TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 9.5.2021.
Muzika je sastavni dio naše svakodnevnice: omiljene pjesme slušamo dok obavljamo jutarnju beauty rutinu, na putu do posla, uključimo je u pozadini dok obavljamo kućanske poslove, dijelimo zanimljive pjesme sa dragim osobama i potajno maštamo da smo na koncertu svog omiljenog izvođača.
Foto: rawpixel.com
Ali svako od nas doživi trenutak kada tražimo ipak nešto drugačije zvukove i ažuriranje popisa pjesama sa nečim novim.
YouTube kanali koje smo izdvojili u nastavku učinit će da osjetite nevjerovatne emocije od koncerata uživo bez da napuštate udobnost doma i pomoći će vam da upoznate nove artiste i glasove.
SOFAR SOUNDS
Sofar Sounds je projekt čiji osnivači održavaju koncerte širom svijeta na najneočekivanijim lokacijama i sa najneočekivanijim izvođačima. Okupljanja su privatna i do njih možete doći, ali samo slanjem zahtjeva i uz malo sreće.
https://www.youtube.com/watch?v=ZaOnlzXMv2k
https://www.youtube.com/watch?v=k8mKF4FWww0
KEXP
Od rock folka i indie pjesama preko elektronike i hip-hopa, ovaj kanal će se svidjeti čak i najsofisticiranijim ljubiteljima muzike. Live koncerti su tako puni energije i atmosfere da u nekom trenutku potpuno zaboravite da ste sada kod kuće.
https://www.youtube.com/watch?v=H6SZuAcqeW8
https://www.youtube.com/watch?v=_gMq3hRLDD0
NPR MUSIC
Američki nacionalni radio projekat objavljuje snimke velikih koncerata, ali međukojima prevladava ista opuštajuća atmosfera. Zanimljivo je da ćete ovdje pronaći već poznate izvođače u novim aranžmanima, a također ćete se upoznati sa radom malo poznatih bendova.
https://www.youtube.com/watch?v=uwUt1fVLb3E
https://www.youtube.com/watch?v=jIIuzB11dsA
BBC 1
Kanal druge radio stanice, ali ovaj put britanske. Njegova jedinstvenost leži u činjenici da poznate hitove nekih muzičara izvode drugi i ne manje popularni. Također tamo možete pronaći zanimljive intervjue, otkriti nove izvođače i potpuno neočekivane duete.
https://www.youtube.com/watch?v=zqoj_3r9oqg&t=1s
https://www.youtube.com/watch?v=oOPKDYuUzyw
***
Naslovna fotografija: @sarasi__
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Ada Ćeremida
SoMo Borac, jedno od najznačajnijih regionalnih priznanja za digitalne projekte i kampanje, ove godine slavi svoje trinaesto izdanje u zagrebačkom Mozaik Event Centru.
SoMo Borac slavi inovativnost, odvažnost i utjecaj digitalnih kampanja u regiji, stoga je za naš tim velika potvrda to što je upravo Bonjour.ba jedini bh. medij koji je ušao u finale ovogodišnjeg natjecanja.
U finale smo ušli sa projektom “Promocija bh. kulture kroz digitalne formate na Bonjour.ba”, koji se nalazi u kategoriji SoMo Media: Best Storytelling, a na kojem naš tim strateški i posvećeno radi već više od godinu dana sa istom idejom: da kulturu približimo publici na nov, savremen i estetski način.
Šta je SoMo Borac i zašto je važan?
SoMo Borac je jedno od najuglednijih regionalnih priznanja koje već više od decenije nagrađuje najbolje digitalne radove iz cijele regije od oglašivačkih kampanja do inovativnih medijskih projekata.
Žiri od više od 80 stručnjaka iz cijelog regiona bira finaliste i dobitnike u 16 kategorija unutar Advertising i Media stream-ova, prepoznajući originalnost, kreativnost i utjecaj digitalnih sadržaja.
Foto: @somoborac
Ovogodišnje izdanje donosi i novitete, među njima i nagradu Northern Star, koja ističe projekte i saradnje koje doprinose neovisnosti i inovativnosti digitalnog ekosistema.
Zahvaljujući svojoj reputaciji i stručnosti žirija, SoMo Borac već godinama postavlja standarde kvalitete u digitalnim medijima i komunikacijama u regiji.
Bonjour.ba projekat: Novo poglavlje izvještavanja bh. kulture
Digitalno izvještavanje o kulturi u Bosni i Hercegovini godinama je bilo ograničeno na formalne najave zbog čega je publika teško mogla osjetiti stvarnu povezanost s teatrom, filmom ili umjetnošću što je rezultiralo pasivnošću publika.
Zato smo mi na Bonjour.ba odlučili promijeniti taj narativ.
Bonjour.ba tim je razvio potpuno novi behind-the-scenes format koji kombinuje pripovijedanje, vizuelnu estetiku i interaktivne formate kroz rubriku Kultura kao i na društvenim mrežama. Cilj je bio jasan, a to je da učinimo kulturu angažovanom, emotivnom i bliskom mlađim generacijama.
U fokus smo stavili momente iza scene, produkcijske procese, razgovore s umjetnicima, editorijale i pažljivo kreirane video formate, sadržaje koji kulturu prikazuju ne kao udaljenu i formalnu, već kao živu, savremenu i blisku.
Da bismo ovaj pristup implementirali, analizirali smo podatke o čitanosti, dijeljenju i angažmanu, kako na Bonjour.ba, tako i u širem digitalnom pejzažu BiH i na osnovu tih uvida razvili format koji je otvorio novi način pričanja o kulturi u digitalnom prostoru.
Rezultati su nadmašili sva očekivanja jer…
članci u novom formatu ostvarili su 75 puta više pregleda nego člaci u prijašnjem formatu,
prva serija tekstova imala je rast čitanosti od +400% do +1.150%,
najnoviji tekstovi bilježe i do +500% rasta u čitanosti u odnosu na prve članke sa istim pristupom,
na društvenim mrežama zabilježen je rast od +278,2% u dosegu,
+14,92% u interakcijama publike,
te +264,5% u pregledima foto i video sadržaja na društvenim mrežama.
Tokom Sarajevo Film Festivala, posebno ovog augusta, naš novi koncept izvještavanja donio je potpuno svježu perspektivu gdje je publika dijelila, komentarisala i pratila svaki trenutak Festivala, potvrđujući da emocija i estetika mogu ponovo povezati ljude s umjetnošću.
Ovaj pristup nije samo donio rekorde, već i stvorio novi i prepoznatljivi hero content model lifestyle magazina, koji objedinjuje tržišnu vrijednost, relevantnost i prepoznatljiv Bonjour.ba estetski potpis.
Rubrika Kultura, svakim danom raste kroz priče o filmu, muzici, teatru, književnosti, vizuelnim umjetnostima i društvenim fenomenima iz Bosne i Hercegovine i regije, a sada je prepoznata i među najboljima u regiji.
Kroz taj rast, Kultura je postala je digitalni most između umjetnosti i publike.
Ko su finalisti SoMo Borca 2025?
Ovogodišnji finalisti predstavljaju najkreativnije medijske i oglašivačke projekte regije. U Media stream-u, gdje su se takmičili izdavači i redakcije, među finalistima su se našli i projekti iz Hrvatske, Srbije i Slovenije, a Bonjour.ba je jedini medijski predstavnik Bosne i Hercegovine.
Pobjednici će biti proglašeni 24. oktobra u Zagrebu, na dodjeli koja okuplja najvažnije regionalne kreatore digitalnog sadržaja, urednike i medijske inovatore. Svi finalisti su objavljeni na službenim stranicama SoMo Borca.
Bez obzira na ishod, ulazak među finaliste potvrđuje ono što nas svakodnevno vodi, da i u digitalnom svijetu, priče iz kulture imaju snagu da povezuju, inspirišu i traju.
Naš cilj ostaje isti, da kroz digitalne priče i estetiku nastavimo donositi kulturu koja inspiriše, povezuje i otvara nova pitanja.
Dok se pripremamo za dodjelu u Zagrebu, ponosni smo što upravo iz BiH dolazi projekat koji pokazuje da kultura u digitalnom prostoru može biti jednako živa, emotivna i bliska.
Vidimo se u Zagrebu.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!