TEKST: Emina Smaka

DATUM OBJAVE: 23.8.2024.

Možemo svečano reći da je Sarajevo Film Festival i ove godine potvrdio svoj status najvažnijeg filmskog događaja u regiji, a posljednja večer 30. izdanja bila je posebna.


Podsjetimo se: Kako bi održali kozmopolitsku prirodu ovog grada 1995. Obala Art Centar pokreće Sarajevo Film Festival. 2024. ga prepoznajemo kao međunarodni Festival filma koji je svoju toplinu i dobrodošlicu pružio i nekim od najzvučnijim imena iz svijeta filma kao što su: Angelina Jolie, Robert de Niro, Bono Vox, Daniel Craig, Gillian Anderson, Mads Mikkelsen i drugi. 

'Srce Sarajeva' o kojem se najviše govori svake godine, opravdano,  je najveća nagrada koja se dodjeljuje u svim kategorijama na SFF-u. Srce je dizajnirala Agnès Andrée Marguerite Troublé francuska dizajnerica 2004. godine, a danas njenu poruku možemo vidjeti i na oficijelnim materijalima 30. Sarajevo Film Festivala.

 

 Foto: sff.ba

 

Uz Srce Sarajeva, tu je i 'Počasno Srce Sarajeva' koje se dodjeljuje pojedincima u znak priznanja za izuzetan doprinos razvoju filmske industrije te podršci i razvoju Sarajevo Film Festivala.
 

Ove godine 'Počasno Srce Sarajeva' je uručeno Alexanderu Payneu, redatelju, scenaristi i producentu, kao i njegovom kolegi Johnu Turturro. Sve ljubitelje i ljubiteljice romantičnih komedija 90ih oduševila je i činjenica da je Meg Ryan, glumica koja je svojim nezaboravnim ulogama definisala jednu cijelu generaciju, također dobila svoju nagradu ‘Počasno Srce Sarajeva’. Njena filmska ostavština ne samo da je oblikovala živote djevojaka tog doba, već i danas nosi bezvremenski šarm koji nas podsjeća na snagu ljubavi i humora.

 

Foto: sff.ba



Sarajevo je u proteklih nekoliko dana brujilo od domaćih i stranih turista, ulice su bile ispunjene užurbanom energijom, uživali smo u stotinama filmskih projekcija, noćnim izlascima i glamuroznim red carpet izdanjima. 
Sinoćnje zatvaranje bilo je vrhunac ove nezaboravne filmske priče, koje je donijelo mnogo uzbuđenja, emocija i naravno, nagrada za najbolje filmske uratke.

 

Rec carpet izdanja sa crvenog tepiha zadnje noći Sarajevo Film Festivala

 

Maja Čengić Miralem u kreaciji Lei Lou by Alex Dojčinović
 

 Margarita Mladinić u Belma Tvico kreaciji 
 

Maja Čengić Miralem u Elysian kreaciji
 

Emina Ganić u Kaftan Studio kreaciji 
 

Sarah Čerkez u Amira Pertesi kreaciji
 

Sebastian Cavazza
 

Adi Hasić u Second Skin i Seka Aleksić u Rick Owens kreaciji

 

Larisa Halilović u Belma Tvico kreaciji 
 

Alena Džebo
 

 

Tokom trajanja festivala, na Bonjour.ba smo sa zadovoljstvom pratili svaki važan trenutak ovog nezaboravnog događaja, kreirajući raznovrstan sadržaj, a uz to smo u realnom vremenu prenosili atmosferu s crvenog tepiha na našim društvenim mrežama.

S ljubavlju prema Sarajevu, filmu, modi i noćnom životu,

Bonjour.ba

* * * 
Fotografije: Marko Jovančić za Bonjour.ba


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!