TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 12.11.2019.
Uz pogled na tmurni dan vani i kišu koja nas ne napušta danima, razmišljali smo kako da unesemo vedrinu u naš ured.
Odgovor na pitanje kako to napraviti s minimalnim budžetom pronašli smo na Pinterestu koji nas je motivirao na kreativnost i zabavu koja dolazi rame uz rame sa svakim makeoverom.
Nakon listanja i zaljubljivanja u fotografije neodoljivih ureda uočili smo par trikova koje vrlo lako možemo prilagoditi i uključiti u inspirativnu postavu koja se već sada krije u našem uredu.
Od zidova ispunjenih prekrasnim fotografijama i toplim porukama koje nas tjeraju na osmijeh pri samom ulasku u ured do postojećih stvari u kojima uz malo spretnosti možemo probuditi stari sjaj - imamo nekoliko prijedloga uz koje ćete se i vi baciti na DIY projekt.
Dajte novu namjenu stvarima koje već imate doma/ u uredu
Nedavno smo otkrili moć posjedovanja jednog zlatnog spreja uz koji svaki predmet u vašem domu može dobiti svoju novu šansu i ulogu. Jednostavno na podlozi od starih novina ili papira položite predmete koje želite transformirati i neka sprej odradi ono što mu najbolje ide. Et voila, sad imate jedinstvenu stalažu za organizaciju ili lampu koju biste u zlatnoj boji u trgovinama platili znatno više.
Ako imate mnoštvo šalica i one mogu poslužiti za organizaciju vaših olovaka, škara i drugog uredskog pribora.
Pa čak možete iskoristiti svoje omiljene časopise u ulozi stylish polica na radnom stolu.
Gallery wall
Online možete naći mnoštvo fotografija, ideja i citata koji mogu biti dio i vašeg photo walla u uredu. Baš kao na primjerima ispod.
Tko kaže da ured ne može biti i zabavan?
Uz neon znakove odmah iznad vašeg kompjutera ili pak lampice i zanimljive viseće dekore vaš ured postat ćete mjesto kojemu ćete se jedva čekati vratiti svakog jutra.
Kreirajte svoju urbanu džunglu
Biljke će u tren oka unijeti svoju posebnu vedrinu u vaš radni prostor i dati mu jedan djelić vaše osobnosti, pogotovo ako volite biljke.
Čak i ako niste baš sigurni imate li vremena da se brinete o biljkama u svom uredu ili na radnom stolu uvijek možete dodati manje biljke ili kaktuse koji će dati jednako topao ugođaj mjestu na kojem provodite i do 8 sati dnevno.
Investirajte u planer uz koji će obavljanje TO-DO liste biti znatno lakše
Kako biste sve obveze imali zapisane na jednom mjestu i uspješno se organizirali kroz dan, planer je vaš idealan asistent. Birajte rokovnik koji će vas motivirati, ali i čiji će sadržaj olakšati sve vaše zadatke - CHICovnik ima više od 300 dizajniranih stranica s financijskim planerom, bojankom, menstrualnim kalendarom, stickerima...
Svoj primjerak CHICovnika možete naručiti klikom ovdje
TEKST: Bonjour.ba - PR
Završena je četvrta Woman.Comm konferencija, koja je i ove jeseni okupila stručnjakinje iz komunikacijske industrije regiona.
Tokom dva dana konferencije čule su se brojne inspirativne priče žena koje su otvoreno podijelile iskustva, uspjehe, ali i izazove koje nosi rad u dinamičnoj industriji komunikacija, te se pričalo i o stanju u industriji, novitetima i napretku.
Konferencija je završena uz snažnu poruku da su izdržljivost, odvažnost i vjera u vlastite mogućnosti ono što žene svakodnevno izdiže iznad „staklenog stropa“.
„Da bismo bili iznad staklenog stropa, potrebno je da budemo izdržljive, odvažne, ali i da ne slušamo kada nam kažu da ne možemo“, poručila je Ljiljana Vasić, regionalna market export menadžerka kompanije Bambi.
Jadranka Penava, direktorica MeggleBH, dodala je da su „žene bolje jer su snalažljivije, glasne, bučne i moćne. Riječi mogu, znam i hoću guraju nas naprijed.“
Belma Hadžiomerović, doktorica ekonomskih nauka i osnivačica Bstorm Consultinga, istakla je da liderstvo počinje iznutra: „Ne čekajmo savršene okolnosti, jer one rijetko dolaze. Promjena počinje onog trenutka kada preuzmemo odgovornost i odlučimo djelovati.“
Komunikacijska industrija regije: slični izazovi, različiti pristupi
Drugi dan konferencije donio je pregled tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH, uz zaključak da region odlikuje snažna kreativnost, rast i želja za profesionalizacijom.
U Hrvatskoj, članice HURA-e u 2024. ostvarile su gotovo 400 miliona eura prihoda, a očekuje se rast od 12% u 2025. godini. Kampanje s manjim budžetima sve češće osvajaju međunarodna priznanja, dok projekti poput Dana komunikacija i IAB Discovery edukacija dodatno jačaju industriju.
U Bosni i Hercegovini, komunikacijska industrija pokazuje stabilan rast uprkos izazovima poput odliva kadrova, ograničenih budžeta i nedostatka sistemskog mjerenja medija.
Među događajima koji oblikuju tržište istaknuti su: Sarajevo Film Festival, No Limit Festival, Branding konferencija, Advertissimo i Woman.Comm, uz potrebu za snažnijim udruženjem koje bi okupilo agencijski sektor.
Slovenija, kako je istakao Tine Lugarič, suosnivač kreativnog studija Trampolin, bilježi stabilan rast i prelazak na digitalno oglašavanje, koje sada čini više od 50% ukupnih budžeta.
To sve ukazije na zrelost tržišta, ali i na promjene u ponašanju oglašivača prema većoj mjerljivosti, efikasnosti, ciljanju i optimizaciji kampanja. Oni su taj trend iskoristili na najbolji način, i u kombinaciji sa njihovim receprtom za uspjeh postižu odlične rezultate.
„Naš recept je jednostavan, ne izlazimo na pičeve, ideje ne dajemo besplatno. Povjerenje i poštovanje su srce svakog odnosa, a bez njih dobre stvari se ne dešavaju“, rekao je Lugarič.
Nove teme: Krize, AI i event marketing
Paneli i predavanja donijeli su i pregled ključnih tema koje oblikuju budućnost industrije. Katja Fašink je kroz praktične primjere predstavila kako pravovremeno i strateški razmišljanje u kriznim situacijama može spasiti reputaciju brenda, uz upozorenje da su „kompanije sve izloženije hakerskim napadima i reputacijskim rizicima“.
S druge strane Krešimir Macan je objasio koliko je bitan politički PR, kako može uticati na percepciju posmatrača i kako lako negativac može postati pozitivan lik.
Amra Jusović Alihodžić, creative Project Manager u agenciji McCann Sarajevo, provela nam je kroz panel koji je govorio o značaju event marketinga, sa svojim sagovorinicima je došla do zaključka da „događaji nisu samo iluzija vrijednosti, već iskustva koja mijenjaju ljude, zajednice i tržište“.
O budućnosti komunikacija kroz prizmu umjetne inteligencije govorio je Borislav Miljanović, CEO Represent System poručivši da je „Umjetna inteligencija već sada dio našeg svakodnevnog života, i neće otići. Na nama je da naučimo kako da je koristimo da mi upravljamo njome, a ne on nama. Dokle god je tretiramo kao alat koji nam pomaže da živimo i radimo bolje, ona je naš saveznik.“
Zajedništvo i razmjena znanja – najveći kapital Woman.Comm zajednice
Tine Lugarič je dao odličan zaključak da događaji poput Woman.Comm konferencije imaju neprocjenjivu vrijednost jer povezuju ljude, stvaraju nova poznanstva i omogućavaju da se ekspertize i znanja dijele i nakon konferencije.
„To je najveći kapital koji imamo, da se upoznajemo, razmjenjujemo iskustva i ostajemo u kontaktu. Na taj način rastemo i kao pojedinci i kao industrija“, rekao je.
Ovogodišnja Woman.Comm konferencija još jednom je potvrdila da je snaga komunikacija u znanju, solidarnosti i autentičnosti i da žene u industriji ne samo da prate trendove, već ih često i postavljaju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!