TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 15.1.2019.

  Prvi mjesec – simbol novih početaka, novih ciljeva, novih rezolucija. I dok nas na početku godine drži snažan entuzijazam oko ostvarenja svih naših želja, važno je tu strast zadržati kroz cijelu godinu.

U tome će vam navike uz koje ćete marljivo raditi na razvijanju vještina, napredovanju na radnom mjestu, ali i uspješno balansirati između privatnih i poslovnih obveza te organizirati vrijeme na najbolji mogući način.
Zbog toga smo u nastavku izdvojili 4 stvari koje će vam, neovisno o trenutnom poslu, pomoći da vaše vrijeme i ciljeve posložite na najbolji mogući način.


# PODIJELITE VAŠE ZNANJE I VJEŠTINE S DRUGIMA
Volontirajte – ali neka vaš doprinos bude upravo vaše znanje. Srednjoškolci, kolege iz ureda ili mamina prijateljica, mogu biti vaš nov partner za učenje o poslovnim vještinama koje ponosno ističete u vašem životopisu. Budite im mentor i darujete im vaše vrijeme. Ne samo da ćete tako učiniti nešto lijepo za vašu karijeru, nego ćete se i vi osjećati sjajno.

#ČITAJTE
Jer je to najbolji način kako da razvijete nove horizonte i naučite nove stvari. Naslovi koje birate uz to vas mogu i inspirirati i potaknuti na promjenu.

# ISPROBAJTE NEŠTO NOVO
Dnevna rutina pomaže nam da se lakše nosimo s izazovima svakodnevice, no, sve vremena na vrijeme, pametno je dodatno ju začiniti i dati potreban boost. Novi hobi, putovanje ili online tečaj – sve su to aktivnosti koje će vam pomoći da izađete iz zone ugode i napravite nešto za sebe.


# ZAPIŠITE TRI GLAVNA CILJA KOJA ŽELITE OSTVARITI U OVOJ GODINI
I nemojte misliti da postoje ograničenja u broju ciljeva. Čak štovište, kada ih napišete što više, bit ćete korak bliže spoznaji što uistinu želite i na što trebate usmjeriti vašu pozornost. I ne postoje blesavi ili neostvarivi ciljevi. Odredite vremenski rok za ostvarenje, podijelite ih s drugima i pratite napredak iz mjeseca u mjeseca. U cijeloj avanturi pomoći će vam upravo planer, a CHICovnik uz master plan s koracima i ciljevima za godinu, sadrži i to-do liste po danima, financijski planer, notes, bojanku i dnevnik zahvalnosti, što ga pretvara u sjajnog osobnog asistenta.

 

chicovnik

CHICovnik online naruči ovdje.

 

MODAMO & CHICovnik te daruju!

P.S. Znamo da je ostvarenje osobnih i poslovnih ciljeva velika stvar, zato smo odlučili dvije dame nagraditi s CHICovnikom koji će im pomoći da se uistinu uhvate u koštac s promjenama i motivira ih da imaju super produktivnu i uspješnu 2019.godinu. Klik OVDJE za sudjelovanje u nagradnom natječaju na @MODAMO. Instagram profilu. Igramo se do četvrtka, 17.1.2019. do 20:00h. Sretno!

 

 


Bonjour

Raditi s ljudima je najteži posao. Evo kako ga ona vodi sa 300 njih, svaki dan!

TEKST: Bonjour.ba

Raditi s ljudima je najteži posao. Evo kako ga ona vodi sa 300 njih, svaki dan! Raditi s ljudima je najteži posao. Evo kako ga ona vodi sa 300 njih, svaki dan!

Postoje trenuci kada prisustvo žene u liderskoj ulozi nije samo odgovor na sistemsku promjenu nego osjećaj sigurnosti, jasnoće i smisla u prostoru u kojem se donose odluke. Ti trenuci nemaju efekt eksplozije.

Više nalikuju tihoj snazi kada neko zna da sluša, da osjeti dinamiku tima, da pogleda ispod površine brojki i kreira okruženje u kojem ljudi ne ostaju jer moraju, već jer žele.

 

aida_mušić_asa_banka_bonjour_ba_2
 

U okviru kampanje ASA Banke kojom otvaramo prostor za stvarne priče žena koje oblikuju bankarski sektor, razgovarali smo s Aidom Mušić, lidericom koja vodi tim od preko 300 ljudi i 61 poslovnicu

 

asa-banka-aida-music_7_bonjour_ba

Aida Mušić, Direktorica Sektora za poslovanje sa fizičkim licima i poduzetnicima u ASA Banci

 

5 pravila tima koji „diše zajedno“


Njen pristup poslu i ljudima ruši predrasude o bankarstvu, ali i podsjeća da autoritet ne dolazi iz kontrole, već iz povjerenja.

 

Lojalnost nije ostajanje. Lojalnost je trud dok si tu.


Šta znači lojalnost tima u današnjem poslovnom okruženju?

Za Aidu Mušić, lojalnost nije pitanje dužine staža, već prisutnosti i truda koji pojedinac ulaže dok je dio tima. “Smatram da lojalnost tima ne znači ostati, znači biti najbolji dok si u timu”, ističe Aida i dodaje da je zadatak lidera da stvori okruženje u kojem ljudi ostaju ne zato što moraju, nego zato što to žele.

 

asa-banka-aida-music_5_bonjour_ba

asa-banka-aida-music_4_bonjour_ba
 

Dobar tim “diše” kad se ljudi ne boje misliti drugačije


300 ljudi i 61 poslovnica. Kako znate da sistem “diše kako treba”?


U velikim sistemima poput ASA Banke nije moguće biti svuda prisutan. Aida naglašava: “Ja se oslanjam na ljude. Ako su ljudi slobodni, dolaze sa problemima i sa idejama i onda znam da dišemo zajedno.”

Osim formalnih kontrola, izvještaja i analiza zadovoljstva klijenata, Aida osluškuje ono između redova: raspoloženje i energiju svojih kolega.

 

asa-banka-aida-music_1_bonjour_ba

asa-banka-aida-music_2_bonjour_ba
 

Odlučnost lidera ne isključuje tim, nego ga osnažuje


Kada lider treba prestati slušati tim i donijeti odluku sam?

U izazovnim trenucima, kada mišljenja unutar tima ostaju podijeljena, lider mora preuzeti odgovornost.

„Dešavaju se i takve situacije kada se mora presjeći i donijeti odluka“, kaže Aida, naglašavajući da se ni tada tim ne isključuje. „Bitno je da lider stoji iza te odluke. Isto tako je bitno da se odluke donose na osnovu prethodnih iskustava zajednički sa timom.“
 

aida_mušić_asa_banka_bonjour_ba
 

U bankarstvu je brzina precijenjena. Strpljenje je ono što gradi povjerenje


Šta najčešće govorite mladim kolegama, ali Vas ipak ne poslušaju?


Entuzijazam mladih kolega Aida vidi kao snagu, ali ih uči da uspjeh u bankarstvu ne dolazi preko noći. „Mladi ljudi žele brzo napredovanje, žele sve jako, jako brzo“, objašnjava Aida. 

 

asa-banka-aida-music_6_bonjour_ba
 

Kako kaže, bankarstvo se ipak gradi drugačije: „To je profesija u kojoj je zaista bitno strpljenje. Bankarstvo se gradi kroz iskustvo, kroz pouzdanost, kroz istrajnost.“ I dok priznaje da često ne poslušaju odmah, poručuje im: „Moraju osjetiti teren, naučiti procedure, sisteme i najvažnije… razumjeti klijenta.“

 

Bankarstvo su ljudi, ne brojke

 

Koja je najveća zabluda koju ljudi imaju o bankama?

Aida smatra da je pogrešno misliti kako banke funkcionišu isključivo po principu profita. „Mislim da je najveća zabluda o ljudima u bankama upravo da se sve gleda kroz profit, ali ustvari to su ljudi.“ U svom dugogodišnjem radu, svjedočila je mnogim važnim životnim trenucima svojih klijenata. „Bitno je da klijent osjeti da nije sam, da ima neko ko ga vodi kroz taj proces.“ Upravo u toj relaciji – klijent i savjetnik – krije se pravi smisao bankarstva koje ona živi.

 

asa-banka-aida-music_9_bonjour_ba
 

U njenom pristupu nema mjesta za pretvaranje da emocije nisu važne, da brojke govore sve ili da je dovoljno biti prisutan samo na papiru. Upravo suprotno, prisutnost, slušanje, empatija i odgovornost čine temelj njenog vođenja.

U vremenu u kojem se često traže brzi rezultati, Aida nas podsjeća da istinske promjene dolaze iznutra – iz povjerenja koje gradimo s ljudima s kojima radimo i za koje radimo.

Ove žene svakodnevno grade ASA Banku. Tiho, posvećeno, sa stavom koji se ne mjeri volumenom glasa, nego uticajem koji ostavljaju.

 
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa ASA Bankom
 
Bonjour.ba produkcija  
Foto i video za Bonjour.ba: Marko Jovančić
 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!