TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 15.1.2020.
Kada želite imati u potpunosti slobodan vikend, bezbrižan petak ili jednostavno želite imati vremena za posvećivanje hobijima ili druženjima pored posla, određene obveze isplanirati i završiti unaprijed zvuči kao jedina opcija.
Da to nije nemoguće i uz onako užurban radni tempo koji imate svaki dan na poslu dokazat će vam sljedeći savjeti koji će vas inspirirati, poticati, pomoći vam u organizaciji, ali i pokazati svojevrsne prečace da neke stvari uradite što ranije.
Ako se dvoumite trebate li se upustiti u planiranje rada unaprijed, kako bi vikend uistinu bio lišen vaših poslovnih zadataka, neka vas sljedeći koraci motiviraju na to, a za sve posljedice poput sve češćeg rada unaprijed i viška vremena kojeg možete iskoristiti za vama najdraže stvari ne odgovaramo.
IMAJTE ZAPISAN TJEDNI PLAN OBVEZA
Prvi korak je zapisati sve obveze na papir. Ako planirate stvari odraditi unaprijed, tada je jako važno da si zapišete što zapravo sve želite odraditi, na koji način, gdje te za koje vremensko razdoblje. Pokušajte te obveze rasporediti kronološki kako biste pratili raspored svih obveza i sve ih odradili na vrijeme te do kraja.

POSVETITE SE DETALJNOJ ORGANIZACIJI PRIVATNIH OBVEZA I RITUALA
Ono što će vam pomoći da sve svoje obveze završite unaprijed je da unaprijed isplanirate i druge stvari u vašoj svakodnevici. Vaša jutarnja i noćna rutina neka bude u potpunosti organizirana, ujednačena i uvijek spremna na noćnom ormariću ili u kabinetu u toaletu. Unaprijed razmislite koju odjeću možete nositi tijekom cijelog radnog tjedna te ispeglajte, operite ili pripremite one komade za koje je to potrebno. Idealan dodatak vašem planu da neke stvari završite ranije je i ako isplanirate svoje obroke kroz tjedan. Tako preko vikenda možete kupiti sve namirnice, nasjeckati povrće, zamrznuti neke namirnice i kad je vrijeme za ručak ili večeru, puno brže pripremiti omiljena jela. Također, ako pospremanje stana ili kuće odradite vikendom, puno manje ometanja ćete imati tijekom radnog tjedna. Vrijeme koje ste uložili u ovu pripremu, olakšat će samo obavljanje aktivnosti.
KREIRAJTE VREMENSKE TABELE
Ok, sada kada ste sve isplanirali i uredili tako da vaš plan odrađivanja obveza unaprijed zapravo zvuči izvedivo, vrijeme je da sve stavite u neke realne vremenske okvire. U tome će vam najviše pomoći planer, online ili printable tablice kao i, ako odlučite biti kreativni, samostalno kreiranje tablice u notesu. Jednostavno sve obveze rasporedite po danima, dodijelite im vrijeme koje je potrebno kako biste ih završili i tako ćete imati puno bolju orijentaciju između svih zadataka te biti puno efikasniji i produktivniji u svom poslu.

BUDITE UPORNI
Iako se već u utorak cijeli vaš plan čini možda malo preambicioznim i sve na što pomišljate je to kako bi bilo lijepo to sve ipak odraditi malo kasnije, jednostavno nemojte. Budite jači od vaše najbolje izlike, ostanite fokusirani na onaj višak vremena koji će vam ostati kada završite sve zadatke ranije i neka to bude ono što će vas poticati da nastavite i ne odustajete.
SVAKI DAN DODAJTE U PLANER NEŠTO ŠTO VAS VESELI
Vaša ambicija i motivacija blijede svakim novim uloženim satom i dodatnim umorom. Vaše baterije će se nakon napornog dana ili tjedna najbolje napuniti ako svaki dan makar 20 minuta rezervirate za nešto što vas ispunjava, veseli i čini zadovoljnima. Tako ćete se puno lakše vratiti svom planu da stvari odradite unaprijed pa čak i u onom tempu koji je malo brži od vašeg uobičajenog.

NAGRADITE SE
Tjedan se bliži kraju, vidite kako se vaš plan pomalo realizira i uspijevate odraditi sve baš po svom planu? Odlično, tada zaslužujete nagraditi se nečime što vas veseli kao što je izlazak s djevojkama, filmska večer u kinu ili jednostavno solo kava uz omiljeni kolač.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!