TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 12.11.2019.
Uz pogled na tmurni dan vani i kišu koja nas ne napušta danima, razmišljali smo kako da unesemo vedrinu u naš ured.
Odgovor na pitanje kako to napraviti s minimalnim budžetom pronašli smo na Pinterestu koji nas je motivirao na kreativnost i zabavu koja dolazi rame uz rame sa svakim makeoverom.
Nakon listanja i zaljubljivanja u fotografije neodoljivih ureda uočili smo par trikova koje vrlo lako možemo prilagoditi i uključiti u inspirativnu postavu koja se već sada krije u našem uredu.

Od zidova ispunjenih prekrasnim fotografijama i toplim porukama koje nas tjeraju na osmijeh pri samom ulasku u ured do postojećih stvari u kojima uz malo spretnosti možemo probuditi stari sjaj - imamo nekoliko prijedloga uz koje ćete se i vi baciti na DIY projekt.
Dajte novu namjenu stvarima koje već imate doma/ u uredu
Nedavno smo otkrili moć posjedovanja jednog zlatnog spreja uz koji svaki predmet u vašem domu može dobiti svoju novu šansu i ulogu. Jednostavno na podlozi od starih novina ili papira položite predmete koje želite transformirati i neka sprej odradi ono što mu najbolje ide. Et voila, sad imate jedinstvenu stalažu za organizaciju ili lampu koju biste u zlatnoj boji u trgovinama platili znatno više.

Ako imate mnoštvo šalica i one mogu poslužiti za organizaciju vaših olovaka, škara i drugog uredskog pribora.

Pa čak možete iskoristiti svoje omiljene časopise u ulozi stylish polica na radnom stolu.

Gallery wall
Online možete naći mnoštvo fotografija, ideja i citata koji mogu biti dio i vašeg photo walla u uredu. Baš kao na primjerima ispod.

Tko kaže da ured ne može biti i zabavan?
Uz neon znakove odmah iznad vašeg kompjutera ili pak lampice i zanimljive viseće dekore vaš ured postat ćete mjesto kojemu ćete se jedva čekati vratiti svakog jutra.

Kreirajte svoju urbanu džunglu
Biljke će u tren oka unijeti svoju posebnu vedrinu u vaš radni prostor i dati mu jedan djelić vaše osobnosti, pogotovo ako volite biljke.

Čak i ako niste baš sigurni imate li vremena da se brinete o biljkama u svom uredu ili na radnom stolu uvijek možete dodati manje biljke ili kaktuse koji će dati jednako topao ugođaj mjestu na kojem provodite i do 8 sati dnevno.

Investirajte u planer uz koji će obavljanje TO-DO liste biti znatno lakše
Kako biste sve obveze imali zapisane na jednom mjestu i uspješno se organizirali kroz dan, planer je vaš idealan asistent. Birajte rokovnik koji će vas motivirati, ali i čiji će sadržaj olakšati sve vaše zadatke - CHICovnik ima više od 300 dizajniranih stranica s financijskim planerom, bojankom, menstrualnim kalendarom, stickerima...

Svoj primjerak CHICovnika možete naručiti klikom ovdje
TEKST: Bonjour.ba
Sigurnost je riječ koju svi volimo čuti, bilo da je riječ o poslu, porodici ili finansijama, ali koliko je zapravo realna? Da li sigurnost zaista postoji ili je samo osjećaj koji gradimo povjerenjem u ljude i sisteme oko sebe?
Upravo u tom prostoru između očekivanja i stvarnosti nastaje uloga upravljanja rizicima.
O tome šta znači biti čuvar stabilnosti u svijetu punom promjena, razgovarali smo s Arnelom Alagić, Direktoricom Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci.

Arnela Alagić, Direktorica Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci
Vi ste zaduženi za sve ono što treba spriječiti da se ne desi. Kada znate da je rizik realan, a da ga tim još ne vidi?
“Upravljanje rizicima u svakodnevnom radu ne možemo i ne trebamo posmatrati izolovano. Rizici predstavljaju sastavni dio poslovnog modela banke. Sagledavamo tržišna kretanja i regulatorni okvir. Za mene, snažan tim predstavlja ključnu ulogu u uspješnom upravljanju rizicima," objašnjava Arnela.


Ona dodaje da timski rad omogućava razmjenu znanja, transparentnu i jasnu komunikaciju, razumijevanje, ali i jednako važno poštovanje, čime rizici predstavljaju prilike za unapređenje poslovnih procesa, a nikako prijetnju u poslu.
Kako izgleda kada lider mora reći “ne”, iako zna da to niko ne želi čuti?
Arnela: Vrlo često kada dođe ‘ne’, to je izazov kojeg zajedno pretvaramo u prilike. U mojoj ulozi reći ‘ne’ posmatram u širem kontekstu, odnosno u interesu cijele organizacije, na način da nas rizik ne ograničava, nego u svakodnevnom poslu pomaže ka kvalitetnijim i razumnijim donošenjem odluka.

Postoji li u životu “sigurna opcija” ili je to samo osjećaj koji sebi kupimo?
Dotakli smo se i teme koja se rijetko postavlja naglas, a to je da li postoji u životu uopće sigurna opcija ili samo iluzija kontrole koju gradimo planiranjem i odlukama.
“Sigurna opcija u životu jeste osjećaj, a ne činjenica. Ono što nas čini sigurnim u svakodnevnom radu jesu analize različitih podataka, kontrola koju uspostavljamo u određenom poslovnom okruženju. Upravljanje rizicima jeste činjenica gdje svakodnevnim donošenjem odluka sprečavamo da se nešto desi”, objašnjava Arnela.


Za kraj, razgovor smo usmjerili ka temi koja najviše povezuje banke i ljude, a to je povjerenje.
Zašto neki korisnici osjećaju nepovjerenje prema bankama?
Arnela jasno ističe da se povjerenje ne podrazumijeva, ono se gradi i to svakodnevno: "Transparentna i jasna komunikacija prema klijentima je ključ da banka postane strateški partner sa svojim klijentima. Takav pristup upravo imamo u ASA Banci. Taj pristup dovodi do zadovoljstva klijenata, a u konačnici to je ključni pokazatelj dugoročnog povjerenja i dvosmjerne komunikacije s klijentima koju smo uspostavili.“

Razgovor s Arnelom Alagić pokazuje da sigurnost nije stanje, već proces koji se svakodnevno gradi znanjem, odgovornošću i povjerenjem. U njenom poslu, iskustvo i analitika idu ruku pod ruku s empatijom i razumijevanjem ljudi jer iza svake brojke stoji odluka, a iza svake odluke čovjek.

Upravo takav pristup čini ASA Banku mjestom gdje se odluke ne donose samo racionalno, nego i s dubokim osjećajem odgovornosti prema ljudima, a žene poput Arnele pokazuju da liderstvo nije samo u donošenju odluka, već i u načinu na koji se one žive.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!