TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 27.11.2019.

Vječna dilema koja nikad ne biva u potpunosti odgovorena je kako ujutro ustati ranije, rasturiti na poslu, leći spavati ranije i opet to isto napraviti ujutro i tako iz dana u dan. Ne možemo obećati da ćete ovo postići uz 4 navike koje ćemo vam upravo predstaviti, ali smo sigurni da ćete se ovom idealnom poslovnom scenariju opasno približiti.

Ključ je u jednostavnosti koju je u zbrci privatnih i poslovnih obaveza teško postići, pogotovo na kraju godine kada imamo rokove, izvještaji čekaju da budu napisani i brojni projekti naviru iz gomile na kutu vašeg radnog stola.

No, uz uspješno realiziranje nekih od narednih aktivnosti osigurat ćete za sebe unutarnji mir, uspješno iskorištene najproduktivnije sate u danu i čak u onim danima kada najradije želite ugasiti mobitel i prespavati dan, pronaći ćete motivaciju za još malo rada. Kako postati najbolja verzija sebe u narednih nekoliko tjedana, otkrijte kroz savjete u nastavku. 

VEČER PRIJE IZABERITE ŠTO NOSITI NA POSAO
Osim što ćete biti uvjereni da imate sjajan outfit koji dokazuje kako chic možete izgledati u poslovnom looku, spasit ćete sebe scenarija neispeglane košulje, majice koja je netragom nestala i potrage za najlonkama koje ste uvjereni da imate negdje u stanu samo kako biste saznali da ih ipak nemate. 

NEMOJTE PROVODITI VRIJEME NA MOBITELU ČIM SE PROBUDITE
Vrlo jednostavno, a opet najteže - ne surfati, dopisivati se i listati društvene mreže prije doručka i jutarnje kave. Čak i ako vas budi alarm na mobitelu, uistinu pokušajte udariti sebe po prstima i podsjetiti se da vam ne treba taj bespotrebni nemir čim otvorite oči. Osim toga, bit ćete spremniji sve to pregledati u trenutku kada ste siti i nakon što se dobili svoju dozu kofeina ili drugog napitka kojim počinjete dan.

MULTITASKING NIJE VAŠ PRIJATELJ
Iako možete pomisliti kako je odlično kada baratate s milijun obaveza odjednom, na kraju uopće ne radite nikakvu uslugu za sebe takvim načinom rada. Apsolutno uvijek će vaša produktivnost biti maksimalna onda kada je vaš fokus na samo jednoj stvari. Ako ste na sastanku, dajte sve od sebe da budete oni koji će sudjelovati, uočiti, predložiti, slušati. Ako ste na pauzi za ručak, napravite tu pauzu, ne razmišljajte o svim obavezama koje vas čekaju natrag za radnim stolom ili doma. Vjerujte nam, tako će svaka minuta vašeg vremena biti u potpunosti iskorištena – i to kvalitetno.

NAJTEŽU STVAR S LISTE UVIJEK NAPRAVITE NAJPRIJE
Većina ljudi najviše motivacije, fokusa, inspiracije i volje za radom ima onih prvih 2 sata nakon što sjedne za stol ujutro i započne svoj posao. Upravo zato jutarnje obveze uvijek otvorite s onom obvezom koja vam stvara najveću nelagodu, koju jedva čekate završiti, koja je najteža i zahtjeva najviše vas. Tako ćete u najproduktivnijim satima uraditi ono što i iziskuje vašu veliku posvećenost, a to je ustvari početak i kraj svakog dobro organiziranog radnog dana. 


Bonjour

Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija

Završena je četvrta Woman.Comm konferencija, koja je i ove jeseni okupila stručnjakinje iz komunikacijske industrije regiona.

Tokom dva dana konferencije čule su se brojne inspirativne priče žena koje su otvoreno podijelile iskustva, uspjehe, ali i izazove koje nosi rad u dinamičnoj industriji komunikacija, te se pričalo i o stanju u industriji, novitetima i napretku. 


woman_comm5bonjour_ba

Konferencija je završena uz snažnu poruku da su izdržljivost, odvažnost i vjera u vlastite mogućnosti ono što žene svakodnevno izdiže iznad „staklenog stropa“. 

 

„Da bismo bili iznad staklenog stropa, potrebno je da budemo izdržljive, odvažne, ali i da ne slušamo kada nam kažu da ne možemo“, poručila je Ljiljana Vasić, regionalna market export menadžerka kompanije Bambi. 


woman_comm15bonjour_ba

Jadranka Penava, direktorica MeggleBH, dodala je da su „žene bolje jer su snalažljivije, glasne, bučne i moćne. Riječi mogu, znam i hoću guraju nas naprijed.“

 

Belma Hadžiomerović, doktorica ekonomskih nauka i osnivačica Bstorm Consultinga, istakla je da liderstvo počinje iznutra: „Ne čekajmo savršene okolnosti, jer one rijetko dolaze. Promjena počinje onog trenutka kada preuzmemo odgovornost i odlučimo djelovati.“



woman_comm8bonjour_ba

Komunikacijska industrija regije: slični izazovi, različiti pristupi

 

Drugi dan konferencije donio je pregled tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH, uz zaključak da region odlikuje snažna kreativnost, rast i želja za profesionalizacijom.


woman_comm9bonjour_ba
 

U Hrvatskoj, članice HURA-e u 2024. ostvarile su gotovo 400 miliona eura prihoda, a očekuje se rast od 12% u 2025. godini. Kampanje s manjim budžetima sve češće osvajaju međunarodna priznanja, dok projekti poput Dana komunikacija i IAB Discovery edukacija dodatno jačaju industriju.

 

U Bosni i Hercegovini, komunikacijska industrija pokazuje stabilan rast uprkos izazovima poput odliva kadrova, ograničenih budžeta i nedostatka sistemskog mjerenja medija. 


woman_comm12bonjour_ba

Među događajima koji oblikuju tržište istaknuti su: Sarajevo Film Festival, No Limit Festival, Branding konferencija, Advertissimo i Woman.Comm, uz potrebu za snažnijim udruženjem koje bi okupilo agencijski sektor.

 

Slovenija, kako je istakao Tine Lugarič, suosnivač kreativnog studija Trampolin, bilježi stabilan rast i prelazak na digitalno oglašavanje, koje sada čini više od 50% ukupnih budžeta. 

To sve ukazije na zrelost tržišta, ali i na promjene u ponašanju oglašivača prema većoj mjerljivosti, efikasnosti, ciljanju i optimizaciji kampanja. Oni su taj trend iskoristili na najbolji način, i u kombinaciji sa njihovim receprtom za uspjeh postižu odlične rezultate. 


woman_comm13bonjour_ba


 

„Naš recept je jednostavan, ne izlazimo na pičeve, ideje ne dajemo besplatno. Povjerenje i poštovanje su srce svakog odnosa, a bez njih dobre stvari se ne dešavaju“, rekao je Lugarič.

Nove teme: Krize, AI i event marketing

 

Paneli i predavanja donijeli su i pregled ključnih tema koje oblikuju budućnost industrije. Katja Fašink je kroz praktične primjere predstavila kako pravovremeno i strateški razmišljanje u kriznim situacijama može spasiti reputaciju brenda, uz upozorenje da su „kompanije sve izloženije hakerskim napadima i reputacijskim rizicima“. 


woman_comm11bonjour_ba

S druge strane Krešimir Macan je objasio koliko je bitan politički PR, kako može uticati na percepciju posmatrača i kako lako negativac može postati pozitivan lik.


woman_comm1bonjour_ba

Amra Jusović Alihodžić, creative Project Manager u agenciji McCann Sarajevo, provela nam je kroz panel koji je govorio o značaju event marketinga,  sa svojim sagovorinicima je došla do zaključka da „događaji nisu samo iluzija vrijednosti, već iskustva koja mijenjaju ljude, zajednice i tržište“.

 

O budućnosti komunikacija kroz prizmu umjetne inteligencije govorio je Borislav Miljanović, CEO Represent System poručivši da je „Umjetna inteligencija već sada dio našeg svakodnevnog života, i neće otići. Na nama je da naučimo kako da je koristimo da mi upravljamo njome, a ne on nama. Dokle god je tretiramo kao alat koji nam pomaže da živimo i radimo bolje, ona je naš saveznik.“


woman_comm6bonjour_ba

Zajedništvo i razmjena znanja – najveći kapital Woman.Comm zajednice

 

Tine Lugarič je dao odličan zaključak da događaji poput Woman.Comm konferencije imaju neprocjenjivu vrijednost jer povezuju ljude, stvaraju nova poznanstva i omogućavaju da se ekspertize i znanja dijele i nakon konferencije.

„To je najveći kapital koji imamo, da se upoznajemo, razmjenjujemo iskustva i ostajemo u kontaktu. Na taj način rastemo i kao pojedinci i kao industrija“, rekao je.


woman_comm10bonjour_ba


 

Ovogodišnja Woman.Comm konferencija još jednom je potvrdila da je snaga komunikacija u znanju, solidarnosti i autentičnosti  i da žene u industriji ne samo da prate trendove, već ih često i postavljaju.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!