TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 19.8.2024.
Peta noć na crvenom tepihu 30. Sarajevo Film Festivala bila je posebno prožeta uzbuđenjem svih prisutnih. S nestrpljenjem se očekivalo pojavljivanje jedne od najvoljenijih holivudskih zvijezda, glumice Meg Ryan.
Glumica koja je kroz godine, posebno osamdesete i devedesete postala sinonim za žanr romantične komedije. Njeno ime priziva uspomene na zlatno doba ovog žanra, gdje su priče o ljubavi i sudbini osvajale srca gledatelja diljem svijeta. Ulogama u kultnim filmovima kao što su "When Harry Met Sally", "Sleepless in Seattle" i "You've Got Mail", Ryan je kreirala likove koji su istovremeno stvarni i bliski pa se publika s lakoćom povezivala s njenim likom.
Meg Ryan na 30. Sarajevo Film Festivalu
Dočekali smo je, elegantnu i s prepoznatljivim osmijehom, ispunila je sva očekivanja onih koji su odrasli uz njene filmove.
Sarajevo Film Festival večeras će prirediti specijalan omaž njenom radu, prikazujući klasik "You've Got Mail", film koji je, uprkos tehnološkom napretku i dalje relevantan i drag mnogima. Ova moderna priča o ljubavi u digitalnoj eri i dalje nosi toplinu i univerzalnu privlačnost, a Ryanina izvedba podsjeća nas na vrijeme kada su romantične komedije bile srž kinematografije.
Crveni tepih ispred Narodnog pozorišta bio je mjesto gdje se susreću prošlost i sadašnjost, baš kao što je Meg Ryan spojila staru školu romantične komedije s modernim dobom digitalne ljubavi.

Kao kruna večeri, Meg Ryan je primila Počasno Srce Sarajeva, priznanje koje slavi njenu dugogodišnju karijeru i trajni uticaj na filmsku industriju.
Njena prisutnost na crvenom tepihu, gdje je jednostavnošću i elegancijom osvojila sve prisutne, donijela je dašak glamura, ali i nostalgije. Ovaj susret sa zvijezdom koja je oblikovala čitavu epohu filmske umjetnosti predstavlja jedan od onih trenutaka koji će ostati zapamćeni kao vrhunac festivala, rame uz rame s Robertom De Nirom, Angelinom Jolie, Mads Mikkelsenom...
Meg Ryan i Jovan Marjanović, direktor Sarajevo Film Festivala
Njen dolazak u Sarajevo i priznanje koje je primila dodatno su obogatili ovogodišnji Festival, podsjećajući nas još jednom o posebnosti ovog Festivala.
* * *
Fotografije: Monika Andrić za Bonjour.ba
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!