TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 21.1.2020.

Bez obzira je li vaše radno mjesto u uredu, doma, u omiljenom cafeu ili se stalno mijenja, postoje jako važni i praktični trikovi koji će vam pomoći da vaša produktivnost uvijek bude na svom vrhuncu.

Vaš napredak u karijeri i nastavak fokusiranog rada uvelike ovise o produktivnim satima na radnom mjestu i zato je jako važno da usvojite neke navike koje će vam pomoći da se riješite svega što vas je dosada sputavalo da briljirate na poslu.

Nezdrava natjecanja, prikovanost za stolicu, stalno provjeravanje maila i mobitela, nedovoljan networking, zatrpavanje poslom i nezdrava hrana samo su neki od razloga zašto prebrzo osjetite umor tijekom radnog dana. Kako pobijediti kreativne blokade, konstantno ometanje, gubljenje motivacije i gubitak fokusa, otkrijte kroz 3 jednostavna savjeta koja donosimo u nastavku.

ISPLANIRAJTE VRIJEME ZA PAUZE

Kada se uistinu čini kako vaša TO-DO lista nikada ne prestaje, nemojte raditi brojne pauze jer uvijek je bolje da se u potpunosti fokusirate jedan i pol sat na ono što trebate raditi i nakon toga napravite malenu pauzu nego da radite puno malenih pauza unutar jedan i pol sat. Ako vam treba predah, u svoj planer svakih sat i pol do dva sata napravite mjesta za 5-10 minutnu pauzu uz koju ćete se resetirati, stići posložiti misli, možda se sjetiti nečeg važnog ili jednostavno javiti se vašim najbližima. Kada ste na pauzi, uistinu budite na pauzi, idealno van ureda, bez mobitela i u inspirativnom okruženju koje će vam dopustiti da povratite energiju i opustite se kako biste se opet mogli svježi vratiti za radni stol.

KADA USRED RADA BUDETE HTJELI PROVJERITI E-MAIL, JEDNOSTAVNO NEMOJTE

Stalno provjeravanje maila utječe na vašu kreativnost, ometa vas u radu, prekida tijek vaših misli, ritam rada i zanesenost te može utjecati u velikoj količini na vašu produktivnost onog trenutka kada ste odlučili baciti pogled na mail. Kada radite, prvih dva sata uvijek rezervirajte za najkreativnije i one poslove i zadatke koji oduzimaju najviše vaše energije, kritičkog razmišljanja i kreativnosti, a nakon toga rezevirajte vrijeme za odgovaranje na mailove. Ukoliko smatrate da mailove nekih vaših kontakata trebate vidjeti čim pristignu, postoji opcija VIP maila koja vam dopušta da odredite za koje kontakte želite da vas notifikacija odmah obavijesti o novom mailu.

RAZVIJTE VEĆE SAMOPOUZDANJE

Vaš natjecateljski duh na radnom mjestu neka bude sa onom osobom koja ste bili jučer ili prije pet minuta. Jednostavno nastavite raditi ono u čemu ste najbolji i ostanite tome posvećeni i nemojte se pretjerano opterećivati načinom na koji druge osobe rade stvari koje i vi radite. To ne samo da će razviti toksične emocije u vama nego će utjecati na vašu motivaciju, produktivnost, fokus na rad i na kraju kreativnost koja vas prvenstveno razlikuje od bilo koga drugog.

SAVJET PLUS:

  • Rad u cafeu ili uredu s više ljudi – odličan trik za fokus je slušanje omiljene glazbe ili playlisti koje će potaknuti vašu kreativnost i dopustiti vam da uđete u svoju produktivnu zonu bez žamora tuđih razgovora u pozadini.
     
  • Rad na terenu – udobna odjeća i obuća vaši su najbolji prijatelji.
     
  • Rad doma – pogled na prozor, svježe svijeće i još par detalja na vašem stolu definitivno će utjecati na vašu produktivnost i pomoći vam da se osjećate kao da ste zaista izašli iz kuće i došli u svoj chic ured.


Bonjour

Jedna žena. Jedan intervju. Sigurnost je proces, rizici prilika.

TEKST: Bonjour.ba

Jedna žena. Jedan intervju. Sigurnost je proces, rizici prilika. Jedna žena. Jedan intervju. Sigurnost je proces, rizici prilika.

Sigurnost je riječ koju svi volimo čuti, bilo da je riječ o poslu, porodici ili finansijama, ali koliko je zapravo realna? Da li sigurnost zaista postoji ili je samo osjećaj koji gradimo povjerenjem u ljude i sisteme oko sebe?

Upravo u tom prostoru između očekivanja i stvarnosti nastaje uloga upravljanja rizicima.

O tome šta znači biti čuvar stabilnosti u svijetu punom promjena, razgovarali smo s Arnelom Alagić, Direktoricom Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci.
 

asa-banka-arnela-alagic-3-bonjour-ba

 Arnela Alagić, Direktorica Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci  


Vidjeti ono što drugi ne vide


Vi ste zaduženi za sve ono što treba spriječiti da se ne desi. Kada znate da je rizik realan, a da ga tim još ne vidi?


“Upravljanje rizicima u svakodnevnom radu ne možemo i ne trebamo posmatrati izolovano. Rizici predstavljaju sastavni dio poslovnog modela banke. Sagledavamo tržišna kretanja i regulatorni okvir. Za mene, snažan tim predstavlja ključnu ulogu u uspješnom upravljanju rizicima," objašnjava Arnela.
 

asa-banka-arnela-alagic-5-bonjour-ba

asa-banka-arnela-alagic-9-bonjour-ba


Ona dodaje da timski rad omogućava razmjenu znanja, transparentnu i jasnu komunikaciju, razumijevanje, ali i jednako važno poštovanje, čime rizici predstavljaju prilike za unapređenje poslovnih procesa, a nikako prijetnju u poslu.


Moć odluke koja nije popularna


Kako izgleda kada lider mora reći “ne”, iako zna da to niko ne želi čuti?

Arnela: Vrlo često kada dođe ‘ne’, to je izazov kojeg zajedno pretvaramo u prilike. U mojoj ulozi reći ‘ne’ posmatram u širem kontekstu, odnosno u interesu cijele organizacije, na način da nas rizik ne ograničava, nego u svakodnevnom poslu pomaže ka kvalitetnijim i razumnijim donošenjem odluka.

 

asa-banka-arnela-alagic-100-bonjour-ba


Sigurna opcija… postoji li uopće?


Postoji li u životu “sigurna opcija” ili je to samo osjećaj koji sebi kupimo?

Dotakli smo se i teme koja se rijetko postavlja naglas, a to je da li postoji u životu uopće sigurna opcija ili samo iluzija kontrole koju gradimo planiranjem i odlukama.

“Sigurna opcija u životu jeste osjećaj, a ne činjenica. Ono što nas čini sigurnim u svakodnevnom radu jesu analize različitih podataka, kontrola koju uspostavljamo u određenom poslovnom okruženju. Upravljanje rizicima jeste činjenica gdje svakodnevnim donošenjem odluka sprečavamo da se nešto desi”, objašnjava Arnela.
 

asa-banka-arnela-alagic-1-bonjour-ba

asa-banka-arnela-alagic-2-bonjour-ba


Povjerenje i nepovjerenje u bankarstvu


Za kraj, razgovor smo usmjerili ka temi koja najviše povezuje banke i ljude, a to je povjerenje. 

Zašto neki korisnici osjećaju nepovjerenje prema bankama?

Arnela jasno ističe da se povjerenje ne podrazumijeva, ono se gradi i to svakodnevno: "Transparentna i jasna komunikacija prema klijentima je ključ da banka postane strateški partner sa svojim klijentima. Takav pristup upravo imamo u ASA Banci. Taj pristup dovodi do zadovoljstva klijenata, a u konačnici to je ključni pokazatelj dugoročnog povjerenja i dvosmjerne komunikacije s klijentima koju smo uspostavili.“
 

asa-banka-arnela-alagic-10-bonjour-ba


Razgovor s Arnelom Alagić pokazuje da sigurnost nije stanje, već proces koji se svakodnevno gradi znanjem, odgovornošću i povjerenjem. U njenom poslu, iskustvo i analitika idu ruku pod ruku s empatijom i razumijevanjem ljudi jer iza svake brojke stoji odluka, a iza svake odluke čovjek.
 

asa-banka-arnela-alagic-12-bonjour-ba
 

Upravo takav pristup čini ASA Banku mjestom gdje se odluke ne donose samo racionalno, nego i s dubokim osjećajem odgovornosti prema ljudima, a žene poput Arnele pokazuju da liderstvo nije samo u donošenju odluka, već i u načinu na koji se one žive. 
 

 

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa ASA Bankom
 
Bonjour.ba produkcija  
Foto i video za Bonjour.ba: Marko Jovančić


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!