TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 12.9.2016.

Ljudi koji su zadovoljni i samopouzdani uvijek će ponašati pristojno na radnom mjestu i jednako odnositi prema svim svojim kolegama. S druge strane, osobe koje u uredu dobiju titulu zločestih i zavidnih, često to čine zbog nesigurnosti, zavisti ili osobnih problema koje pokazuju kroz svoj geste na radnom mjestu.

 No, iako njihovo ponašanje ne opravdamo, ono što je važno da shvatite jeste da, kada radite sa ovakvom osobom, nikada nije stvar u vama, nego samo u njima. I da usput naučite par lekcija. Mi smo ih izdvojili četiri.

 

#Kako se ne ponašati prema drugim ljudima
Ukoliko imate toksične suradnike, često upravo oni svojim ponašanjem i manirima mogu ured pretvoriti u ratno polje. Njihovo ponašanje može vam biti sjajna lekcija da uvijek prema svim osobama koje rade u vašoj kompaniji budete pristojni, date im zaslužene riječi pohvale ukoliko za tim postoji potreba i nikada ne činite sebe nadmoćnijim ponižavajući na bilo koji način vaše suradnike.

#Kako odvojiti privatan život od poslovnog
Čak i ukoliko radite posao koji volite, ponekad vaše kolege mogu utjecati na vaše raspoloženje, a samim time i na vašu produktivnost. I cijela saga ne prestaje nakon završetka radnog vremena. Uskoro naš posao postaje jedina stvar o kojoj pričamo, a naše frustracije budu vidljive i tijekom privatnih obveza i druženja. Važno je naučiti kako da sve poslovne obveze ostavite iza sebe u onom trenutku kada napustite svoj ured. Vježajte, večerajte s prijateljima, gledajte TV, budite u parku s djecom. Naučite da ne možete dobiti svaku bitku, posebice ukoliko je vaš suradnik na hijerarhijskoj ljestvici kompanije na višem mjestu od vas.  Ali to ne znači da ne možete uživati u ostatku vašeg života.

main.original.640x0c

#Kako se izboriti za sebe
U svakoj situaciji kada ste nepravedno prozvani ili optuženi za neko djelo, pronađite način kako da pokažete da je druga osoba u krivu. Čak i ako cijela priča ne rezultira kako ste htjeli, osjećat ćete se sjajno, jer ćete znati da niste zabušavali i da ste se izborili za sebe.

#Nije stvar u vama, nego u njima
Obično ljudi koji su nezadovoljni sa svojim životima ili određenim stvarima u životu postanu zlobni, nesigurni, zavidni, provokativni i skloni svađanju. Što prije shvatite da je stvar u njima, bit će vam lakše. Vi nastavite biti ljubazni, a samo je pitanje vremena, kada će se toksičnost vašeg kolege smanjiti, a vi ste u cijelom tom procesu nažalost morali biti objekt usputne štete.

Foto: mydomaine.com


Bonjour

Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija

Završena je četvrta Woman.Comm konferencija, koja je i ove jeseni okupila stručnjakinje iz komunikacijske industrije regiona.

Tokom dva dana konferencije čule su se brojne inspirativne priče žena koje su otvoreno podijelile iskustva, uspjehe, ali i izazove koje nosi rad u dinamičnoj industriji komunikacija, te se pričalo i o stanju u industriji, novitetima i napretku. 


woman_comm5bonjour_ba

Konferencija je završena uz snažnu poruku da su izdržljivost, odvažnost i vjera u vlastite mogućnosti ono što žene svakodnevno izdiže iznad „staklenog stropa“. 

 

„Da bismo bili iznad staklenog stropa, potrebno je da budemo izdržljive, odvažne, ali i da ne slušamo kada nam kažu da ne možemo“, poručila je Ljiljana Vasić, regionalna market export menadžerka kompanije Bambi. 


woman_comm15bonjour_ba

Jadranka Penava, direktorica MeggleBH, dodala je da su „žene bolje jer su snalažljivije, glasne, bučne i moćne. Riječi mogu, znam i hoću guraju nas naprijed.“

 

Belma Hadžiomerović, doktorica ekonomskih nauka i osnivačica Bstorm Consultinga, istakla je da liderstvo počinje iznutra: „Ne čekajmo savršene okolnosti, jer one rijetko dolaze. Promjena počinje onog trenutka kada preuzmemo odgovornost i odlučimo djelovati.“



woman_comm8bonjour_ba

Komunikacijska industrija regije: slični izazovi, različiti pristupi

 

Drugi dan konferencije donio je pregled tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH, uz zaključak da region odlikuje snažna kreativnost, rast i želja za profesionalizacijom.


woman_comm9bonjour_ba
 

U Hrvatskoj, članice HURA-e u 2024. ostvarile su gotovo 400 miliona eura prihoda, a očekuje se rast od 12% u 2025. godini. Kampanje s manjim budžetima sve češće osvajaju međunarodna priznanja, dok projekti poput Dana komunikacija i IAB Discovery edukacija dodatno jačaju industriju.

 

U Bosni i Hercegovini, komunikacijska industrija pokazuje stabilan rast uprkos izazovima poput odliva kadrova, ograničenih budžeta i nedostatka sistemskog mjerenja medija. 


woman_comm12bonjour_ba

Među događajima koji oblikuju tržište istaknuti su: Sarajevo Film Festival, No Limit Festival, Branding konferencija, Advertissimo i Woman.Comm, uz potrebu za snažnijim udruženjem koje bi okupilo agencijski sektor.

 

Slovenija, kako je istakao Tine Lugarič, suosnivač kreativnog studija Trampolin, bilježi stabilan rast i prelazak na digitalno oglašavanje, koje sada čini više od 50% ukupnih budžeta. 

To sve ukazije na zrelost tržišta, ali i na promjene u ponašanju oglašivača prema većoj mjerljivosti, efikasnosti, ciljanju i optimizaciji kampanja. Oni su taj trend iskoristili na najbolji način, i u kombinaciji sa njihovim receprtom za uspjeh postižu odlične rezultate. 


woman_comm13bonjour_ba


 

„Naš recept je jednostavan, ne izlazimo na pičeve, ideje ne dajemo besplatno. Povjerenje i poštovanje su srce svakog odnosa, a bez njih dobre stvari se ne dešavaju“, rekao je Lugarič.

Nove teme: Krize, AI i event marketing

 

Paneli i predavanja donijeli su i pregled ključnih tema koje oblikuju budućnost industrije. Katja Fašink je kroz praktične primjere predstavila kako pravovremeno i strateški razmišljanje u kriznim situacijama može spasiti reputaciju brenda, uz upozorenje da su „kompanije sve izloženije hakerskim napadima i reputacijskim rizicima“. 


woman_comm11bonjour_ba

S druge strane Krešimir Macan je objasio koliko je bitan politički PR, kako može uticati na percepciju posmatrača i kako lako negativac može postati pozitivan lik.


woman_comm1bonjour_ba

Amra Jusović Alihodžić, creative Project Manager u agenciji McCann Sarajevo, provela nam je kroz panel koji je govorio o značaju event marketinga,  sa svojim sagovorinicima je došla do zaključka da „događaji nisu samo iluzija vrijednosti, već iskustva koja mijenjaju ljude, zajednice i tržište“.

 

O budućnosti komunikacija kroz prizmu umjetne inteligencije govorio je Borislav Miljanović, CEO Represent System poručivši da je „Umjetna inteligencija već sada dio našeg svakodnevnog života, i neće otići. Na nama je da naučimo kako da je koristimo da mi upravljamo njome, a ne on nama. Dokle god je tretiramo kao alat koji nam pomaže da živimo i radimo bolje, ona je naš saveznik.“


woman_comm6bonjour_ba

Zajedništvo i razmjena znanja – najveći kapital Woman.Comm zajednice

 

Tine Lugarič je dao odličan zaključak da događaji poput Woman.Comm konferencije imaju neprocjenjivu vrijednost jer povezuju ljude, stvaraju nova poznanstva i omogućavaju da se ekspertize i znanja dijele i nakon konferencije.

„To je najveći kapital koji imamo, da se upoznajemo, razmjenjujemo iskustva i ostajemo u kontaktu. Na taj način rastemo i kao pojedinci i kao industrija“, rekao je.


woman_comm10bonjour_ba


 

Ovogodišnja Woman.Comm konferencija još jednom je potvrdila da je snaga komunikacija u znanju, solidarnosti i autentičnosti  i da žene u industriji ne samo da prate trendove, već ih često i postavljaju.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!