TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 15.10.2020.
Svjesni smo činjenice da živimo u digitalnom dobu i da smo danas stalno okruženi tehnologijom, a posebice u posljednje vrijeme kada većina nas koji radimo od kuće, interakciju vodimo preko društvenih mreža.
Iako se jednim klikom možemo povezati sa prijateljima i umrežiti s istomišljenicima, društveni mediji često mogu izgledati kao mač sa dvije oštrice jer nas postepeno uvlače u konstantno provjeravanje koje nam oduzima vrijeme. Stoga, ponekad odmor od društvenih mreža je upravo ono što nam treba.

Foto: @fannyamandanilsson
Notifikacije i neprestano provjeravanje novih fotografija često mogu ostaviti osjećaj iscrpljenosti i nemoći da se oslobodite tog pritiska da biste dobili malo prostora za sebe.
Iako je namjera ovih medija pomoći socijalnoj interakciji, njena beskrajna priroda može kod nekoga rezultirati osjećajem izolacije i pritiskom da se prilagodi sljedećem trendu. Upravo zbog toga savjetujemo da odradite efikasan detoks od društvenih mreža, a u nastavku pročitajte dvije metode koje su se pokazele uspješnim. One će vam pomoći da se fokusirate na pozitivne stvari i imate bolji pogled na svaki dan.
UREĐENJE POSTAVKI
Aplikacije društvenih medija traže dozvolu da vam šalju obavještenja, a ono što vi možete uraditi jeste ograničiti opseg do kojeg želite dobijati notifikacije u vašim postavkama. Upravo te notikacije izazivaju osjećaj pritiska da odmah odgovorimo. Iako brzi odgovori ponekad mogu biti korisni, većina interakcija ne zahtijeva instant odgovor. Ograničite svoje notifikacije na one koji zaslužuju vaše necenzurirano vrijeme.
Mnoge aplikacije sada imaju status aktivnosti. Isključivanjem aktivnog statusa zadržavamo pravo da odgovorimo u vrijeme koje nama odgovara.
Pratite vrijeme korištenja mobitela da biste pregledali na kojim aplikacijama trošite najviše vremena i postavite sebi ograničenja koja odgovaraju vašim ličnim zahtjevima. Ovo je ključ za detoksikaciju na društvenim mrežama.

Foto: unsplash.com
VAŠE RAZMIŠLJANJE
Dopustiti da društveni mediji vladaju vašim životom je u velikoj mjeri stvar izbora bilo to svjesno ili nesvjesno. Vježbajte pozitivnost podsjećajući se na svoju ličnu vrijednost. Pokušajte pronaći najmanje tri stvari u kojima uživate svakog dana, a da nisu vezane za društvene medije i mobitel. Ova jednostavna praksa pomoći će vam da programirate mozak da vidite dobro u sebi, pa je manja vjerovatnoća da se upoređujete sa često nerealnim i uređenim standardima ljepote prikazanim na društvenim mrežama.
Mnogi od nas osjećaju pritisak da posjete i budu viđeni na određenim mjestima jer ih populariziraju influenseri. Posjetite prekrasna mjesta i uistinu ih doživite kao takve. Iako su fotografije važne za uspomene, iskoristite taj trenutak, zabilježite, ali ne morate nužno i objaviti na društvenim medijima. Neka to bude samo vaš poseban dan, posebno mjesto i poseban trenutak.

Foto: unsplash.com
***
Naslovna fotografija: @mikutas
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!