TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 8.10.2020.
Uprkos vašim najboljim naporima, navike i okruženje koje stvara užurbana svakodnevnica mogu rezultirati manjkom motivacije.
U tom slučaju, vrijeme je da pronađete bilo koji emocionalni boost kojim možete započeti svoj put prema cilju. Bez obzira da li se radio novom poslovnom zadatku pokušavate li uvesti zdraviju prehranu ili prekinuti lošu naviku, pronašli smo tri efikasne metode za podsticanje motivacije.
MUZIKA
Da biste se motivirali, trebate slušati pjesme koje vas pokreću. Za nekoga je to Macklemore „Can't Hold Us“, za vas bi to moglo biti „Eye Of The Tiger“ ili neka potpuno druga. Već danas razmislite koje pjesme vas pokreću i napravite listu za reprodukciju koja vas motivira da ustanete iz kreveta (ili sa kauča) i ostvarite svoje planove i ciljeve. Prema časopisu Science of Science, fokusiranje na omiljenu pjesmu je sredstvo protiv motivacijskih moždanih signala povezanih sa umorom ili dosadom. Pozitivna pjesma može trenutno promijeniti vaše raspoloženje.
RAZGOVOR
Da biste se motivisali, vjerojatno vam treba dobar staromodan i provjeren metod, razgovor. Iz iskustva znamo kako je lako nagovoriti sebe od nečega što smo imali u planu, posebno ako je u pitanju rad, tako da nam treba neko ko će se predomisliti i preokrenuti taj efekt odugovlačenja. Ukoliko u tom trenutku prijateljica nije dostupna, kreirajte popis za reprodukciju videozapisa koji vas motiviraju, to mogu biti videozapisi o transformaciji ili jednostavno nadahnjujući ljude koji svojim iskustvom grade i vašu motivaciju.
NAPIŠITE AKCIJSKI PLAN
Stručnjaci navode da je 42% veća šansa da ćete postići svoje ciljeve ako ih zapišete. Ako ih raščlanite na korake koje zapravo možete postići i zapišete ih na način koji vam omogućava da se borite korak po korak, umjesto da pokušavate požuriti kako biste postigli golem cilj u kratkom vremenskom razmaku. Planeri omogućit će vam da pratite svoje dnevne planove i male puteve kojima se krećete prema svojim ciljevima. Motivirat će vas da pravilno jedete, vježbate, pijete dovoljno vode, ostanete na vrhu svoje ušteđevine i držite se plana.

Foto: @janasdiary
***
Naslovna fotografija: @newdarlings
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!