TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 15.1.2019.
Prvi mjesec – simbol novih početaka, novih ciljeva, novih rezolucija. I dok nas na početku godine drži snažan entuzijazam oko ostvarenja svih naših želja, važno je tu strast zadržati kroz cijelu godinu.
U tome će vam navike uz koje ćete marljivo raditi na razvijanju vještina, napredovanju na radnom mjestu, ali i uspješno balansirati između privatnih i poslovnih obveza te organizirati vrijeme na najbolji mogući način.
Zbog toga smo u nastavku izdvojili 4 stvari koje će vam, neovisno o trenutnom poslu, pomoći da vaše vrijeme i ciljeve posložite na najbolji mogući način.
# PODIJELITE VAŠE ZNANJE I VJEŠTINE S DRUGIMA
Volontirajte – ali neka vaš doprinos bude upravo vaše znanje. Srednjoškolci, kolege iz ureda ili mamina prijateljica, mogu biti vaš nov partner za učenje o poslovnim vještinama koje ponosno ističete u vašem životopisu. Budite im mentor i darujete im vaše vrijeme. Ne samo da ćete tako učiniti nešto lijepo za vašu karijeru, nego ćete se i vi osjećati sjajno.
#ČITAJTE
Jer je to najbolji način kako da razvijete nove horizonte i naučite nove stvari. Naslovi koje birate uz to vas mogu i inspirirati i potaknuti na promjenu.
# ISPROBAJTE NEŠTO NOVO
Dnevna rutina pomaže nam da se lakše nosimo s izazovima svakodnevice, no, sve vremena na vrijeme, pametno je dodatno ju začiniti i dati potreban boost. Novi hobi, putovanje ili online tečaj – sve su to aktivnosti koje će vam pomoći da izađete iz zone ugode i napravite nešto za sebe.
# ZAPIŠITE TRI GLAVNA CILJA KOJA ŽELITE OSTVARITI U OVOJ GODINI
I nemojte misliti da postoje ograničenja u broju ciljeva. Čak štovište, kada ih napišete što više, bit ćete korak bliže spoznaji što uistinu želite i na što trebate usmjeriti vašu pozornost. I ne postoje blesavi ili neostvarivi ciljevi. Odredite vremenski rok za ostvarenje, podijelite ih s drugima i pratite napredak iz mjeseca u mjeseca. U cijeloj avanturi pomoći će vam upravo planer, a CHICovnik uz master plan s koracima i ciljevima za godinu, sadrži i to-do liste po danima, financijski planer, notes, bojanku i dnevnik zahvalnosti, što ga pretvara u sjajnog osobnog asistenta.
CHICovnik online naruči ovdje.
MODAMO & CHICovnik te daruju!
P.S. Znamo da je ostvarenje osobnih i poslovnih ciljeva velika stvar, zato smo odlučili dvije dame nagraditi s CHICovnikom koji će im pomoći da se uistinu uhvate u koštac s promjenama i motivira ih da imaju super produktivnu i uspješnu 2019.godinu. Klik OVDJE za sudjelovanje u nagradnom natječaju na @MODAMO. Instagram profilu. Igramo se do četvrtka, 17.1.2019. do 20:00h. Sretno!
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!