TEKST: Ilda Lihić-Isović

DATUM OBJAVE: 2.11.2020.

Rad od kuće ima svoje prednosti, poput izbjegavanja svakodnevnog saobraćaja i gužve do dolaska na posao, ali to također znači da je na vama da se motivirate i iskoristite svoje vrijeme onoliko koliko biste to učinili i u uredskom okruženju.

Upravo zbog toga smo izdvojili tri savjeta za održavanje produktivnosti dok radite od kuće jer uspostavljanje određenog radnog prostora može pomoći vašem mozgu da kažete da ste na mjestu na kojem trebate radite koncentrisano.

Foto: unsplash.com

STVORITE "RADNE" TOČKE

Kada radite u uredu, svakodnevna priprema za posao i putovanje na posao pomažu vašem organizmu da se spremi za taj dan. Kada radite na daljinu ili od kuće, možete mentalno kreirati točke npr. "započnite dan" kojima ćete se pripremiti za posao na sličan način, poput vježbanja, čitanja vijesti ili pripreme kave. Radni prostor također može biti ključan. Ako možete bilo gdje sjesti i biti produktivni, to je sjajno. Ako vam treba veća struktura, uspostavljanje određenog radnog prostora - bilo da se radi o zasebnoj sobi, potpuno opskrbljenom stolu ili samo čistom dijelu kuhinjskog stola -  što god vama odgovara i može vam pomoći da se bolje koncentrišete, radite produktivno i bez odvlačenje pažnje. Svakako, izbjegavajte raditi kućne zadatke tijekom radnog vremena. Na primjer, zakažite zasebno vrijeme za pranje rublja, umjesto da se bavite njime dok završavate sa radnom prezentacijom.

OSTANITE MOTIVIRANI POPISOM

Jednostavan popis obveza može učiniti čuda kako bi vas držali organiziranima, motiviranima i produktivnijima dok radite od kuće. Dok unosite svoj popis obveza u planer, razmišljajte o velikim, dugoročnim ciljevima, poput završetka projekta, kao i o malim ciljevima, poput izvršavanja zadataka koji vode do tog velikog cilja. Označavanjem tih manjih ciljeva stvarate sebi sliku napredovanja, što vam daje pozitivni podstrek tijekom dana, a i posao se čini mnogo lakšim kad nije sve jedan veliki zadatak. Kao super ideju savjetujemo da napišite  svoj popis umjesto da ga pamtite jer zadovoljstvo precrtavanja zadataka sa popisa može vam pomoći da ostanete motivirani.

Foto: unsplash.com

NAPRAVITE RASPORED ZA SVE

Posao od kuće zahtijeva raspored sličan uobičajenom uredskom poslu, osim što ste u tom trenutku i na tom mjesto vi smatrate odgovornim. To ne znači da vam cijeli dan mora biti samo posao (zapravo je važno redovito praviti pauze kako biste se psihički, fizički i emocionalno osvježili), već da i sve neradne aktivnosti također trebate organizovati.

Kada stvarate svoj raspored, uzmite u obzir ostale obveze u svom životu i pronađite rutinu koja vam omogućava da se i o njima brinete. Ako idete po dijete u školu ili se bavite sportom, volontirate, rasporedite vrijeme za posao prije ili poslije ovih aktivnosti. Nakon što postavite svoj raspored, učinite ga suradnicima vidljivim pomoću zajedničkog kalendara. Na taj će način znati kada se možete slobodno sastati i kada ste rasporedili radno i osobno vrijeme. Također je dobra ideja osigurati da prijatelji i obitelj razumiju vaš raspored i da ga poštuju. Postavite granice i očekivanja dajući im do znanja da rad od kuće ne znači da ste sve vrijeme slobodni.

***

Naslovna fotografija: picjumbo.com
Tekst: Ilda Lihić-Isović


Bonjour

Novi početak za 100 žena: Otvorene su prijave za akademiju koja odgovara na potrebe žena danas

TEKST: Bonjour.ba

Novi početak za 100 žena: Otvorene su prijave za akademiju koja odgovara na potrebe žena danas Novi početak za 100 žena: Otvorene su prijave za akademiju koja odgovara na potrebe žena danas

Svaka od nas je barem jednom osjetila potrebu da krene dalje, ali nije znala odakle. Da nauči više, da pronađe podršku, da neko iskreno kaže… možeš i ti.

Upravo zato su dm drogerie markt i Bonjour.ba pokrenuli akademiju, mjesto gdje se učenje spaja s podrškom, a nova znanja s vjerom u sebe i zajednicu koja razumije kroz što prolazimo.

Ovaj edukativni program donosi konkretne alate, savjete i znanja koja svaka učesnica može odmah primijeniti, bilo da pokreće vlastiti projekat, razvija karijeru ili tek traži smjer u kojem želi rasti.


akademija11bonjour_ba

Zašto nam je trebala akademija?  

Tokom rada s mladim ženama iz cijele zemlje, prepoznali smo isto, a to je da postoji ogroman potencijal, ali i nedostatak prilika za kvalitetno, dostupno i savremeno učenje.

Zato akademija okuplja 100 žena iz cijele Bosne i Hercegovine i nudi im priliku da uče direktno od stručnjakinja, poduzetnica i liderki koje su već prošle slične izazove.


akademija19bonjour_ba

Ovaj dan je osmišljen kao prilika za stvarno učenje i rast. Kroz predavanja, radionice i mentorsku podršku, učesnice će steći znanja i vještine koje pomažu da ideje prerastu u projekte, a nesigurnost u samopouzdanje koje se gradi korak po korak.

akademija nije teorija, već praksa. Znanje koje inspiriše, ali i usmjerava. To je prilika da dobiješ odgovore na pitanja koja dugo stoje po strani, da pronađeš mentoricu koja razumije tvoj put i podršku koja traje i nakon što se vrata sale zatvore.

Šta donosi ovaj dan?  

akademija će se održati 27. novembra u Europskoj kući kulture i nacionalnih manjina u Sarajevu, a učešće je potpuno besplatno.

Kroz ovaj program, 100 žena će imati priliku da u sigurnom i podržavajućem okruženju istraže svoje potencijale, povežu se s drugim učesnicama i naprave svoj prvi (ili novi) korak naprijed.


akademija7bonjour_ba


Prijave su otvorene do 20. novembra, stoga iskoristite priliku i osigurajte svoje mjesto ovdje.

Ovaj dan donosi prostor za učenje, povezivanje i sve one razgovore koji nas mijenjaju. Prijavi se jer svaki novi početak počinje vjerom da možeš više i hrabrošću da to sebi i dokažeš.

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa dm drogerie markt.
Produkcija: Bonjour.ba     
Art direkcija: Emina Smaka  
Asistentica na setu: Adelisa Mašić  
Fotografija: Maja Topčagić  
Video: Marko Jovančić  
Makeup: Maja Talović  
Modeli: Amina Džindo, Ajla Pustahija i Ajla Smajlović


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!