TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 13.9.2019.
Prošli vikend je Bihać bio mjesto okupljanja kreativaca iz cijele regije.
Naime, na novom izdanju Kreativne republike, festivala komunikacije koji kroz panele i predavanja nudi opcije za razmjenu poslovnih iskustava te primjere dobre prakse, puno se pričalo o trendovima iz svijeta oglašavanja i marketinga, liderstvu, karizmi.
Iz svog ugla, atmosferu festivala približila nam je Elma Begić, dama koju unutar tima nazivaju i 'komunikacijski leteći medvjedić KR-a', obzirom da ona priprema PR za njihov festival, ali i objave na društvenim mrežama. Uz ispunjen raspored i niz obveza koje ostaju nakon organizacije jednog kreativnog festivala, Elma je ipak pronašla vrijeme za razgovor te nam otkrila zašto su njihovi ovogodišnji govornici sve okupljene potaknuli na razvoj novih prijateljstva, ali i na dodatno unaprjeđenje njihovih vještina.
***
"Ništa nije ostvareno što prethodno nije odsanjano", rekla nam je tog kišnog jutra Maja Bajić Rudinac.
Upravo ta rečenica obećala je da će još jedna Kreativna republika ostaviti traga u tvrdoglavom, (ne)kreativnom Bihaću. I tako se Maja raspričala, tu i tamo joj zadrhtao glas dok je pričala o nepravdi, a mi smo iz drhtanja glasa i lomljenja prstiju čitali koliko je zapravo Maja skroman lik – strašno sposobna dama koja voli biti iza pozornice i radije pusti da njen rad priča sve što bi itko nepoznat trebao znati. O njoj, o poslu, o Kanskom lavu koji je bio odložen na pozornici iza nje. Da, Kanski lav, ali poput Maje, ni on ne zahtijeva tron. Jer blista gdje god ga staviš.

Igor Mladinović nas je osvojio jednostavnošću izraza i uvjerio nas da ozbiljno početi raditi nešto što nema veze s tobom itekako ima smisla – ako smisao tražite van zadanih okvira. Tako ovaj kreativac ima ozbiljno dobar posao sa štruklima – čisto zato što je dovoljno hrabar da se igra idejama i vjeruje u kvalitetu onog što radi.

Sve te Ninine kreativne republike volimo zbog spontanosti i opuštenosti. Tako smo spontano ostali bez kafa na pauzama, ali to i jeste čar evenata opuštenog tipa, jer – svoji smo, zar ne?
Potom nas je neočekivano osvojio energični Jaka Repanšek, čiji profesionalizam ne stane u riječi, nego morate tu energiju doživjeti, osjetiti. Zakoni i pravila oduvijek su bili najdosadniji i najnekreativniji dio svake priče, međutim, Repanšek je dokazao da je zaista sve do govornika. U razgovoru na kraju dana, zaključismo da je karizma nevjerojatan dar ako ga umijete izbrusiti i pravilno upotrijebiti.

Na početku drugog dana, ponovo jedan harizmatični superstar - Veljko Golubović, kao obećanje još jednog inspirativnog dana u Bihaću. Sav je od pobuna: protiv ustaljenog, zadanog, dosadnog, očekivanog – pa je publika uživala u njegovoj pobuni. A najzad, zar nismo svi tu pobunjenici? Kada birate da dođete na event ovakvog tipa u gradu koji to zbunjeno posmatra, na neki način i jeste pobuna – protiv letargije i nekreativnosti.
Kreativnu republiku zatvorila je Azra Bekić. Bio je to njen veliki povratak na pozornicu, nakon pauze u kojoj je preispitala i presložila sve što je bilo u magli. I zaljubila se u konje. Tako smo pričali o konjima i liderstvu. Kao i u svemu što vrijedi, i liderstvo zahtijeva da ste goli do kosti, iskreni i sigurni u ono što radite kako bi vam oni koje vodite povjerovali. Konji ne trpe loše lidere. A ni ljudi. Znate, ni jedni ni drugi nisu na ovom svijetu da biste ih kontrolirali, inače bi došli s daljinskim upravljačem.

Bekićeva nam reče da je konj ogledalo tebe. I kad je nervozan, nemiran, agresivan – sve si to ti. Ogledala su takva, ponekad ti se ne sviđa ono što vidiš. No, gola istina nije uvijek najugodnija. Ali je neophodna kao baza za tvoj vlastiti (sve)mir.
Najhrabriji i najuspješniji od njih upotrijebili su svoje nemire i ponosno ih pokazali svijetu, kao novorođenče. Naučih da svaki nemir ima svoju svrhu postojanja. Pitanje je samo hoćeš li je ti prepoznati i naučiti hraniti.
Na kraju priče, vani sunce. A počelo je s kišom. Baš simbolično.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!