TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 8.10.2020.
Uprkos vašim najboljim naporima, navike i okruženje koje stvara užurbana svakodnevnica mogu rezultirati manjkom motivacije.
U tom slučaju, vrijeme je da pronađete bilo koji emocionalni boost kojim možete započeti svoj put prema cilju. Bez obzira da li se radio novom poslovnom zadatku pokušavate li uvesti zdraviju prehranu ili prekinuti lošu naviku, pronašli smo tri efikasne metode za podsticanje motivacije.
MUZIKA
Da biste se motivirali, trebate slušati pjesme koje vas pokreću. Za nekoga je to Macklemore „Can't Hold Us“, za vas bi to moglo biti „Eye Of The Tiger“ ili neka potpuno druga. Već danas razmislite koje pjesme vas pokreću i napravite listu za reprodukciju koja vas motivira da ustanete iz kreveta (ili sa kauča) i ostvarite svoje planove i ciljeve. Prema časopisu Science of Science, fokusiranje na omiljenu pjesmu je sredstvo protiv motivacijskih moždanih signala povezanih sa umorom ili dosadom. Pozitivna pjesma može trenutno promijeniti vaše raspoloženje.
RAZGOVOR
Da biste se motivisali, vjerojatno vam treba dobar staromodan i provjeren metod, razgovor. Iz iskustva znamo kako je lako nagovoriti sebe od nečega što smo imali u planu, posebno ako je u pitanju rad, tako da nam treba neko ko će se predomisliti i preokrenuti taj efekt odugovlačenja. Ukoliko u tom trenutku prijateljica nije dostupna, kreirajte popis za reprodukciju videozapisa koji vas motiviraju, to mogu biti videozapisi o transformaciji ili jednostavno nadahnjujući ljude koji svojim iskustvom grade i vašu motivaciju.
NAPIŠITE AKCIJSKI PLAN
Stručnjaci navode da je 42% veća šansa da ćete postići svoje ciljeve ako ih zapišete. Ako ih raščlanite na korake koje zapravo možete postići i zapišete ih na način koji vam omogućava da se borite korak po korak, umjesto da pokušavate požuriti kako biste postigli golem cilj u kratkom vremenskom razmaku. Planeri omogućit će vam da pratite svoje dnevne planove i male puteve kojima se krećete prema svojim ciljevima. Motivirat će vas da pravilno jedete, vježbate, pijete dovoljno vode, ostanete na vrhu svoje ušteđevine i držite se plana.
Foto: @janasdiary
***
Naslovna fotografija: @newdarlings
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Bonjour.ba - PR
Završena je četvrta Woman.Comm konferencija, koja je i ove jeseni okupila stručnjakinje iz komunikacijske industrije regiona.
Tokom dva dana konferencije čule su se brojne inspirativne priče žena koje su otvoreno podijelile iskustva, uspjehe, ali i izazove koje nosi rad u dinamičnoj industriji komunikacija, te se pričalo i o stanju u industriji, novitetima i napretku.
Konferencija je završena uz snažnu poruku da su izdržljivost, odvažnost i vjera u vlastite mogućnosti ono što žene svakodnevno izdiže iznad „staklenog stropa“.
„Da bismo bili iznad staklenog stropa, potrebno je da budemo izdržljive, odvažne, ali i da ne slušamo kada nam kažu da ne možemo“, poručila je Ljiljana Vasić, regionalna market export menadžerka kompanije Bambi.
Jadranka Penava, direktorica MeggleBH, dodala je da su „žene bolje jer su snalažljivije, glasne, bučne i moćne. Riječi mogu, znam i hoću guraju nas naprijed.“
Belma Hadžiomerović, doktorica ekonomskih nauka i osnivačica Bstorm Consultinga, istakla je da liderstvo počinje iznutra: „Ne čekajmo savršene okolnosti, jer one rijetko dolaze. Promjena počinje onog trenutka kada preuzmemo odgovornost i odlučimo djelovati.“
Komunikacijska industrija regije: slični izazovi, različiti pristupi
Drugi dan konferencije donio je pregled tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH, uz zaključak da region odlikuje snažna kreativnost, rast i želja za profesionalizacijom.
U Hrvatskoj, članice HURA-e u 2024. ostvarile su gotovo 400 miliona eura prihoda, a očekuje se rast od 12% u 2025. godini. Kampanje s manjim budžetima sve češće osvajaju međunarodna priznanja, dok projekti poput Dana komunikacija i IAB Discovery edukacija dodatno jačaju industriju.
U Bosni i Hercegovini, komunikacijska industrija pokazuje stabilan rast uprkos izazovima poput odliva kadrova, ograničenih budžeta i nedostatka sistemskog mjerenja medija.
Među događajima koji oblikuju tržište istaknuti su: Sarajevo Film Festival, No Limit Festival, Branding konferencija, Advertissimo i Woman.Comm, uz potrebu za snažnijim udruženjem koje bi okupilo agencijski sektor.
Slovenija, kako je istakao Tine Lugarič, suosnivač kreativnog studija Trampolin, bilježi stabilan rast i prelazak na digitalno oglašavanje, koje sada čini više od 50% ukupnih budžeta.
To sve ukazije na zrelost tržišta, ali i na promjene u ponašanju oglašivača prema većoj mjerljivosti, efikasnosti, ciljanju i optimizaciji kampanja. Oni su taj trend iskoristili na najbolji način, i u kombinaciji sa njihovim receprtom za uspjeh postižu odlične rezultate.
„Naš recept je jednostavan, ne izlazimo na pičeve, ideje ne dajemo besplatno. Povjerenje i poštovanje su srce svakog odnosa, a bez njih dobre stvari se ne dešavaju“, rekao je Lugarič.
Nove teme: Krize, AI i event marketing
Paneli i predavanja donijeli su i pregled ključnih tema koje oblikuju budućnost industrije. Katja Fašink je kroz praktične primjere predstavila kako pravovremeno i strateški razmišljanje u kriznim situacijama može spasiti reputaciju brenda, uz upozorenje da su „kompanije sve izloženije hakerskim napadima i reputacijskim rizicima“.
S druge strane Krešimir Macan je objasio koliko je bitan politički PR, kako može uticati na percepciju posmatrača i kako lako negativac može postati pozitivan lik.
Amra Jusović Alihodžić, creative Project Manager u agenciji McCann Sarajevo, provela nam je kroz panel koji je govorio o značaju event marketinga, sa svojim sagovorinicima je došla do zaključka da „događaji nisu samo iluzija vrijednosti, već iskustva koja mijenjaju ljude, zajednice i tržište“.
O budućnosti komunikacija kroz prizmu umjetne inteligencije govorio je Borislav Miljanović, CEO Represent System poručivši da je „Umjetna inteligencija već sada dio našeg svakodnevnog života, i neće otići. Na nama je da naučimo kako da je koristimo da mi upravljamo njome, a ne on nama. Dokle god je tretiramo kao alat koji nam pomaže da živimo i radimo bolje, ona je naš saveznik.“
Zajedništvo i razmjena znanja – najveći kapital Woman.Comm zajednice
Tine Lugarič je dao odličan zaključak da događaji poput Woman.Comm konferencije imaju neprocjenjivu vrijednost jer povezuju ljude, stvaraju nova poznanstva i omogućavaju da se ekspertize i znanja dijele i nakon konferencije.
„To je najveći kapital koji imamo, da se upoznajemo, razmjenjujemo iskustva i ostajemo u kontaktu. Na taj način rastemo i kao pojedinci i kao industrija“, rekao je.
Ovogodišnja Woman.Comm konferencija još jednom je potvrdila da je snaga komunikacija u znanju, solidarnosti i autentičnosti i da žene u industriji ne samo da prate trendove, već ih često i postavljaju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!