TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 3.11.2019.
Nakon opuštenog vikenda, nerijetko nam je ipak nešto teže vratiti se u zaposlenu i ubrzanu svakodnevicu.
Zbog toga je ključno da uz pozitivan set misli, poduzmete akcije koje će vam pomoći da tjedan započnete inspirirani i motivirani.
Tako ćete biti produktivniji u obavljanju svih obveza, ali i osjećati se zadovoljnijim na kraju dana zbog uspješno obavljenog posla. Ovo su savjeti koji će vam pripomoći na tom putu.
KREIRAJTE TO-DO LISTU ZA SVAKI DAN
Kako biste znali organizirati obveze i odredili što je vrijedno vaše pozornosti, naučite prioritizirati.
To će vam pomoći da svako jutro znate na što vrijedi usmjeriti pozornost te koji zadatak vrijedi prvo završiti. Uz veliki cilj imajte i manje ciljeve kojima ćete se pozabaviti ako vam dozvoli vrijeme te glavna obveza. Uvijek završavajte jednu po jednu obvezu – tako ćete biti sigurni da ste bili potpuno predani i fokusirani na posao koji ste radili.
POMNO PLANIRAJTE JELOVNIK KROZ CIJELI TJEDAN
Ponedjeljak će biti puno jednostavniji ako ste i kroz vikend birali uravnotežene obroke i izbjegavali alkohol. Trudite se imati uravnotežene obroke kroz cijeli tjedan uz koje ćete se osjećati energično.
SVAKI DAN NA POPIS OBVEZA DODAJTE JEDNU STVAR KOJOJ SE VESELITE
Nakon pogleda u rokovnik u kojem se krije mnoštvo obveza, upravo će vas ona motivirati da date maksimum i na kraju dana se nagradite aktivnostima koje vam pune baterije. Može biti riječ o odlasku na tečaj crtanja, kavi s prijateljicama ili beauty tretmanu, no, svaki dan pokušajte barem pola sata rezervirati samo za sebe.

U TOKU RADNOG DANA UVIJEK IMAJTE I KRATKE PAUZE
Pauze su ključne za zadržavanje koncentracije, zbog čega je važno da u planiranju radnog dana uvrstite i vrijeme za mali odmor.
ZABORAVITE NA MOBITEL I DRUGE UREĐAJE KOJI ODVLAČE POZORNOST
Mobiteli, notifikacije, multitasking... Oni su jedan od krivaca za naš gubitak fokusa i produktivnosti. Radije završite obvezu na kojoj radite, a onda se posvetite čitanju emaila, poruka ili drugoj obvezi.

TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!