TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 21.6.2019.
Sve više je djevojaka koje se bave sportovima koji su do sad bili rezervirani za muškarce. Trud, motivacija, želja za uspjehom, energija koja prati jednu sportašicu na fudbalskom terenu preslikava se na fitness salu, stazu za trčanje, bazen i sl. Samim tim je cijela Nike sezona u duhu žena i fudbala, pa se inspiracija prenijela i na novu Nike performance kolekciju.
Nike je od prošle sezone krenuo s aktivnom kampanjom gdje su žene u fudbalu u fokusu. Na početku ove sezone predstavljeni su dresovi za ženske reprezentacije širom svijeta. Svjetsko fudbalsko prvenstvo za žene, koje se trenutno održava u Francuskoj razbija mnoge predrasude po pitanju učešća žena u muškim sportovima.
Erna Saljević
Milica Budimir
USUDI SE DA BUDEŠ NAJBOLJA. NAJBOLJA U RAZREDU. NAJBOLJA U ŠKOLI. NAJBOLJA U GRADU. NAJBOLJA NA TRENINGU. NAJBOLJA U DRŽAVI. NAJBOLJA NA SVIJETU.
Lica nove NIKE trening kampanje kojoj je BRA u fokusu su Amina Kajtaz – olimpijska plivačica Bosne i Hercegovine, Erna Saljević „DivaIsBack“ – fitness enthusiastic/blogger i Milica Budimir – fitness trenerica.
Dare To Be FE/NOM bra je predstavljen kao dio fudbalske kolekcije za žene.
Trud, motivacija, želja, strast za sportom i strastvena energija je ono što karakterizira mladu djevojku koja se nađe na terenu s loptom ispred sebe. Isti taj osjećaj opisuje i Aminu Kajtaz, olimpijsku plivačicu BIH – kada se nađe na sredini bazena i umor savlada svaki dio njenog tijela, jedino što je motivira da nastavi dalje je da pobijedi sebe, da obori vlastiti rekord.
Djevojka koja je po struci novinar, trenutno radi u polju marketinga, zahvaljujući svojoj upornosti i sportskom duhu koji gaji od malena, sada suvereno vlada društvenim mrežama u BiH. Njena želja je da motivira i inspirira mlade djevojke. „Uspjeh nije nešto što dolazi preko noći. Neće vam pomoći ni brendirana odjeća, skupe cipele, ukoliko nemate jasan cilj ka kome težite. Postavite sebi pitanje: Šta je ono što želite da ostvarite svojim djelovanjem? Odgovor će vam pokazati da je veoma bitno da vjerujete u sebe i svoje sposobnosti. Sanjajte lude snove, jer snovi se ostvaruju, vjerujte mi.“ -istakla je Erna.
Istrajnost i upornost su ono što karakterizira Milicu Budimir. Fitness je sastavni dio njenog života. „Često mi kažu da sam luda, što toliko dugo vremena provodim na treninzima, jer se dešava da nemam vremena za svakodnevne aktivnosti, kao što su druženje sa prijateljima i sl.“ Za ostvarenje snova, potrebno je odricanje i požrtvovanje, pa ovo Milici ne pada tako teško. „Da biste postigli uspjeh, bitno je da snažno vjerujete u svoje snove. Vjerujući u snove, vjerujete u sebe i svoje sposobnosti. Tjerate sebe da budete bolji.“ ističe Milica.
Najnoviju Nike kolekciju, za žene koje se ne boje da sanjaju i ostvaruju svoje snove, možete pronaći u Nike shopovima u Banjaluci (Delta Planet) i Sarajevu (Sarajevo City Centar).
#nikeshopbanjaluka #nikeshopsarajevo
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak | FOTO: Enida Kajević i Monika Andrić za Bonjour.ba
Udobnost je jednog dana dobila novu definiciju... onu koja počinje dugmetom koje su one same izabrale.
Ne kroji je trend, ne diktira sezona već žena koja zna šta joj prija. Tkanina koja klizi niz rame je izbor. Boja koja odgovara raspoloženju. Poruka koju nosi samo ona.
Govorimo o udobnosti s karakterom. O onoj pidžami ili spavaćici koja nije slučajan komad u ladici, nego pažljivo birana uniforma za me time rituale. O komadu koji kaže: “Večeras biram sebe.”
Poseban Bonjour.boutique event u organizaciji Bonjour.ba i Alma Ras, dao je priliku 16 gošći da prezentuju osjećaj šta znači biti stvarno svoja. U ambijentu koji je mirisao na inspiraciju i pažnju, uz dozu poezije, smijeha, foto-kutka i goodie bagu iz snova, nastajala su djela od udobnosti, doslovno od tkanine do posljednjeg dugmeta.
Večer je započela toplim govorom dobrodošlice Ane Ćavar, direktorice portala Bonjour.ba, a goste je srdačno pozdravila i Mervana Muhović, PR i marketing specijalistica kompanije Alma Ras.
Ana Ćavar, direktorice portala Bonjour.ba i Mervana Muhović, PR i marketing specijalistica kompanije Alma Ras
Kako su u konačnici izgledale njihove udobne priče? Pogledajte u nastavku.
Kolekcija TARA: za žene koje vole dom i sebe u njemu
Večer je započela njenim toplim riječima. Ana Ćavar je biralaTara pidžamu kao manifest svega što ova priča nosi, a to su toplina, kreativnost, zajedništvo i ženstvenost.
Tara sa širim krojevima, pamukom koji diše i dugmićima koji se ne gube, stvorena je za cozy trenutke. Ogrtač do listova? Da, i on je tu kad zatreba dodatna doza nježnosti.
Kolekcija IRIS: za snove koji traju i kad otvorite oči
Eda Bukvić odabirom plave Iris spavaćice kreirala je outfit za žene koje znaju reći sebi: “Večeras ne radim ništa i to je plan.”
Bh. glumica Amila Terzimehić kreirala je izdanje koje izgleda kao scena iz savremenog baleta. Svaki pokret u spavaćici Iris kod Amile će izgledati kao pažljivo koreografisan. Nježna tkanina, lagani tonovi… sve odražava Amilin umjetnički mir, onu vrstu mira koju nosite iznutra.
Elegantna i samouvjerena, Zerina Suyabatmaz odlučila se za Iris kao neko ko zna da minimalizam nije dosadan nego duboko smislen. Sve je bilo bez ijednog suvišnog detalja, a opet sa stilom koji se pamti.
Dodajmo ovome još jednu činjenicu, a to je da je Iris linija izrađena od modala, prirodnog vlakna poznatog po mekoći i prozračnosti, idealnog za osjetljivu kožu i sve one koje žele luksuz koji traje.
Kolekcija VANESA: kad udobnost nosi stav
Iman Karović birala je kompletVanesa u kojem će sigurno izgledati kao žena koja zna šta hoće i zna kako to reći bez riječi. Udobnost u njenoj izvedbi nije izgovor, nego stav. I da, izgledat će kao neko ko u ovoj pidžami donosi ozbiljno dobre odluke.
Izbor Maje Topčagić je bio razigran, ali precizan baš kao i njene fotografije. Maju u Vanesa kompletu zamišljamo kako već piše dnevnik u boji i sanja u HD rezoluciji.
Nikolina Sabljić odabrala je Vanesa pidžamu s jednostavnom elegancijom koja odašilje poruku: “Ovo je moje vrijeme.” Svaki detalj na njenom odabiru djeluje promišljeno, nježno i ženstveno.
Ono što liniju Vanesa čini posebnom nije samo to što je od 100% pamuka finije obrade, već i što svaka njena kombinacija djeluje kao da je skrojena upravo za taj dan: lagana kad želite mir, razigrana kad vam treba boja i uvijek spremna da vas prati u ritmu vašeg raspoloženja.
Kolekcija ARIA: full nježnost, ali sa stavom
Nježna boja, lagan kroj, a opet dovoljno upečatljivo da kažete: „Ovo je moja omiljena verzija mene.“ Magdalena Paradžik sebe vidi u Aria pidžami kao neko ko zna gdje se krije nježnost… u detaljima, u šapatima, u prvim gutljajima jutarnje kafe.
Merima Ikanović također birala je Aria pidžamu u kojoj planira pisati manifest udobnosti. Sve izgleda opušteno, ali zna da je pažljivo birano.
Aria je stvorena za one koje vole pastelne boje, trendy krojeve i čipku umjesto klasične gume. Satenske mašnice? Da, i to je dio ovog stylish paketa.
Kolekcija HELENA: klasika koja se ne objašnjava, nego osjeća
Glumica koja živi svaki kadar čak i kad je kući, bez šminke je Hana Zrno. U kombinaciji Aria + Helena, Hana se odlučila za udoban set kao žena koja zna da je najbolji plan za večer onaj koji uključuje ogrtač, masku za lice i tišinu.
Voditeljica koju vežemo za televizijsku eleganciju, Dejana Rosuljaš je ovdje u potpuno drugom moodu. Dejana je odabrala Helena pidžamu u kojoj će izgledati kao da je cozy njena nova religija i niko je neće moći razuvjeriti.
Kombinacija za žene koje ne vole pola rješenja. Emina Bašić Poljak u Heleni dat će vibe da je sve već posložila i garderobu i misli i raspoloženje. Ona je birala pidžamu kao manifest stila, a stil u ovom slučaju znači pamuk sa dodatkom elastina, bezvremenski kroj i čipku koja daje onaj diskretan, ali moćan šarm.
Helena je odabir kad želite izgledati elegantno, a osjećati se kao kod kuće.
U svijetu u kojem se često traži da budemo produktivne, dorađene i “na visini zadatka” ovaj koncept vraća stvari na početak. Na emociju. Na udobnost. Na autentičnost.
Pidžame iz ove kolekcije nisu nastale da prate trendove, već da prate vas kad zaspite s knjigom, kad plešete u kuhinji bosi, kad konačno kažete “večeras ništa ne moram”.
Možda je pravo pitanje za kraj: kako bi izgledala pidžama koju biste vi osmislili? Ako osjećate da je vrijeme da i vaša udobnost dobije ime, oblik i dugmad po vašem izboru… znate gdje početi.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!