TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 19.8.2024.
Peta noć na crvenom tepihu 30. Sarajevo Film Festivala bila je posebno prožeta uzbuđenjem svih prisutnih. S nestrpljenjem se očekivalo pojavljivanje jedne od najvoljenijih holivudskih zvijezda, glumice Meg Ryan.
Glumica koja je kroz godine, posebno osamdesete i devedesete postala sinonim za žanr romantične komedije. Njeno ime priziva uspomene na zlatno doba ovog žanra, gdje su priče o ljubavi i sudbini osvajale srca gledatelja diljem svijeta. Ulogama u kultnim filmovima kao što su "When Harry Met Sally", "Sleepless in Seattle" i "You've Got Mail", Ryan je kreirala likove koji su istovremeno stvarni i bliski pa se publika s lakoćom povezivala s njenim likom.
Meg Ryan na 30. Sarajevo Film Festivalu
Dočekali smo je, elegantnu i s prepoznatljivim osmijehom, ispunila je sva očekivanja onih koji su odrasli uz njene filmove.
Sarajevo Film Festival večeras će prirediti specijalan omaž njenom radu, prikazujući klasik "You've Got Mail", film koji je, uprkos tehnološkom napretku i dalje relevantan i drag mnogima. Ova moderna priča o ljubavi u digitalnoj eri i dalje nosi toplinu i univerzalnu privlačnost, a Ryanina izvedba podsjeća nas na vrijeme kada su romantične komedije bile srž kinematografije.
Crveni tepih ispred Narodnog pozorišta bio je mjesto gdje se susreću prošlost i sadašnjost, baš kao što je Meg Ryan spojila staru školu romantične komedije s modernim dobom digitalne ljubavi.

Kao kruna večeri, Meg Ryan je primila Počasno Srce Sarajeva, priznanje koje slavi njenu dugogodišnju karijeru i trajni uticaj na filmsku industriju.
Njena prisutnost na crvenom tepihu, gdje je jednostavnošću i elegancijom osvojila sve prisutne, donijela je dašak glamura, ali i nostalgije. Ovaj susret sa zvijezdom koja je oblikovala čitavu epohu filmske umjetnosti predstavlja jedan od onih trenutaka koji će ostati zapamćeni kao vrhunac festivala, rame uz rame s Robertom De Nirom, Angelinom Jolie, Mads Mikkelsenom...
Meg Ryan i Jovan Marjanović, direktor Sarajevo Film Festivala
Njen dolazak u Sarajevo i priznanje koje je primila dodatno su obogatili ovogodišnji Festival, podsjećajući nas još jednom o posebnosti ovog Festivala.
* * *
Fotografije: Monika Andrić za Bonjour.ba
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!