako suočavati sa tim situacijama.
To bi se moglo smatrati svojevrsnim procesom desesenzibilizacije.
Na primjer, ako imate poteškoće u društvenim okruženjima, zamolite prijateljicu ili člana obitelji da pođu sa vama. Izlasci u skupinama uklanjaju vam neke pritiske i pomažu vam da uživate u društvenim aktivnostima.
Postavljanje malih ciljeva ili mikromotiva važno je u ovom koraku.
Pokušajte uspostaviti situacije u kojima se istodobno bavite samo malim dijelom svoje nesigurnosti.

Foto: @oliviarink 

IZLAZAK IZVAN ZONE KOMFORA

Nakon što ste savladali prva dva koraka treći jeste da izađete izvan svoje zone ugode uklanjanjem uobičajenih mjera opreza. U slučaju kada se teško prilagođavate društvu, ako obično komunicirate putem emaila ili kupujete na mreži, pokušajte umjesto toga kontaktirati ljude telefonskim pozivom. 

PROMJENA VAŠE PERSPEKTIVE

U svijetu prepunom negativnih vijesti bilo bi najbolje kada bi se osvrnuli i fokusirali na pozitivne strane života.
Pokušajte razmišljati o sebi pod drugom lupom. Možda imate poteškoće s rješavanjem stresa na radnom mjestu, ali zasigurno ste dobri u ulozi majke, kćeri, supruge ili prijateljice.
Ako niste zadovoljni svojim izgledom, razmislite o stvarima koje radite ili vrlinima koje imate, a drugi to cijene i zahvalni su za to. Vizualizirajte stvari koje vam se sviđaju i pokušajte manje kritički gledati na sebe. Vjerojatno ste jedina osoba koja vam tako strogo prosuđuje.

PRONAĐITE HOBI

Peti korak za suočavanje sa nesigurnošću je pronalaženje nečega u čemu ste dobri i to radite.
Kada pronađete hobi u kojem ćete se istaknuti pomoći će vam jer će vam ublažiti stres i izgraditi samopouzdanje.
Razmislite o pletenju, slikanju ili šivanju koji nisu fizički zahtjevne, a sa druge strane možete birati i aktivnosti kao što su jahanje, promatranje ptica, vrtlarstvo ili planinarenje koji imaju dodatnu prednost svježeg zraka i sunca. Svi su u nečemu dobri, zato se nemojte obeshrabriti ako još niste pronašli ono "nešto".
Ako ste voljni isprobati nove stvari, prije ćete pronaći svoj hobi.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by BELEN HOSTALET (@belenhostalet) on

NAGRADITE SEBE

Suočavanje s nesigurnošću postat će vremenom lakše ako slijedite ove korake. Svaki uspjeh, ma koliko bio mali, treba prepoznati i proslaviti. Za svaki cilj koji postignete, isplanirajte nagradu, bilo to nove cipele ili beauty sitnica, usredotočenost na očekivanu nagradu pomaže da se skrene pažnja s problema koji su pred vama.

VODITE DNEVNIK O NAPRETKU 

Sedmi i posljednji korak koji će vam pomoći u rješavanju nesigurnosti je vođenje evidencije. U svoj CHICovnik zapišite popis ciljeva koje želite postići i pokušajte dodati popis stvari za koje smatrate da su pozitivni u vezi sa vama. Zapišite sve primljene komplimente i sve profesionalne ili osobne uspjehe.
Svakih nekoliko tjedana vraćajte se i pročitajte sve što ste do tada napisali. Ako vam se ponovo pojave nesigurnosti, možda ćete se lako suočiti s njima jednostavno čitanjem o onome što ste već prošli.

 ***
Naslovna fotografija: unsplash.com
Tekst: Ilda Lihić-Isović


Bonjour

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.

Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 


dm_konferencija12bonjour_ba

Ostvaren rast prometa od 16,17%

 

Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%. 

Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.


dm_konferencija7bonjour_ba


 

„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha. 

S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“

Tri puta više razloga za kupovinu

 

U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 


dm_konferencija10bonjour_ba

Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede. 

 

„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty  program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM. 

Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 


dm_konferencija11bonjour_ba

Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije. 

U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.

 

Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.


dm_konferencija1bonjour_ba
 

Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.

 

„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama. 

Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.


dm_konferencija9bonjour_ba
 

Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM. 

Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja. 

U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 


dm_konferencija13bonjour_ba
 

Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova. 

Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
 

Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 


dm_konferencija14bonjour_ba

To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole. 

Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.

 

Jubilej i novi planovi

 

Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici. 

U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!