TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 29.12.2010.

Povodom 29. rođendana glumice, bivše manekenke, dizajnerice i jedne od najvećih živućih trendsetterica, Sienne Miller, donosimo vam nekoliko njezinih provjerenih modnih trikova kojima se uvijek vraća a koji će, nadamo se, i vama i nama pomoći da otkrijemo tajnu njezinog uvijek dobrog izgleda. Sienna je uz Kate Moss, Nicole Richie te Mary-Kate i Ashley Olsen bila u 2004. i 2005. najveći pokretač bo

 

 

 

 

 Image

1. Crne čarape idu sa svime
 

Sienna je kombinirala svoje guste crne najlonke s Matthew Williamson minicom na crvenom tepihu, s Diane von Furstenberg haljinicom na premijeri, ali i s kratkim hlačicama.

 

 

 

 

 

 Image

2. Večernje haljine moraju biti nezaboravne
 

Siennu Miller na crvenom tepihu nećete vidjeti u jednostavnim haljinama. Nasuprot, ona uvijek bira toalete s wow-faktorom, poput onih u potpisu Valentina, Stelle McCartney i Puccija.

 

 

 

 

 

Image 

3. Uzorci
 

Ne postoji uzorak koji se gđici. Miller ne bi svidio, a i oni su sastavni  dio boho-chic stila koji je još uvijek njezin zaštitni znak. Osim za dnevne lookove, Sienna uzorke voli i na malim haljinama za nešto posebnije prilike, poput one iz kolekcije Matthew Williamson za H&M ili one u potpisu Poltock+Wash.

 

 

 

 

 

Image 

4. Pruge podižu outifte


Obični casual outfit postat će nešto posebno ako se u njemu nađe zaštitni znak pariškog chica – prugice. Sienna to zna i u Parizu i Londonu i New Yorku, a takvu majicu uključila je i u kolekciju za svoju liniju Twenty8Twelve.

 

 

 

 

 

 Image

5. Šljokice su obvezne
 

Miller zna da se malo sjaja vidi daleko. Posebno ako se nosi u obliku večernje mini haljine. Ona je birala primjerke Balmaina, vlastitog branda Twenty8Twelve te Burberryja. 

 

 

 

 

 

 

 

I.R.


Bonjour

Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog

TEKST: Bonjour.ba/PR

Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog

U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.

U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.

Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_1
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_2
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_13

Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.

Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.

 



Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.

Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_6
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_7
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_8

Zubun kao anti-muzejski objekt

Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.

„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.

Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_4
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_12
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_3
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_5

Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_11
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_9
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_10

Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_14
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_13
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_15

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!