TEKST: Marija Perić

DATUM OBJAVE: 13.5.2020.

Jedna od naših zadataka tijekom radnog dana, osim želje da završimo sve obveze, treba biti i zadovoljstvo koje se javlja sa procesom obavljanja posla, poslovnom svakodnevicom koja nas okružuje i konačnim rezultatima našeg rada.

Ukoliko želite kreirati takvu poslovnu rutinu, koja vas veseli svakog dana, radi koje ćete jedva čekati da vaši sati u uredu započnu i radi koje ćete zadovoljno ugasiti laptop na kraju radnog vremena, inspiraciju potražite među poslovnim savjetima koje izdvajamo u nastavku.

U TJEDNU REZERVIRAJTE VRIJEME ZA RAD I VRIJEME ZA ODMARANJE

Najveći stupanj produktivnosti tijekom tjedna možete osigurati ukoliko se trudite ostaviti vrijeme i za vaše hobije, druženje s najdražim ljudima i odmaranje.
Važno je da tijekom dana uvijek izdvojite vrijeme tijekom kojeg nećete biti za računalom i tijekom kojeg ćete se posvetiti stvarima koje vas ispunjavaju, stvarima koje volite i koje vas motiviraju da uistinu budete sretni. Ukoliko ne rezervirate ovakvo vrijeme u vašem planeru, brzo ćete se umoriti, biti ćete demotivirani i stalno ćete biti u potrazi za pauzom od posla.
Tako da, razmišljajte unaprijed i isplanirajte pametno vaše radne dane i tjedan pred vama.

Foto: unsplash.com

PREUZMITE ODGOVORNOST

Naš je život, pa tako i radni dan, zapravo rezultat naših akcija i razmišljanja, zato je jako važno da znate da vašu produktivnost, posvećenost poslu i motivaciju vi najbolje možete kontrolirati.
Ostanite doljedni svojim odlukama i planovima, ne dopuštajte distrakcije, naučite reći tu nemoguću riječ ne, prioritizirajte stvari na TO-DO listi i preuzmite odgovornost za stvari koje se odvijaju u vašem danu. Nakon dana u kojemu ste vi držali sve konce, odradili što ste planirali i precrtali pobjedonosno stvari s liste, osjećati ćete se ispunjeno, sretno i zadovoljno urađenim jer upravo vi svojim odlukama stojite iza tog svakodnevnog uspjeha.

Foto: unsplash.com

RAZMISLITE KOJI RAZLOG SE ZAPRAVO KRIJE IZA VAŠEG NEDOSTATKA MOTIVACIJE

Svaki dan, pa makar na pet minuta osjetimo nedostatak motivacije za rad. I to ne mora nužno biti loša stvar, jer nam je s vremena na vrijeme potrebna pauza, odmor i zaista ne možemo u potpunosti fokusirani sjediti za radnim stolom svaki minut radnog vremena. Ono što će spriječiti da se osjećate demotivirano duže vrijeme tijekom radnog dana je prepoznavanje razloga vašeg nedostatka motivacije. Možda vas usporava činjenica da ste preskočili doručak, loše spavali, zadnja poruka ili mail koji ste dobili...
Kada prepoznate razlog, djelujte.
Umjesto da radite pod pritiskom, nastojte riješiti razlog koji vas zaustavlja da budete produktivni i nastavite dalje sa svojim radom u punom potencijalu kada riješite problem.

Foto: unsplash.com

BUDITE DOBRI PREMA SEBI

Svakodnevno se u poslovnim prilikama izlažemo donošenju brojnih manjih i većih odluka. Obzirom na to, dogoditi će se i dani kada nećete moći biti produktivni koliko želite, kao i oni dani kada vaše odluke ne budu najbolje i napravite određene pogreške.
Umjesto da se stalno obeshrabrujete radi tih pogrešaka, nastojte naučiti iz njih i jednostavno ići dalje.
Stalnim prisjećanjem i demotiviranjem sebe radi neuspjeha ili pogreške nećete stići daleko i na takve situacije uvijek trebate gledati kao na lekcije koje ćete se truditi ne ponoviti u budućnosti.

Foto: unsplash.com

SVAKI DAN ZACRTAJTE NEKOLIKO MALENIH CILJEVA

Jedna od stvari koja će vam naslikati osmijeh na licu svaki dan sigurno je ispunjavanje sitnih ciljeva za koje samo vi znate.
Iz dana u dan pokušajte u svoj planer napisati par stvari koje možete ispuniti tijekom dana, a koje će vas razveseliti, ispuniti i popraviti vaše sveukupno rapoloženje.
Ti maleni ciljevi mogu biti: 10-minutni joga trening ujutro, kava na balkonu nakon posla, zalijevanje biljaka predvečer, priprema onog superukusnog petominutnog deserta i slično.
Ovakve stvari će ispuniti vaš radni dan pozitivnom energijom i pomoći vam riješiti se nakupljenog stresa i brige.

Foto: unsplash.com

 ***
Naslovna fotografija: @babba
Tekst: Marija Perić


Bonjour

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.

Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 


dm_konferencija12bonjour_ba

Ostvaren rast prometa od 16,17%

 

Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%. 

Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.


dm_konferencija7bonjour_ba


 

„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha. 

S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“

Tri puta više razloga za kupovinu

 

U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 


dm_konferencija10bonjour_ba

Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede. 

 

„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty  program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM. 

Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 


dm_konferencija11bonjour_ba

Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije. 

U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.

 

Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.


dm_konferencija1bonjour_ba
 

Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.

 

„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama. 

Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.


dm_konferencija9bonjour_ba
 

Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM. 

Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja. 

U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 


dm_konferencija13bonjour_ba
 

Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova. 

Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
 

Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 


dm_konferencija14bonjour_ba

To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole. 

Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.

 

Jubilej i novi planovi

 

Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici. 

U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!