TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 6.9.2019.
Vikendima se i veselimo jer oni podrazumijevaju uživanje u društvu dragih ljudi, opuštanje i punjenje baterije bez žurbe i mnoštva obveza.
Upravo zbog toga to vrijeme maksimalno koristimo za kvalitetne aktivnosti koje će nas inspirirati, motivirati i pripremiti za novi radni tjedan.
Ključ pomno iskorištenog i isplaniranog vremena za vikend upravo je priprema i organizacija, a ovo su navike uspješnih ljudi kojima oni vjeruju na putu usavršavanja vikend rutine koja će im olakšati svakodnevicu.
PETAK KORISTITE KAO PRIPREMU ZA PONEDJELJAK
Prije nego se u potpunosti odmaknete od društvenih mreža, poslovnih obveza, to-do lista, petak poslijepodne iskoristite kao pripremu za ponedjeljak ujutro. Počistite radni stol, napravite listu obveza za ponedjeljak, organizirajte email i svakako provjerite trebate li još što kupiti u trgovini prije dolaska doma.
ISPLANIRAJTE AKTIVNOSTI ZA VIKEND
Kako biste bili sigurni da ćete se moći posvetiti hobijima, okvirno isplanirajte svoje obveze i aktivnosti kroz vikend. Vrijeme za čitanje, vrijeme za druženje s prijateljima, vrijeme sa obitelji... – tako ćete biti sigurni da će vaš vikend biti savršen balans zabave, obveza i druženja s najmilijima.

MAKSIMALNO ISKORISTITE JUTRA ZA AKTIVNOSTI KOJE VOLITE
Dodatnih sat vremena sna se ne čini kao loša ideja, no, ako nastavite i vikendom ustajati u periodu u kojem se inače budite i radnim danima, to će sjajno utjecati na vašu motiviranost i produktivnost kroz dan. Tih sat vremena iskoristite za sebe, te jutarnji mir i tišinu koristite za tjelovježbu, meditaciju, čitanje ili neki beauty ritual koji će se pobrinuti da dan počnete na najslađi mogući način i po vašoj mjeri.

SHOPPING NAMIRNICA I ČIŠĆENJE SI NEMOJTE ZAPISATI KAO VIKEND OBVEZU
Vikend biste trebali koristiti za relaksaciju, a ne druženje uz aparate i sredstva za čišćenje. Pokušajte kreirati naviku da kroz tjedan čistite jedan po jedan dio vašeg doma i vikend dočekate odmorni, s čistom posteljinom i uredno posloženim interijerom.
TEKST: Bonjour.ba/PR
Ovogodišnji retreat, organizovan od strane Biznis Unije menadžera, još jednom je potvrdio da ovo udruženje okuplja novu generaciju menadžera spremnih za transformaciju poslovne kulture, gdje inspirativne priče, razmjena znanja i umrežavanje dominiraju.
Drugi po redu događaj, održan u prelijepom ambijentu hotela Nomad na Bjelašnici, okupio je lidere, stručnjake i partnere iz različitih sektora, stvarajući prostor za razmjenu ideja o digitalizaciji, inovacijama, održivom razvoju te važnosti mentalnog zdravlja i emocija.
Od samog osnivanja, BUM se pozicionirao kao važan akter u izgradnji održive i konkurentne poslovne zajednice, okupljajući članove s misijom izgradnje nove generacije menadžera i razvoja domaće privrede. Događaj je okupio više od 100 učesnika koji su kroz lične priče, razmjenu iskustva i otvorenu diskusiju razgovarali o savremenim izazovima.
"Danas, više nego ikada, vjerujem da se vizija BUM-a ostvaruje. Zahvaljujući vama, našim članovima i partnerima, koji uprkos svemu, zadržavaju optimizam, vjeru i onu malu dozu ludosti da su velike stvari moguće, BUM okuplja blizu 100 članova iz cijele BiH, mjesečno dodjeljuje 33 stipendije, a kroz naše događaje otvara teme o kojima se nedovoljno priča.
Hvala vam što zajedno pomjeramo granice i kreiramo novu eru poslovne zajednice u BiH“, istakao je Aleksandar Krunić, predsjednik Upravnog odbora BUM-a, na samom početku događaja.

Program je stavio u fokus digitalnu transformaciju, održivost, snagu ljudskog kapitala i poduzetničkog duha u svrhu rasta, teme koje su kroz vlastita iskustva i stručna znanja predstavili govornici iz različitih sektora.
Nedžad Pirić je iznio značajne informacije o važnosti kvalitetne transformacije u procesu digitalizacije, te da je važno posložiti infrastrukturu kako bi promjene postigle maksimalan učinak.
Posebna pažnja bila je usmjerena na primjere kompanija koje su uspjele spojiti inovacije i održivost u modele koji ih čine globalno konkurentnim.
Jedan takav primjer predstavio je Jure Širić iz kompanije Modepack, koji je govorio o tome kako se njegova industrija ambalaže transformisala u brend prisutan na 36 svjetskih tržišta, te zašto je upravo ulaganje u reciklirane i ekološke materijale postalo ključ njihovog međunarodnog uspjeha.
Jure Širić u razgovoru sa moderatoricom konferencije, Unom Bejtović naglasio je važnost izlaska iz komfort zone i ulaganja u inovacije koje će osigurati da budemo ispred globalne konkurencije.
“U cijelom procesu ključno je ostati prizeman, dosljedan sebi i svojim vrijednostima, te činiti nešto više za cijelu zajednicu”, istakao je Širić.

Razvoj i širenje uspješnih domaćih kompanija bila je tema izlaganja Aleksandra Kremenović, osnivača MF grupacije, koji je kroz iskustvo stvaranja jedne od najstabilnijih finansijskih institucija u regiji pokazao kako vizija i dugoročna strategija mogu pretvoriti „mikro“ inicijativu u „makro“ uspjeh.
Njegov pogled na regionalno pozicioniranje i upravljanje finansijskim sistemima dao je učesnicima uvid u to kako domaće kompanije mogu graditi održiv rast u promjenjivom tržišnom okruženju. Trendovi se ne trebaju slijepo pratiti, umjesto toga potrebno je vjerovati u svoju viziju i prilagođavati je prilikama na tržištu.


Osim tehnoloških i poslovnih perspektiva, važan dio programa bio je posvećen i mentalnom zdravlju. Jasmin Bešić je otvorio pitanje stresa u modernom menadžmentu i načina na koji on oblikuje liderstvo i profesionalni identitet.
Njegov psihodinamski pristup, koji spaja nauku i iskustvenu praksu, donio je potpuno drugačiji pogled na razvoj lidera u okruženju koje se ubrzano mijenja. Stres ne treba biti dio našeg identiteta, već podstrek da slušamo i prihvatamo svoje emocije.


BUM Retreat 2025 realiziran je uz podršku ključnih partnera: Go Digital in the Western Balkans, EBRD uz podršku Evropske unije, EFSE fonda uz podršku Evropske unije kao dugogodišnjeg BUM partnera, UN Women, te brojnih prijatelja i partnera iz poslovne zajednice.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!